20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned?

Ja
33 (76.7%)
Nei
6 (14%)
Vet ikke
4 (9.3%)

Stemmer totalt: 43

Skrevet av Emne: Den store nedrykkstråden  (Lest 60716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #150 på: 23. April 2016, 20:27 »
Kanskje Chelsea har våkna litt etter i dag? Hazard kan senke S'Land egenhendig om han er kommet i form. Everton spilte bra mot United nå også. Tror de kan gi mackems god kamp. Watford og Stoke har vært i dårlig form, forhåpentligvis revansjelystne. Arsenal vinner i morgen. Jeg har trua:)
« Siste redigering: 23. April 2016, 20:54 av lefsen »

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 24. April 2016, 13:26 »
Jeg frykter at vi spikret nedrykket da vi ikke vant kampen(e) mot Sunderland og/eller Norwich. Spesielt 2-3 målet i mot mot Norwich tipper etter mitt syn vektskåla i feil retning. Minst et poeng i den kampen hadde ting sett lysere ut.

Gledelig at spillerne endelig spiller slik vi kan og skal forvente av dem, men skjønner ikke hvorfor de har ventet helt til nå når store deler av sesongen har vært skikkelig drit.
Det eneste jeg ser for meg nå er at vi går ned med flagget til topps og ikke blir helt Villa.
Så håper jeg Rafa Benitez ser nok potensial og ønske om å satse i Championship at han tar de sure 42 kampene det innebærer og hjelper oss opp igjen...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 24. April 2016, 13:52 »
Her er fasit på resterende kamper:

- Arsenal vinner borte mot Scum på grunn av kampen om 3.plassen.
- Leicester slår Swansea og Spurs slår WBA.

Etter denne runden vil da Leicester ha 76 poeng, Spurs 71.
I bunnen har vi og Sunderland 30, Norwich 31.

-Newcastle slår Palace hjemme. Sunderland slår Stoke borte. Norwich taper borte mot Arsenal. Leicester spiller uavgjort mot ManU borte, det samme gjør Chelsea og Spurs.

Etter denne runden har Leicester 77, Spurs 72.
I bunnen har Norwich 31, vi og Sunderland 33.

-Norwich taper hjemme mot ManU. Newcastle slår Villa borte. Sunderland taper hjemme mot Chelsea. Leicester vinner hjemme mot Everton, og Spurs slår Southampton. Norwich slår så Watford hjemme, mens Sunderland slår Everton hjemme.

Før siste runde har da Leicester 80, Spurs 75.
I bunnen har Norwich 34, Sunderland og vi 36.

Da går vi inn i siste runde med mulighet for alle tre til å gå ned. Men Spurs har forhåpentligvis ingenting å spille for, og vi vinner 1-0 etter en heading av Lascelles tre minutter på overtid.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 24. April 2016, 14:02 »
E jo skremmande form på dei laga Mackems skal møta. Everton, Watford, Stoke og Chelsea har vel ikkje mykje å spela for heller.
Dersom jeg skal tippe hvordan de resterende kampene ender (og i vår favør) må det bli som følger: Sunderland tar 4 eller 6 poeng. Norwich tar 4. Vi tar 6 eller 7.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 24. April 2016, 16:50 »
Sunderland tar poeng fra Arsenal.
Da er jeg 100% sikker på at de henter minst 6 poeng til fra de resterende kampene sine.
Newcastle rykker ned og Sunderland berger plassen 😡

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 24. April 2016, 16:58 »
Ja ser ut som det. Drit Arsenal klarer ikke å score. Faen ta!!!!!!!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 24. April 2016, 17:26 »
Det var jo ikkje overraskande! Mackems taper ikkje for tida og har starta sluttspurten lenge før oss. Ein har ikkje fulgt med i det siste når ein hadde tru på 0-4 til Arsenal....
Einaste håpet er at dei held seg til uavgjort. Då endar dei med 35. Eg trur dei vinne ein kamp og. So 37 poeng tek dei vertfall. Dei kjem ikkje til å tapa fleire kampar.
Me må berre vinna resten og håpa på det beste. Ser ikkje bra ut med kampprogrammet til Mackems.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 24. April 2016, 20:46 »
Det ser unektelig ut som om Sunderland holder seg oppe, lgrinde. Jeg tror håpet vårt nå ligger i at Sunderland ikke klarer å slå Stoke, noe jeg egentlig tror de klarer. Vi får bare be til høyere makter om at Arnautovic eller Shaqiri plutselig kan hoste opp litt magi, men det ser veldig mørkt ut...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #158 på: 25. April 2016, 08:14 »
Det blir nok ikke avgjort før siste runde. Folk må ha troen, så lenge vi vinner våre kamper så går dette veien.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 26. April 2016, 06:16 »
Typisk om me taper eller spelar uavgjort mot Villa :P

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 26. April 2016, 14:25 »
Ja, typisk kamp vi snubler i. Samme med Palace som må ha en seier til for å være matematisk sikret ny plass.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 29. April 2016, 08:54 »
Stoke er oddsfavoritter hjemme mot Sunderland ser jeg. Krysser fingrene for drahjelp derfra!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 29. April 2016, 10:13 »
Stoke er oddsfavoritter hjemme mot Sunderland ser jeg. Krysser fingrene for drahjelp derfra!

Med andre ord kan det være gode penger å satse på en B på Britannia...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #163 på: 30. April 2016, 17:32 »
Aly Cissokho utvist for Villa, ute neste kamp mot oss!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 30. April 2016, 18:52 »
Jeg fulgte med på sunderlandkampen i dag, og de hadde EKSTREMT flaks som fikk med seg poeng. Ett minutt før straffen var Stoke alene mot keeper, og hadde generelt masse feite sjanser. Sunderland var forferdelig dårlige.

Det er selvsagt kjipt at de fikk poeng, men det er desto bedre at de spilte så elendig. Da er det plutselig ikke like sikkert at de kan få noe ut av Chelsea eller Everton.

Og siste kamp er jo alltid bingo.