20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham Hotspur - Newcastle United 17.12.2014 kl. 20:45  (Lest 13759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham Hotspur - Newcastle United 17.12.2014 kl. 20:45
« Svar #60 på: 18. Des. 2014, 12:04 »
Ser at flere spekulerer i om det er en unnskyldning for å få gjennom et emergency lån. Bare spekulasjoner foreløpig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Des. 2014, 16:31 »
Forferdelig, rett og slett en lidelse!

Håper dette er det siste vi har sett av Gouffran og Rivere i vår drakt!

Ifølge flere spiller ratinger fra gårsdagens kamp kom Gouffran bedre ut enn Cabella, deriblant på skysport sin spiller rating.

Ser heller ingen kommentarer om tidenes bom som Cabella gjorde igår da han misset fra noen få centimetere på stillingen 2-0 til Tottenham. Det var en eventyrlig mulighet til å spille seg inn i kampen igjen.
Skulle likt å sett hva som hadde vært tonen om det hadde vært en av de mindre populære.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 18. Des. 2014, 16:35 »

Ifølge flere spiller ratinger fra gårsdagens kamp kom Gouffran bedre ut enn Cabella, deriblant på skysport sin spiller rating.

Ser heller ingen kommentarer om tidenes bom som Cabella gjorde igår da han misset fra noen få centimetere på stillingen 2-0 til Tottenham. Det var en eventyrlig mulighet til å spille seg inn i kampen igjen.
Skulle likt å sett hva som hadde vært tonen om det hadde vært en av de mindre populære.

Er forskjell på en spiller som har spilt ujevnt i sine første måneder i klubben og en som har vært jevnt elendig i snart et år.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 18. Des. 2014, 17:10 »

Er forskjell på en spiller som har spilt ujevnt i sine første måneder i klubben og en som har vært jevnt elendig i snart et år.

Ja, om man tar Gouffran som referanse ja. Tar man derimot Riviere så har han vært her like lenge som Cabella, og skal vi dømme den ene kan vi like godt dømme dem begge. Ingen av dem har vist noe særlig den første halvdelen av sesongen. Igår bommet de på hver sin sjanse, selv om Cabella sin er av det gigantiske slaget.

Men for all del, Cabella har kul frisyre og sikkert noen stilige tatoveringer på kinesisk eller arabisk, derfor bør han også bli.  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 18. Des. 2014, 17:21 »
Hallo, Gouffran ser jo "kulest" ut.

Var det ikkje Riviere som bomma, ved at han tross alt var borti ballen med leggen?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Des. 2014, 17:33 »
Altså, Cabella har vist lang mer enn Riviere. Har Riviere hatt en eneste god kamp i ligaen? En god cupkamp er alt jeg husker. Cabella har hvertfall hatt noen decent kamper. Jeg ser også et verdenshav større potensiale i Cabella en Riviere. Forrige sesong i Frankrike spilte Riviere 30 kamper som spiss, scora 10. Cabella spilte 33 kamper som ving og scora 14 med tonnevis av assists. Men han er jo en teknisk ving med et bra potensiale. Slike kan vi da ikke ha i klubben! De ødelegger bare moralen og forsvaret kollapser..

Årsaken til at kritikken er hardere mot Riviere i denne kampen er at han NOK EN GANG ikke gir oss noe særlig mer enn det Luuk de Jong ga oss forrige sesong, og det ser ikke akkurat ut til å snu. Cabella fortjener kritikk han også, men vi ønsker han ikke på hue og rævva ut etter en dårlig kamp. For i motsetning til Riviere vet vi at Cabella kan så mye bedre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 18. Des. 2014, 20:16 »
Altså, Cabella har vist lang mer enn Riviere. Har Riviere hatt en eneste god kamp i ligaen? En god cupkamp er alt jeg husker. Cabella har hvertfall hatt noen decent kamper. Jeg ser også et verdenshav større potensiale i Cabella en Riviere. Forrige sesong i Frankrike spilte Riviere 30 kamper som spiss, scora 10. Cabella spilte 33 kamper som ving og scora 14 med tonnevis av assists. Men han er jo en teknisk ving med et bra potensiale. Slike kan vi da ikke ha i klubben! De ødelegger bare moralen og forsvaret kollapser..

