20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 190842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #225 på: 06. Jan. 2016, 21:50 »
I sommer kunne han kanskje ha gått med på det, når vi viste ambisjoner..

Men nå er jeg meget spent på hva/hvem vi klarer å hente.. Vi kan jo (nesten) ikke handle bare for å handle (selv om vi egentlig burde det også, for å styrke stallen under minste). Den hylla vi vil/burde handle fra, vil nok ikke komme. Så da spørs det hva vi ender opp med.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 06. Jan. 2016, 22:02 »
Saivet skal være skeptisk til en overgang til oss pga tabell plasseringen vær. Da håper jeg for guds skyld vi holder oss laaaangt unna han. Det siste vi trenger er sure grinete franskmenn...

Det er da en særdeles merkelig ting å dømme han for. At han viser litt klokskap og er skeptisk til å signere for en klubb i nedrykkstrid viser vel kun sunn fornuft. Hvis vi kun skal kunne ta imot spillere som virkelig vil hit og være her i klubben resten av karrieren kan vi legge ned PL-virksomhet. Litt realisme er også viktig på overgangsmarkedet.

Ser folk kritiserer Ashley og Carr for å se etter profittmuligheter når de henter spillere. Selvfølgelig er jeg enig i at når det KUN er dette det ses på så er det negativt, men man kan ikke være så naive heller at man virkelig tror at noen spillere i dagens klubb ikke ville dratt på stedet om de fikk tilbud fra en CL-klubb for ekesempel. Å bygge et langsiktig lag er omtrent umulig i dagens fotball om du er en middelhavsfarer og har planer om å bli noe annet enn nettopp det, og selv om jeg helt klart mener vi må prøve hardere på overgangsfronten så mener jeg det blir litt for enkelt å si at carr og Ashley kun tenker profitt. Kjøp som Wijnaldum og Mitrovic er knallgode kjøp og er selvfølgelig no-brainere for alle PL-lag i vår situasjon.

Ta ikke dette som et forsvar av Ashley, men heller litt kritikk også mot McClaren. At kjøp som Wijnaldum og Mitrovic blir gjort med profittanker i bakhoder er desverre utvilsomt sant, men det betyr ikke at McClaren ikke kan gjøre en heidundranes bedre jobb med disse spillerne så lenge han har de her.

Skal man peke på EN som VIRKELIG ble dolket i ryggen av Ashley's trenaferpolitikk så må det jo være Pardew. Etter mirakelsesongen på 5. må han gå inn i en  sesong med EL i tillegg med KUN Vurnon Anita som forsterkning. Tenk om Sissoko, Gouffran, Haidara og Debuchy hadde kommet den sommeren istedenfor vinteren.... Da kunne vi fort vært på vei mot større ting enn nå.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Jan. 2016, 00:02 »
Vi jobbet skjorta av oss for å få inn noen forsterkninger. Dessverre så var ikke de rette objektene ledig til den prisen vi ønsket.

Ingen kjøp?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 07. Jan. 2016, 15:13 »
Et rykte jeg synes er ganske spennende og realistisk er Wissam Ben Yedder.- Har en veldig fin statistikk og er en ganske bevegelig og teknisk spiss-type, noe vi trenger. Jeg tror han kunne vært en spennende signering til riktig pris. Når man da tar i betraktning at han har begynt å følge flere nufc-spillere på twitter så er det ikke helt utenkelig at det dukker opp en tydeligere link her snart ;)

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 07. Jan. 2016, 18:16 »
Vi har en ung sveitser på prøve spill leser jeg på chronicle nå. Ajeti, fra Basel. 18år gammel spiss. Virker litt spennende ut ifra det lille jeg leste. Var referanser fra wyscout (eller hva det heter).

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 08. Jan. 2016, 00:37 »
Spennende og alltid viktig å spa på med unggutter, men er dessverre ikkje dette vi trenger akkurat nå. Savner konkrete nyheter om senior-spillere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 08. Jan. 2016, 05:41 »
Debuchy virker å være på vei  vekk fra gunners. Noen som vil ha han tilbake til oss eller? Jeg tar han gjerne tilbake egentlig. God spiller det kan være godt å ha siste del av sesongen.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 08. Jan. 2016, 09:34 »
Debuchy er bra han, men har hatt mye skader siden han dro, og Janmaat er nok et bedre valg nå, er ikke backup vi trenger å hente nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 08. Jan. 2016, 10:00 »
Sam Byram ble vi nå nylig linket til, og bør vel være en spennende utfordrer til Janmaat med fremtiden fremfor seg, ulikt Debuchy.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 08. Jan. 2016, 11:15 »
"Alan Pardew says Crystal Palace have no interest in Charlie Austin"

http://www.skysports.com/football/news/11706/10121682/alan-pardew-says-crystal-palace-have-no-interest-in-charlie-austin

Hvis det stemmer øker det vel sjansen for at vi kan lande han.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 09. Jan. 2016, 17:51 »
Tvilar på at det er nokon gode spelara som vil koma til oss.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 09. Jan. 2016, 18:07 »
Noen som veit noe om denne Gabbiadini fra Napoli? Mener jeg leste no rykter om no bud på han..

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #237 på: 09. Jan. 2016, 18:19 »
Ein meget, meget bra spiller på FM. Står med 6 landskamper for Italia bl.a.
Men er dessverre bak i køen med Callejon og Higuain i Napoli.
Ryktet skal ha det til at Napoli uansett ikkje ønsker å selge, og at dei har avslått eit bud på over 20 mill pund.
Hadde me fått eit bud akseptert, hadde han vel aldri hatt lyst å dra til oss anyways...
Han spiller forøvrig spiss, og kan bekle offansiv kant-rolle i eit typisk 4-3-3-system...
Venter i spenning...

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 09. Jan. 2016, 18:33 »
Hørtes jo ganske spennende ut. Eneste vi kan friste med er førstelags spill.. når vi får en trener som bruker spillerne litt på rundgang da...

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 09. Jan. 2016, 19:09 »
Litt off topic kanskje, men begynte å tenke litt. Ikke min sterkeste side, men har vi hatt noen italienere i klub en før? Går litt tregt oppi toppen innimellom. .