20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield Wednesday - Newcastle United 7.4. Kl 18.30 Eurosport player  (Lest 10190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stål eller kull? Skjære eller ugle? Sheffield Wednesday - Newcastle United. To klubber med ekte sjel som er enige om at vertikale striper er det beste, men røde striper er djevelens verk.

Turen går til Hillsborough i kveld. Et av de mest omtalte stadioner på balløya. Oftest, naturlig nok med negativt fortegn. Allikevel vil jeg personlig si at det er en perle med klassisk engelsk uttrykk.

Kevin Pressman, Paolo DiCanio og Petter Rudi har forsvunnet siden sist jeg så en kamp med uglene. Inne er spillere noen har hørt om. Blant annet Hooper, Forrestieri og Rhodes.

Newcastle bør vinne om en skal vinne serien og SW bør vinne om en skal ha playoff.

TV? Eurosport player
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eurosport norge sender bare norsk søppelball i dag. :( går den på noen annen tv kanal?

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eurosport norge sender bare norsk søppelball i dag. :( går den på noen annen tv kanal?
Den går på nett ja. Eurosportplayer.com

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
kk.. eurosportplayer. :) så bra

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Finner ingen oversikt på eurosportplayer som sier at de viser kampen. Noen som kan berolige meg golf "bevise" det? Ellers så må jeg ta til takke med Bayern - Dortmund

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Finner ingen oversikt på eurosportplayer som sier at de viser kampen. Noen som kan berolige meg golf "bevise" det? Ellers så må jeg ta til takke med Bayern - Dortmund
Jeg har gitt opp å prøve å finne et sendeskjema på Dplay/Eurosport. Men de har rettighetene og 17.30 kampen blir produsert, så det er ingen grunn til at den ikke skal vises på nett. EDIT klarte faktisk å finne programmet, kampen sendes selvsagt på nett.
« Siste redigering: 08. April 2017, 15:45 av Pontare »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Dplay hadde en fin oversikt over kommende kamper. Dette er nå borte, og håper det kommer opp igjen på Eurosportplayer.no

Men, kampen vises. Gå inn på "Direkte tv" og deretter "tv-program". Da kommer kampen opp  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Er dette gratistjeneste?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Eurosport Player er ikke gratis nei.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
F...
Da tar jeg gjerne imot andre streamelinker om folk har!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eurosport koster 99,- i måneden, men lokker med en måned gratis.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Fryktelig pirkete, men de har vel begynt å ta 149 i mnd. Men ja, en måned gratis også :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fryktelig pirkete, men de har vel begynt å ta 149 i mnd. Men ja, en måned gratis også :)

Betaler nå 99,- jeg da. Eneste muligheten jeg har for å se noen andre klubber enn Rosenborg, Vålerenga og Brann på åpne kanaler.
Litt kjipt når det først er i syvende serierunde Stabæk sendes på noe annet enn Player.

Huddersfield og Reading med tap i dag. Vil dette tenne gutta til å sikre seg tre poeng eller blir det et hvileskjær og litt laber innsats mot et lag som bør vinne for å holde seg innen playoff?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dæven. Tar vi tre poeng i dag er mye gjort siden Huddersfield og Reading tapte