Årsaken til at kritikken er hardere mot Riviere i denne kampen er at han NOK EN GANG ikke gir oss noe særlig mer enn det Luuk de Jong ga oss forrige sesong, og det ser ikke akkurat ut til å snu. Cabella fortjener kritikk han også, men vi ønsker han ikke på hue og rævva ut etter en dårlig kamp. For i motsetning til Riviere vet vi at Cabella kan så mye bedre.

I mine øyne har begge 2 vist ved små anledninger at de har ett og annet. Jevnt over om man tar med sesongen til nå har de vært svake begge 2. Ja, vi vet at de har prestert bedre i Frankrike, og at Cabella er en bedre fotballspiller enn Riviere, egentlig, men til nå har han ikke vist dette av noen særlig stor grad i PL.

Halveis inn i sesongen vil jeg si at det Cabella og Riviere har vist er skuffende. Colback, Janmaat og spesielt Ayoze har stått frem som solide kjøp, De Jong har vært skadet hele tiden.

Men så er det også noe som alltid går igjen. For det første er de få kampene de har fått altfor lite å dømme etter, ihvertfall når de kommer fra en helt annen liga. Det andre er at det er ytterst sjeldent at en klubb/manager treffer med samtlige kjøp. Noen er rett og slett ikke gode nok for dette nivået. Det siste er at ofte er det noen som starter veldig bra men som "dabber" av etterhvert (gjelder spesielt noen av de offensive spillerne).

Uansett, så har ikke jeg gitt opp noen av de nye enda. De skal få mer tid. Men det betyr ikke at jeg ikke vil se nye spillere inn i de kommende overgangsvinduene. Mener fremdeles at spillerstallen er for svak på midtstopperplassen, på begge vingene og på topp. Der har vi mye å hente i forhold til konkurrentene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Des. 2014, 20:30 »
Var det ikkje Riviere som bomma, ved at han tross alt var borti ballen med leggen?

Cabella som var på den først. Ballen var innom Riviere også, men da hadde Cabella først styrt den mellom målet og Riviere. Er ganske sikker på at Riviere hadde satt den om ikke Cabella hadde styrt den. Da hadde Riviere truffet bedre. Er uansett en mulighet Cabella bør sette selv. De går inn 999 av 1000 ganger.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Des. 2014, 21:32 »

Enig i det meste her.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Des. 2014, 21:35 »
Sitat
Mener fremdeles at spillerstallen er for svak på midtstopperplassen, på begge vingene og på topp. Der har vi mye å hente i forhold til konkurrentene.
Også enig her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. Des. 2014, 07:32 »
Cabella spilte ingen fantastisk kamp, og hans bom er også beskrivende for hans tid sålangt i Newcastle.
Det er dog et verdenshav fra å spille som Cabella og til det Gouffran gjør. Gouffran gjør ingenting konstruktivt med ballen - og makter ikke passere en kjeft. Ja - jeg er enig i at Cabella sliter veldig med avleveringer og lignende. Men for meg har han på tross av fortsatte tilpasningsproblemer til PL vært langt mer lovende enn Gouffran. Med fare for å gjenta meg selv i det uendelige: Aldri sett en Newcastle-spiller spille så jævlig dårlig over så lang tid med så god tillit. Gouffran burde i likhet med Obertan forrige sesong befunnet seg mer på tribune enn på fotballbane.

Angående Riviere har jeg ikke gitt opp han, og gir Alan Pardew taktiske brillianse mye av skylden for hans vanskelige start i trøya. Spilte som alenespiss i et ikke-fungerende system. Et system som ikke funka overhodet og en rolle han ikke passet til overhodet. Selvtilliten har sunket deretter - og så har skadene kommet atpåtil. Denne beskrivelsen gjelder ikke bare for Riviere - jeg tar også med Anita her som folk ser ut til enten å ha glemt eller gitt opp. Jeg har ikke gitt han opp og anser han som et bra alternativ i en 4-3-3 hvor vi har levert denne sesongen. Eventuelt er han selvfølgelig også et bedre valg på vingplass enn Gouffran.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida