20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 241252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #585 på: 27. Juli 2017, 10:08 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/rafa-benitez-cranked-up-search-13391350

Adrian inn og Darlow ut. Hmm?

Leste den der og tenkte: er egentli Adrian nevneverdig bedre enn Darlow?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 27. Juli 2017, 10:16 »
https://twitter.com/davidjaca/status/890251604691214336?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.sportbible.com%2Ffootball%2Ftransfers-news-newcastle-agree-deal-for-dortmund-midfielder-20170726

Interessant. Har etterlyst en bedre box-to-box-spiller enn det vi har, og ut fra beskrivelsen vil dette gi god konkurranse til Hayden og forhåpentligvis degradere Colback ytterligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #587 på: 27. Juli 2017, 12:11 »
DONE DEAL: Lewis Gibson has joined Everton on a three year deal for a reported £6m. #NUFC

Da har Lewis Gibson dratt til Everton. £6mill inn, ikke helt feil det altså.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 27. Juli 2017, 12:21 »
Men han må da være et enormt talent? Kan ikke huske sist jeg så en slik sum for en akademispiller.

PS: må også legge til at jeg forstår Gibson godt også. Everton har vist at de er en bedre klubb enn oss (og de fleste andre) når det kommer til å gi unggutter PL-sjansen. Fortsatt irritert over at Armstrong er lånt ut igjen merker jeg.
Får håpe at en spiller som Aarons kan ta steget demme sesongen slik at våre akademispillere ser at det går en tydelig og oppnåelig vei fra akademi til a-lag.
« Siste redigering: 27. Juli 2017, 12:25 av Andymag »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #589 på: 27. Juli 2017, 13:44 »
Men han må da være et enormt talent? Kan ikke huske sist jeg så en slik sum for en akademispiller.

PS: må også legge til at jeg forstår Gibson godt også. Everton har vist at de er en bedre klubb enn oss (og de fleste andre) når det kommer til å gi unggutter PL-sjansen. Fortsatt irritert over at Armstrong er lånt ut igjen merker jeg.
Får håpe at en spiller som Aarons kan ta steget demme sesongen slik at våre akademispillere ser at det går en tydelig og oppnåelig vei fra akademi til a-lag.

Akademilaget har vel vært søppel over en lang periode frem til forrige sesong? Tapte vel omtrent alt sesongen før der såvidt jeg husker. Tar nok tid, men håper fremgangen vi så i fjor fortsetter, og da bør det være mulig å få frem noen spennende spillere på sikt.

Synd med Gibson da, omtales som et bra talent i media, og overgangssummen indikerer absolutt han har noe ved seg.
No fate but what you make

arekv

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #590 på: 27. Juli 2017, 14:53 »
Osmanlıspor look set to sign French striker Emmanuel Riviere from Newcastle United. [FutbolArena] #NUFC
Negotiations have ended successfully between the two clubs, with Riviere expected to be confirmed as a Osmanlıspor player soon. #NUFC

Halleluja!  :-X

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #591 på: 27. Juli 2017, 15:35 »
DET er juleaften altså!!! Men tør ikke ta noe for gitt, mer skeptisk til dette enn til når vi nesten har kjøpt noen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 27. Juli 2017, 15:35 »
Kunne jo henta Badou i bytte, men ser at Galatasaray henter ham som erstatter til Sneijder :P

Herlig å bli kvitt ham. Leser at Lee Ryder skriver at Riviere var langt nede på lista til Carr da han ble henta, og at Carr anbefalte hente han som en spiller med utviklingspotensiale - ikke som en som skulle være vår main striker. Det var en oppgave han på ingen måte var klar for. Tror Riviere i utgangspunktet hadde noe, men at han ble kasta ut til ulvene uten at han var helt der enda - og måtte lide for det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 27. Juli 2017, 16:00 »
http://sportwitness.co.uk/newcastle-united-agree-personal-terms-offer-e2-5m-per-season-tax-fee-close/

Andreas Samaris har vært linket lenge nå. Spennende spiller som jeg regner med Benitez ser på som en forsterkning til startelleveren.
Får vi i tillegg noe ut av linken med brassen Allan fra Napoli så begynner stallen å se meget sterk ut.
Skulle gjerne sett Pepe Reina på keeperplassen, noe av det beste NUFC kan få der tror jeg pr nå. Har virkelig sansen for Mitrovic også, men han har ikke bevist at han er god nok enda og var heller ikke spesielt bra i Championship. Vi trenger nok en spiss til. Kanskje låne fra en toppklubb så vi kan beholde Mitrovic en sesong til og gi han den muligheten til å overbevise.
Drømmen er Kelechi Iheanacho på permanent overgang fra ManCity.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 27. Juli 2017, 16:05 »
Enig med Frode. Iheanacho eller Batshuayi permanent hadde vært helt vilt. Med salget av vår unge Lewis skal vi sitte med ca 56-57 mill igjen. Klin på med 30 mill på Iheanacho !! Verdt hver krone. Ville blitt den beste spissen i Newcastle siden Shearer!

AHN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #595 på: 27. Juli 2017, 17:11 »
Iheanacho er jo så godt som klar for Leicester, så han kan vi glemme, dessverre. Batshuayi på lån med eller uten opsjon på kjøp er mitt største ønske på spissplass. Rimelig komplett spiss, hadde med spilletid laga mye trøbbel for de fleste lag i PL.

Spennende kjøp av Merino, ingen flashy eller kreativ spiller, men kanskje han kan bli en god spiller på sikt. Virker å være en solid oppgradering av Colback, og kan vel gjøre en decent jobb ved siden av Shelvey. Med Hayden i bakhånd så er det i alle fall ikke krise, men jeg kunne ønsket meg en til på SM som bidrar mer kreativt enn Merino, Hayden, Colback, Saivet, Diame osv.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 27. Juli 2017, 17:40 »
Må jo være en grunn til at Leicester ikke får avtalen i boks. Så er ikke for sent å kaste seg på der. Matche budet og la han selv bestemme😜

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #597 på: 27. Juli 2017, 18:57 »
Linka til Adrian, han er ikke ett dugg bedre enn dem vi har, der er nok Benitez på villspor,, synes vi skal satse på Darlow jeg og om noen sesonger har vi jo Woodmann som tar over

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 27. Juli 2017, 20:24 »
Linka til Adrian, han er ikke ett dugg bedre enn dem vi har, der er nok Benitez på villspor,, synes vi skal satse på Darlow jeg og om noen sesonger har vi jo Woodmann som tar over
Jeg er ikke enig. Adrian er mye bedre enn de vi har. Men ja erfortsatt lunket til kjøp av han. Syns vi heller skal dele siste rest på spiss/vb og 10er

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #599 på: 27. Juli 2017, 20:54 »
Adrian er mye bedre enn de vi har? Der er jeg uenig. Jeg synes han er på samme hylle som Elliot/Darlow, og hakket under Tim Krul.

Å bruke ca £10mill (aner ikke hvilken sum som har hengt sammen med ryktene, men er vel ikke en usannsynlig sum med tanke på hvordan West Ham har kjøpt i sommer) på Adrian, vil være helt sjukehus for min del! Da begynner jeg faktisk å lure på hva Rafa driver med!