20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Seydou Doumbia  (Lest 8819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Seydou Doumbia
« Svar #15 på: 01. Feb. 2016, 21:27 »
Hehe, til dems forsvar er det en ekstremt døll DLD!

Men ja, kunne nok ha nevnt litt mer
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Feb. 2016, 00:12 »
Hehe, til dems forsvar er det en ekstremt døll DLD!

Men ja, kunne nok ha nevnt litt mer

Er vel lenge siden DLD har vært veldig interessant.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Feb. 2016, 00:20 »
Mislykket Serie A spiss tilsvarer ikke topp PL-kvalitet...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Feb. 2016, 00:34 »
Mislykket Serie A spiss tilsvarer ikke topp PL-kvalitet...

Helt enig i det, men det jeg nesten ser på som mest positivt med denne overgangen er egentlig det faktumet at spissene får skikkelig konkurranse!
Om ikke Mitrovic tar sjansen, scorer noen mål og har litt innsats så vil han bli satt på benken, til nå har vel egentlig ikke plassen hans vært veldig truet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Feb. 2016, 09:24 »
Nå er Serie A en særdeles forskjellig liga ifra PL mtp. hvilke kvaliteter som er gunstige og som fungerer godt, så tror ikke vi kan si at dårlig i Serie A = Dårlig i PL. Men det er ikke betryggende at han falt igjennom når han gikk fra en middels europeisk liga til en av de store. Nå har ikke jeg noen enorm kjennskap til fyren, men det jeg har sett tyder på at han innehar noe vi har manglet på topp en stund. Eksplosiv fart og bakromstrussel som bare det.

Pluss at jeg husker at han har dribla hele Bayern München sitt forsvar på ræva i en CL-kamp en gang i tida.  8)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Feb. 2016, 12:26 »
Han har ikke spilt mer enn 568 min for Roma da, så han fikk ikke akkurat sjansen heller. Vanskelig å komme inn i et slik lag på vårsesongen. Da er han nok mer tjent med å komme til oss i januar.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Feb. 2016, 14:50 »
Spennende kjøp. Gleder meg til å se han ikledd Newcastle drakt.

Men, 28 år? Jeg synes han ser eldre ut. Minner kanskje litt om Obafemi Martins som nettopp fylte 31 år.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Feb. 2016, 15:16 »
Spennende kjøp. Gleder meg til å se han ikledd Newcastle drakt.

Men, 28 år? Jeg synes han ser eldre ut. Minner kanskje litt om Obafemi Martins som nettopp fylte 31 år.
Du hevder å kunne se forskjell på om man blir 29 eller nettopp har fylt 31 år? :P

Her er Charlie Adam 28 år:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Feb. 2016, 15:34 »
Bare fordi en spiller ser eldre ut og er mørkhudet betyr det ikke at han lyver om alderen. Skulle likt å sett en europeisk spiller bli beskyldt for det samme. Men det skjer jo ikke.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Feb. 2016, 15:58 »
MLerbakk: Hehe, kom frem litt feil dette. Mente vel at jeg synes Doumbai ser gammel ut til å være 28 år, og dro paralleller med Martins som har spilt fotball i en årrekke og fortsatt "bare" er 31 år. Dette med Martins har vel noe med at jeg selv er 29 år og spilt FM fra han var 16-17 år og oppover, og at det da føles ut som en evighet siden.

Når jeg derimot ser bilde ditt med Charlie Adam skjønner jeg at diskusjonen er tapt fra min side.  :P

Eriksen: Ikke meningen å tråkke på noens føtter.  :) Jeg sår litt tvil om hans alder og i tillegg stiller jeg meg uendrede til at Mbemba kun er 21 år. Uansett, så håper jeg begge vil bidra stort for oss og at vi unngår nedrykk!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Feb. 2016, 18:54 »
Hehe, Oyvind. Jeg tok et ekstremt tilfelle ut av den skitne trikselomma mi. ;) Vet at det har vært mye tvil rundt alderen hans, og mange andre spillere. Vi som supportere kan aldri være sikre på hva som er sant. Det er nok mye som skjer i kulissene vanlige folk aldri får greie på. Vi må bare krysse fingrene for at vi ikke blir lurt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 28. April 2016, 10:45 »
Tror dere vi benytter oss av muligheten til å signere han permanent da, folkens?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. April 2016, 12:01 »
Tror jeg kan satse min høyre nyre på at vi ikke kommer til å kjøpe han, kristoffer.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. April 2016, 12:02 »
Tror dere vi benytter oss av muligheten til å signere han permanent da, folkens?

Ser ikke helt vitsen med det. Har jo Armstrong som kommer tilbake og som jeg er sikker på vil gjøre en god innsats i Championship.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 28. April 2016, 12:24 »
Retorisk spørsmål  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida