20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 16 mai kl 16.00  (Lest 19113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 16 mai kl 16.00
« Svar #75 på: 16. Mai 2015, 18:42 »
Dette er ikke den klubben jeg forelsket meg i for drøyt 20 år siden. Det gjør faktisk vondt å se på det vi har blitt, og hvor langt unna vi er det vi en gang var.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 16. Mai 2015, 19:21 »
Takk for oss i Premier League. Blir moro å cruise nedover ligasystemet og til slutt ut av det.

Og gjett om de ler seg skakke i Sunderland nå.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 16. Mai 2015, 19:25 »
Dette er ikke den klubben jeg forelsket meg i for drøyt 20 år siden. Det gjør faktisk vondt å se på det vi har blitt, og hvor langt unna vi er det vi en gang var.

+1

Sagt mange ganger før, men denne klubben har jo ingenting med fotball, konkurranse og underholdning lenger. For styre og eier er det samme f... hvordan laget spiller, bare de holder seg i PL på billigste måte og sørger for gratis reklame til den bedritne butikk-kjeden til Ashley.

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder bry meg lenger? Klubben er død. Er vel samme som når man blir dumpa, håper på et tegn fra eks'n at hun angrer....
No fate but what you make

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 16. Mai 2015, 20:10 »
Dette må få konsekvenser! Det første som bør skje er at Carver får fyken. Må ha inn noe nytt til siste kamp. Så får vi ta resten etter det.
Bare få inn noe nytt. Hvem som helst. Jubler bare Carver får fyken.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
SV
« Svar #79 på: 16. Mai 2015, 20:51 »
Tror det hjelper lite å gjøre noe nå, det er bare til å krysse fingrene å håpe på at vi holder Hull unna.

+2 til Cadel. Merker at jeg ikke helt greier å forstå hvorfor jeg fremdeles gidder å følge klubben, det er som jeg har glemt det vi hadde for 10-15-20 år siden. Spillerne er så SINNSYKT fucking udugelig. Svak og tempoløst, for å ikke nevne fucking talentløs, uten noen form for dedikasjon, presisjon og kollektiv innsats. Når Jonas "fyrer" løs fra 30 meter og ballen sakte triller inn mot Green så får jeg samme følelsen som når jeg så Luuk de Jong prøvde å skyte som en liten skolejente, og tenker tilbake til tiden la Laurent Robert hadde enten revnet hull i nettet eller sendt en av tilskuerne bak mål i koma med et sånt skudd. Eller hvordan Riviere er så LANGT UNNA Shearer som det fysisk å komme, at Sammy jævla Ameobi er milevis unna å være rundt en promille så god som Ginola. Sissoko virker som han driter i hele klubben, og markedsverdien hans har nok falt som oljeprisen det siste året. At COLBACK (!!!) blir nevnt som klubbens beste spiller i år er faen med en skam og dyp, dyp fornærmelse av hele klubben.

DSFKSD GDKSG DSAPG ÅDPS GÅDS G!Å

Dritteier. Drittlag. Dritttrener. UDugelig fysiohelvete. Selg ALLE sammen
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 16. Mai 2015, 22:09 »

Tror vi er mange som føler det sånn nå.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 17. Mai 2015, 12:50 »
Fy faen for ein klubb. Gleder meg til å høyre unnskyldningane

Det var for varmt!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 18. Mai 2015, 16:03 »
Uavgjort har null verdi mtp. målforskjell. Vi må ha to, og det skjer ALDRI.

Uavgjort ville hatt veldig mye verdi. Nå må vi faktisk vinne siste kamp dersom Hull vinner. Uavgjort mot QPR ville gitt oss ny sesong i PL bare med uavgjort i siste.
Edit: Vi kan passere Mackems med uavgjort i siste, men da må de tape sine siste 2 kamper med tilsammen 5 mål eller mer.
« Siste redigering: 18. Mai 2015, 16:09 av Eriksen »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 18. Mai 2015, 16:33 »

Uavgjort ville hatt veldig mye verdi. Nå må vi faktisk vinne siste kamp dersom Hull vinner. Uavgjort mot QPR ville gitt oss ny sesong i PL bare med uavgjort i siste.
Edit: Vi kan passere Mackems med uavgjort i siste, men da må de tape sine siste 2 kamper med tilsammen 5 mål eller mer.

