20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 190780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #105 på: 24. Des. 2015, 05:41 »
Vi er også linket til FM-sensasjonen Sime Vrsaljko fra Sassoulo, en gammel helt for min del! Men Newcastle skal visstnok ha blitt skremt av prislappen på £7.5m (?10m).....
Sett lite av han i det siste, men spilte vel for Kroatia mot Norge?? En populær spiller også, så er positiv til han. Heller Sime, enn Debuchy!

Han kan vel også spille på venstre etter hva jeg husker han på tidligere FM, om det stemmer eller ei vet jeg jeg fint lite om dog.
Hadde vært greit med en back som kan bruke begge bein, og vært på begge sider.
Han vil jo kun være backup for Janmaat, hente spillere kun sombackup pr. nå vil være litt idiotisk når vi ser at det er flere plasser vi virkelig trenger å forsterke.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #106 på: 24. Des. 2015, 12:06 »
Ja, hvis han ikke er tiltenkt en rolle som erstatter da..

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-understood-focused-signing-10648223

Ellers melder The Chronicle at vi ikke skal signere forsvarere i januar, men satser line på å få inn en ving og en spiss....
Vi trenger forsvarere, en ballfordeler, ving og spiss (ikke så prekært), men blir vel dårlig med forsterkninger som vanlig..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 24. Des. 2015, 14:42 »
Hvis mclaren ikke henter en sentral midtbanespiller vil han for meg fremstå som den mest inkompetente treneren vi har hatt, sammen med gullit

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 24. Des. 2015, 14:56 »
Stones, matip, verthongen. Vestergaard, kjær, dragovic. Alle spillere som vi antageligvis har penger til. Må ha en 1klasses stopper. Og en ny cabaye. Blir litt våt hvis vi lander Batshuayi selvom det ikke er første pri..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 24. Des. 2015, 15:00 »
Stones og Verthongen er jo helt urealistisk. De andre burde være aktuelle, men har vel blitt sagt at vi ikke er interessert i Matip.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 24. Des. 2015, 15:31 »
Ja. Ønsketenkning bare... leste ett sted at vi skulle ha inn spiss og ving. Lukter det austin og Townsend kanskje. Ser ikke helt at det er bedre enn å styrke forsvar og sentral midtbane. .

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 24. Des. 2015, 17:49 »
Hvis mcclaren ikke henter en sentral midtbanespiller vil han for meg fremstå som den mest inkompetente treneren vi har hatt, sammen med gullit

Carr/Ashley
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 24. Des. 2015, 19:44 »
Hvis mcclaren ikke henter en sentral midtbanespiller vil han for meg fremstå som den mest inkompetente treneren vi har hatt, sammen med gullit

Carr/Ashley

Tror ikke mclaren ville ha signert for oss om han fikk så lite å si om spillerkjøp. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 24. Des. 2015, 19:59 »
Jo. Det er jo nettopp deformert vi må ta tim takke med hylle nr 2.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 24. Des. 2015, 20:04 »
Nei 😀 😉 Mclaren har faktisk et navn i England,merkelig nok...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 24. Des. 2015, 21:05 »
Nei, det har han ikke...Sparken i Derby sier alt.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 24. Des. 2015, 22:10 »
Forsterk forsvaret først og fremst, og sentral midtbane ! Det er mi klare meining og ønske for det Nye året!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 24. Des. 2015, 23:50 »
På tide erstatta Cabaye...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 24. Des. 2015, 23:51 »
Newcastle United are understood to be focusing on signing forward players in the January transfer window.

It is believed that Steve McClaren and the club?s football board are looking at bringing in a winger and a striker when the window re-opens for business.

The Magpies have already dismissed talk that they are keen on Schalke 04 defender Joel Matip, while reports linking United with Sassuolo and Croatia international right-back Sime Vrsaljko proved to be unfounded.

Newcastle are confident that they have enough cover at the back going into the second half of the season and feel they can focus on other areas.

Fabricio Coloccini and Chancel Mbemba remain the first-choice pairing for United with the soon to be fit again Steven Taylor and Jamaal Lascelles regarded as a strong back-up duo.

Paul Dummett and Jamie Sterry also offer further cover while Kevin Mbabu?s versatility across the back four has also left the Magpies? backroom team in agreement that new faces are needed elsewhere on the pitch.

As reported here on Wednesday, Newcastle won?t stand in the way of Mike Williamson if he wants to leave to join Sky Bet Championship side Wolverhampton Wanderers in the window.

Newcastle are thought to have been offered the chance to sign out of favour Tottenham Hotspur winger Andros Townsend while Queens Park Rangers star Charlie Austin continues to be linked.

LOL LOL

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 25. Des. 2015, 10:48 »
Nei, det har han ikke...Sparken i Derby sier alt.

Helt enig, det er derfor jeg synes det er merkelig at han og andre udugelige managere fortsatt får godt betalte trenerjobber. Jeg tror det kan ha sammenheng med at personer i maktposisjoner mener disse folkene er dyktige. Så lenge de er britiske får de uendelig antall muligheter til å drite på draget kan det se ut som.

Kristoffer: Jeg er for øvrig ikke uenig i at  treneren Mclaren har mindre å si enn managere i overgangssaker. En manager har det endelige ordet, mens hos oss er det flere som må godkjenne overgangen. Derimot tror jeg ikke at Mclaren er fullstendig kastrert  heller. Jeg synes det vil være merkelig om Mclaren, som ser spillerne sine hver dag på trening og på kamper, og tilsynelatende vet hvem som presterer og ikke, ikke har det endelige ordet om hvilke posisjon på banen som har størst forsterkningsbehov.  At Carr  bestemmer hvor vi skal forsterke hen på banen finner jeg lite logisk. Mannen er ute og reiser hele tiden. Dermed tror jeg ikke han får sett nufcspillernes prestasjoner i så stor grad. Ergo er det logiske, etter min menig, at Mclaren kan gi beskjed til Carr og Ashley at han trenger for eksempel en sentral kreativ midtbanespiller. Men der en manager får full valgfrihet i velge en spiller innenfor en viss sum, får Mclaren X antall offensive midtbanespillere å velge mellom, spillere som er valgt ut av Carr. Mclaren velger en av disse, men overgangen må til slutt endelig sanksjoneres av Carr og Ashley.

Det er derfor jeg mener at Mclaren vil fremstå som veldig inkompetent hvis han ikke melder in behovet for en kreativ midtbanespiller til Carr og Ashley. Såpass til innflytelse mener jeg han må ha.