20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper 14/15  (Lest 53908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #105 på: 02. Aug. 2014, 16:31 »
ingen vits i å krisemaksimere enda, men det er veldig tydelig i denne matchen at vi trenger en ny stopper.
En med fart!

Selv om vi hadde fått inn Chiellini tror jeg vi hadde fortsatt å spille forferdelig forsvarspill.
Tror vi bare må bite tennene sammen og overleve frem til Pardew får sparken. Fortsatt utrolig skuffet over at vi ikke byttet han ut med Martinez da vi hadde sjansen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 02. Aug. 2014, 16:32 »
At vi ikke er på utkikk etter en stopper men heller vurderer å selge en er katastrofe når man tenker på kampen idag!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 02. Aug. 2014, 16:32 »
Problemet ligger jo ikke bare i hva vi trenger av spillere. Det er opp til manageren å samhandle laget på en nogenlunde måte. Etter meget lang tid ser jeg ingen fremgang her desverre. Jeg gruer meg virkelig til seriestart, men tror ikke det går lang tid før han får fyken om det går dårlig. For denne gang kan han ikke skylde på manglende signeringer. De har virkelig dekket bordet for han så gjenstår det å se om det blir fest eller begravelse.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #108 på: 02. Aug. 2014, 16:33 »
Hva vet du om det snkz?? Mbiwa ser ut til å få tillit denne sesongen, og vi skal etter sigende være på utkikk etter enda en forsvarer! Altså helt motsatt av hva du påstår.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 02. Aug. 2014, 16:34 »
Obertan :koko:
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 02. Aug. 2014, 16:37 »
Hva vet du om det snkz?? Mbiwa ser ut til å få tillit denne sesongen, og vi skal etter sigende være på utkikk etter enda en forsvarer! Altså helt motsatt av hva du påstår.

Ryktene tilsier vel også at Mbiwa forsvinner da. I hvert fall hvert mange rykter og artikler om det.

Men for all del.

Colo har vært katastrofe dette kalenderåret i hvert fall og Taylor er risikoen selv.
« Siste redigering: 02. Aug. 2014, 16:42 av snkz »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 02. Aug. 2014, 16:38 »
Og hvorfor får Obertan komme inn kamp etter kamp når det tydelig har blitt sagt han ikke har noe fremtid i klubben?

Dette er jo helt hinsides!

Han er så dårlig at en 2 meterspasning er for vanskelig for han ja...

Lord have mercy!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #112 på: 02. Aug. 2014, 16:42 »

Ryktene tilsier vel også at Mbiwa forsvinner da.

Men for all del.

Colo har vært katastrofe dette kalenderåret i hvert fall og Taylor er risikoen selv.

Ryktene sier vel at Mbiwa får tillit denne sesongen, og at vi ikke er ute etter å selge han allikevel.
Dog er jeg enig med deg i at Colo og Tayls har vært svake i 2014. Meget synd at det var Spurs som hentet Eric Dier, han kunne jeg meget godt ha tenkt meg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 02. Aug. 2014, 16:48 »
Obertan ass, for en spiller. Det jeg alltid har sagt.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #114 på: 02. Aug. 2014, 16:48 »
Obertan :iik:
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 02. Aug. 2014, 16:48 »
Obertan!!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 02. Aug. 2014, 16:48 »

Ryktene tilsier vel også at Mbiwa forsvinner da.

Men for all del.

Ryktene sier vel at Mbiwa får tillit denne sesongen, og at vi ikke er ute etter å selge han allikevel.
Dog er jeg enig med deg i at Colo og Tayls har vært svake i 2014. Meget synd at det var Spurs som hentet Eric Dier, han kunne jeg meget godt ha tenkt meg.

Da har jeg ikke fått med meg de siste ryktene nei :)

Men hvorfor blir han ikke brukt som midtstopper da? Vi har jo vitterlig kjøpt en høyreback og har venstreback.

Om han skal satses på som midtstopper, så bør han få spille der fortest mulig. Han har vel knapt spilt midtstopper for oss i år.

Dier hadde vært et fantastisk kjøp, og det er synd han ikke endte opp her.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 02. Aug. 2014, 16:49 »
Tenk deg om Obertan hadde litt fotballhjerne og mentalitet, så hadde han vært en god fotballspiller skal jeg si deg!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 02. Aug. 2014, 16:49 »
Det der er vel noe av det bedre Obertan har gjort i sin Newcastle-karriere? :P
Men han sammen med resten av den nye angrepsrekka har vært langt friskere enn den før pause.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 02. Aug. 2014, 16:51 »
Det der er vel noe av det bedre Obertan har gjort i sin Newcastle-karriere? :P
Men han sammen med resten av den nye angrepsrekka har vært langt friskere enn den før pause.

Som jeg sier.

Obertan har en herlig fysikk og alt annet.

Med bare litt fotballhjerne og en annen mentalitet, så hadde han vært en god spiller!

Men siden han ikke har det, så er han jo helt bånn i bøtta 98 % av tia!