Og det er 2 bortekamper mot Arsenal og Chelsea. Det kan fort skje.
Samtidig så ser jeg ikke hvordan dette NUFC laget skal klare å få ett poeng engang mot West Ham. Under Pardew hadde vi ihvertfall stort sett et velfungerende forsvar med god assistanse fra midtbanen. Dette er jo helt fraværende nå. Frykter mål imot på hver dødball og i hvert angrep.

Da QPR presset som verst og produserte sine største muligheter, rett før ledermålet, så kan man se på holdningen til Coloccini at han gir opp. Lar seg bli rundlurt inni egen 16 meter, og stopper helt opp. Latterlig og håpløst av vår kaptein. Krul sitt utspark på 2-1 målet til QPR er også hinsides svakt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 18. Mai 2015, 16:36 »

Jada, som du ser senere i tråden så nøstet vi opp i dette  ;)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 18. Mai 2015, 18:40 »

Og det er 2 bortekamper mot Arsenal og Chelsea. Det kan fort skje.
Samtidig så ser jeg ikke hvordan dette NUFC laget skal klare å få ett poeng engang mot West Ham. Under Pardew hadde vi ihvertfall stort sett et velfungerende forsvar med god assistanse fra midtbanen. Dette er jo helt fraværende nå. Frykter mål imot på hver dødball og i hvert angrep.

Da QPR presset som verst og produserte sine største muligheter, rett før ledermålet, så kan man se på holdningen til Coloccini at han gir opp. Lar seg bli rundlurt inni egen 16 meter, og stopper helt opp. Latterlig og håpløst av vår kaptein. Krul sitt utspark på 2-1 målet til QPR er også hinsides svakt.

:o :o :o :o :o :o

Sesongen vi endte på 5. plass, er siste sesongen vi hadde et forsvar som fungerte (til og med da hadde vi desidert svakest målforskjell av topplagene). Etter det er vi av lagene som har sluppet inn desidert flest mål.
« Siste redigering: 18. Mai 2015, 19:55 av Geordie »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 18. Mai 2015, 19:00 »
Fy faen for ein klubb. Gleder meg til å høyre unnskyldningane

Det var for varmt!

Trodde først dette var galgenhumor, og så leser jeg faktisk:
'Carver defended the efforts of his players in warm weather on Saturday. ?We didn?t give up on it, we had a go and I can?t fault the lads for their effort again in a warm climate".'

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 18. Mai 2015, 21:41 »
Hva i helvete!?

Ser at Carver har spilt golf i dag, og spillerne har hatt fri.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 18. Mai 2015, 22:34 »

:o :o :o :o :o :o

Sesongen vi endte på 5. plass, er siste sesongen vi hadde et forsvar som fungerte (til og med da hadde vi desidert svakest målforskjell av topplagene). Etter det er vi av lagene som har sluppet inn desidert flest mål.

Nei, faktisk ikke. Den sesongen vi solgte Cabaye tok vi flere poeng frem til nyttår eller til Cabaye forsvant og spilte tryggere og bedre enn den sesongen vi kom på 5. plass. Dessverre falt laget fullstendig sammen da Cabaye dro og Remy ble skadet og så suspendert.
Må også si at NUFC spilte trygt og godt, spillermateriale tatt i betraktning, denne sesongen også helt frem til Carver tok over.
Crystal Palace har også spilt solid fotball og fått flere sterke resultater etter at Pardew tok over. Faktisk tatt 19 poeng mer enn NUFC siden Carver tok over som manager for oss.

Noe man også må ta med i beregningen er at NUFC ikke har hatt det sterkeste laget spiller for spiller. Tror at enkelte av fansen har hatt en altfor stor tro på egne spillere og ikke helt har klart å sett at vi spiller for spiller har vært underlegne de lagene vi vil konkurrere mot. Derfor må man også kompensere dette litt når laget skal settes sammen.
Vi har fremdeles Coloccini, Williamson og S. Taylor som midtstoppere, de samme som var med oss i Championship. Bare for å sette det litt på spissen.

Troppen vår er så svak og ubalansert at vi er veldig avhengige av enkelte spillere for å få til noe offensivt. Svikter en svikter alle. Er det en som er god i mer enn 6 mnd blir han solgt. Rett og slett håpløst.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #89 på: 18. Mai 2015, 22:51 »
Kan godt hende vi i korte perioder har sluppet inn færre mål, men er bare å sjekke tabellene de senere sesongene med Pardew bak roret. Få som har sluppet inn flere enn Newcastle under Pardew, så påstanden din om at vi spilte med defensiv trygghet under nevnte mann, faller når du ser de kalde fakta.