20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 28.02.2015 kl 16:00  (Lest 6195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 28.02.2015 kl 16:00
« Svar #30 på: 28. Feb. 2015, 17:55 »
3 poeng!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Feb. 2015, 17:55 »
En pinlig affære på hjemmebane. Tar med oss 3 poeng, men jeg er så lei av å se elendige kamper. Hadde Dortmund i bakgrunnen og det var fotball syv divisjoner over oss.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Feb. 2015, 17:57 »
Deilig med 3 poeng. Ellers ikke veldig mye positivt å ta med seg fra kampen. Fint at Obertan er tilbake i kampform. Tror han kan bli viktig for oss mot slutten av sesongen, selv om han ikke var veldig målfarlig i dag. Satser på at skaden på Haidara ikke var av det alvorlige slaget. Ellers kan man konkludere med at Riviere aldri kommer til å ta nivået i Premier League. Helt ubrukelig spiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Feb. 2015, 17:59 »
Jeeesus for en møkkakamp.  BB til Jaanmat med Cisse rett bak. Cisse begynner endelig å finne tilbake til god gammel form. Han er nå i stand til å holde på ballen utenfor 16meteren også.  Colo og Williamson klarte seg godt. Dagens dårligste var Sissoko mener jeg. Han er kun god på overganger og var lite synlig gjennom hele kampen. Får vi et 20 mill bud for ham bør vi selge rett og slett selge. Jeg ser ikke for meg at han passer inn hvis vi ønsker et lag som spiller offensiv fotball. Sissoko passer på et defensivt lag som er nøyaktige og gode i overgangene.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Mars 2015, 18:20 »
Ellers kan man konkludere med at Riviere aldri kommer til å ta nivået i Premier League. Helt ubrukelig spiller.

Har vel ikkje vore noko særleg verre enn det Cissé var store delar av fjorårssesongen. Cissé er vel greit topp 3 av våre spelarar denne sesongen, stort sett utelukkande fordi han får litt meir distribusjon (hovudsakleg frå Janmaat) denne sesongen enn den forrige.

Skulle gjerne sett Rivière få litt meir tillit saman med ein spiss som han kan jobbe godt saman med, slik at han ikkje blir så veldig isolert frå resten av laget. Om vi får inn ein annan managertype neste sesong, så er det ikkje sikkert det er så veldig mykje meir som skal til før det løsnar for han.