20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Florian Thauvin  (Lest 22799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #45 på: 15. Jan. 2016, 11:01 »
Skal vi tro Miles Starforth er det spilleren selv som har pushet på for dette skriver han i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 15. Jan. 2016, 12:01 »
Skjønner'n godt, jeg. Sitter på benken for et av de dårligste lagene i ligaen, et lag uten naturlige vinger, og likevel er det så vidt han har fått prøvd seg til nå.

Thauvin var aldri et kjøp jeg satt særlig stor pris på da jeg heller hadde sett at Newcastle ga Cabella en ny sesong og i tillegg hentet en midtbanespiller/venstreback til, men når han først ble handlet, og i tillegg for en såpass stor sum, burde han fått en fair sjanse. Synes håndteringen av Thauvin har vært særs pinlig, og det er dessverre ikke første gangen vi ser sånt tull i nyere tid.
« Siste redigering: 15. Jan. 2016, 12:03 av boris. »
Nei.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 16. Jan. 2016, 11:56 »
Her betaler vi altså for å kvitte oss med Ben Arfa, henter Cabella for store penger for så å låne han ut etter en sesong, henter Thauvin for enda større penger og nå skal han altså lånes ut etter en halv sesong? Dette er ledelse på enormt lavt nivå!

Om det er! Hadde ledelsen/småsjefer i et vanlig firma drevet på slik, så hadde det ikke gått lange tida før dem hadde fått fyken! Dette burde vært tilfellet i klubben vår også, men den gang ei.. Fotballen (og da spesielt PL) er helt ekstrem på dette! Ledelsen kjøper spillere/ansetter managere, etter å ha studert dem over lengre tid, men bommer like mye hver gang.

Thauvin er 22år(!), og får ikke sjansen til å bevise noe.. Han trenger tid! Nuff said!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 16. Jan. 2016, 13:03 »
I tillegg til at jeg mener at Thauvin fortjener en fair sjanse til å spille seg i form og bli kjent med ligaen, så håper jeg for all del også at Thauvin blir i Newcastle så vi slipper Townsend. Gud bedre, hvis han kommer slipper jeg mine kostbare tårer løs.

Heia Thauvin!
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 16. Jan. 2016, 16:08 »
Kva er so gale med Townsend? Han er god nok for det engelske landslaget men ikkje eit botnlag i PL? Eg har knapt sett han spela.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 16. Jan. 2016, 16:25 »
Intet mindre enn 25 millioner pund er brukt på Cabella og Thauvin tilsammen på ca 10 mnd. Og folk klager på at britiske spillere er overpriset?
Det de 2 har vist i NUFC drakt er ikke noe bedre enn hva en middels Tippeligaspiller ville prestert.

Det er lov å se seg om litt andre nasjoner og ligaer også. Ikke bare i Frankrike og Nederland, selv om de har gode spillere der også.

Siden jeg begynte å heie på Newcastle synes jeg de har hentet vanvittig mange franskmenn. Tidligere også, ikke bare under Ashley. Er det en annen klubb som har hentet flere franskmenn enn NUFC siden PL ble opprettet?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 16. Jan. 2016, 16:25 »
Kva er so gale med Townsend? Han er god nok for det engelske landslaget men ikkje eit botnlag i PL? Eg har knapt sett han spela.

Britisk

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 16. Jan. 2016, 16:52 »

Mener han er ca. på nivå med det Gutierrez var de siste sesongene. Mangler mye kvalitet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 16. Jan. 2016, 21:45 »

Britisk
Tull. Hva er Townsend så fantastisk god på da? Eneste fordelen med Townsend i mine øyne er at vi faktisk kan angripe på to sider. Det vil gi mer rom for Sissoko og Janmaat. Men Townsend i seg selv er en meget gjennomsnittlig fotballspiller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 16. Jan. 2016, 23:16 »
Men vi er jo under gjennomsnittet per dags dato.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Jan. 2016, 14:13 »
Tull. Hva er Townsend så fantastisk god på da? Eneste fordelen med Townsend i mine øyne er at vi faktisk kan angripe på to sider. Det vil gi mer rom for Sissoko og Janmaat. Men Townsend i seg selv er en meget gjennomsnittlig fotballspiller.

Townsend har spilt for nesten alle engelske U-landslag. Han står med 10 kamper og 3 mål for det engelske A-landslaget, så noe fotball må det jo være i han.
Han kan brukes på begge kanter, har en enorm fart og meget gode dribleferdigheter og ballkontroll. Jeg synes også han var meget god under Sherwood i Tottenham over en lang periode. Da var Tottenham som lag også gode.

Jeg synes prisen på Townsend er ganske drøy, men når Cabella og Thauvin tilsammen kostet 25 millioner pund, så er det kanskje den prisen vi må ut med for en ving i disse dager.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 17. Jan. 2016, 14:30 »
Men Townsend eier jo ikke sluttprodukt! Obertan har jo flere assist enn han i PL for svarte! Jeg stiller meg bak boris og Daniel her.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 17. Jan. 2016, 14:38 »
Townsend håper jeg også vi holder oss langt, langt unna. En av de få spillerne man blir frustrert av å se på uten at han spiller på det laget du heier på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 01. Feb. 2016, 02:04 »
12m på Thauvin rett i dass.. 8m på Cabella.. Kanskje på tide å droppe franskmenn no ?  ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]