20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United vs Newcastle United, fredag 26.12  (Lest 19048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

• Gjest
Sv: Manchester United vs Newcastle United, fredag 26.12
« Svar #90 på: 26. Des. 2014, 18:05 »
Tapt 4 på rappen, sluppet inn 12 mål,  scoret 2 hvorav 1 mål på straffe. Tabellen viser at det er 6 lag som har scoret færre mål enn oss, og det er 5 lag som har sluppet inn fler.

Vet vi har hatt skader, men dette er alt for dårlig for et lag og en klubb som Newcastle....... :thumbd:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 26. Des. 2014, 18:19 »
Mangler matchvinnere i begge ender. Når i tillegg stjernegalleriet varter opp med eit par kunstangrep blir det fort tap. Kampen er jo grei nok.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 26. Des. 2014, 18:29 »
Vi skal ikke svartmale hele situasjonen til tross for at fremstår som et bunnlag for tiden. Vi spiller tross alt med flere middelmådigheter på bortebane mot et av formlagene i ligaen. Men at vi er så svake framover, og får mål i mot pga av at vi mister ballen i det vi forsøker å etablere angrep, er for meg et større problem enn den defensive organiseringen. Jeg skulle ønske vi hadde bedre vinger, samt en god gammeldags sjef på midtbanen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 26. Des. 2014, 19:13 »
Sunderland tapte 3-1 hjemme mot Hull i dag. United spilte 1-1 mot Villa i forrige runde. Setter de siste to kampene i perspektiv.

Manure har 7 seire og 1 uavgjort på 8 siste kamper, så jeg tror du skal legge litt mer til grunn enn kun forrige kamp, hvor de også var det klart beste laget mot Villa.
Manure borte i den formen de er i nå er ikke lett. Ikke med det stjernegalleriet av angrepsspillere de også har tilgjengelig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 26. Des. 2014, 19:46 »
Ratinger og stats i kampen.

http://www.whoscored.com/Matches/829646/Live

Colback vår beste med Ayoze på en god 2. plass.

Rooney banens gigant med 2 mål og 1 målgivende.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 26. Des. 2014, 20:31 »
Sunderland tapte 3-1 hjemme mot Hull i dag. United spilte 1-1 mot Villa i forrige runde. Setter de siste to kampene i perspektiv.

Manure har 7 seire og 1 uavgjort på 8 siste kamper, så jeg tror du skal legge litt mer til grunn enn kun forrige kamp, hvor de også var det klart beste laget mot Villa.
Manure borte i den formen de er i nå er ikke lett. Ikke med det stjernegalleriet av angrepsspillere de også har tilgjengelig.

De har faktisk spilt under forventningene i nesten samtlig av de seierene, og såvidt karret seg til seier i mange.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 26. Des. 2014, 20:42 »

De har faktisk spilt under forventningene i nesten samtlig av de seierene, og såvidt karret seg til seier i mange.

De var heldige borte mot Arsenal, men viser at de har noen av verdens beste angripere i Falcao, RvP, Rooney, Mata og Di Maria. De trenger ikke mange sjansene. Flere av seierene har vært komfortable.
På de 13 siste kampene har Manure 1 tap, borte mot ManCity hvor de spilte over 1 omgang med 1 mann mindre etter at Smalling fikk rødt kort. Vi kan vel være enige i at Manure er i form?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #97 på: 26. Des. 2014, 21:44 »
jeg er 27 år, Mike Ashley er 50 år, det er fortsatt håp

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 26. Des. 2014, 22:49 »
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/pardew-gouffran-well-unusual-role-football-player/

Jeg blir faen med uvel av Pardew og Gouffran. Sistnevnte er så forferdelig dårlig og vi vinner omtrent ikke fotballkamper med han på banen. Er det så jævla vanskelig å se ditt elendige drittryne av en manager?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 26. Des. 2014, 23:16 »
Gouffran er nok den første spilleren Pardew tenker på når han skal ta ut laget til kamp :grine: Ganske tragiske greier. Et par tap til nå så tror jeg det er fram med plakatene igjen.

Lurer veldig på hva de pro Pardew folka av noen supportere tenker med? Pardew har vært her 4 år no og det er null plan og mening over spiller. Van Gaal knappe 6 mnd og en ser tendensene.

100% sikker på at Pardew hadde kjørt ManU skuta ganske likt som Moyes.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 27. Des. 2014, 11:08 »
Noen valg/faktorer som jeg mener i stor grad gjør at Manure tok over kampen etter at NUFC hadde en i mine øyne veldig god og lovende start.

- Gouffran skulle hatt straffespark. Den er soleklar og kunne gjort at vi hadde fått kampen i det sporet NUFC har vist seg å være gode i. Ligge bakpå å kontre.

- Første målet. Hvorfor velger Armstrong å skyte der? På kontringen imot er det Dummett som opphever offsiden som Falcao hadde gått i om Dummett hadde holdt linjen. 2 personlige feil som feller oss.

- Andre målet. Dårlig pasningsvalg av Gouffran. Ayoze møter, men har 2 mann i rygg. Hvorfor spiller han ikke heller over han da og opp på Armstrong? Greit, det var Ayoze som mistet ballen, men jeg vil kritisere pasningsvalget til Gouffran. Å miste ballen så nærme egen 16 meter er livsfarlig. Må være mer kyniske i slike situasjoner.

Disse hendelsene er i stor grad avgjørende for kampens utfall. Feil dommeravgjørelse og personlige feil/valg som får laget på hæla.

Vil også si at når vi først havner under så kontrer vi med hele midtbanen også. Det gir jo enorme rom for Manure sine offensive spillere. Når man spiller borte mot et så godt lag så kontrer man med 2-3 eller maks 4 spillere. Ikke hele j.... midtbanen også. Det poengterte jo Petter Myhre i TV2 sitt PL studio også.

Til sist, så lenge Alnwick er i målet tørr jeg ikke håpe på for mye. Janmaat slet voldsomt mot Ashley Young igår og må opp ett hakk. Midtstopperne ble skikkelig kjørt av Rooney, Falcao og gjengen. Vi er så elendig besatt på midtstopperplassene at det er skremmende.