20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Siem De Jong  (Lest 23543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Siem De Jong
« Svar #60 på: 08. Mai 2015, 08:41 »
Er det mulig?! Vårt treningsapparat må jo vere fra det forrige århundret? Gir opp ass.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 08. Mai 2015, 08:44 »
Med min elendige medisinske bakgrunn tror jeg dette bunner ut i at De Jongs retur grunnet vår alarmerende tilstand på tabellen ble fremskyndet mer enn hva helsemessig forsvarlig var. Da han ble skadd forrige gang var det vel snakk om at sesongen kunne være over. Tror nok De Jong trenger en skikkelig pre-season, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 08. Mai 2015, 12:40 »
Med min elendige medisinske bakgrunn tror jeg dette bunner ut i at De Jongs retur grunnet vår alarmerende tilstand på tabellen ble fremskyndet mer enn hva helsemessig forsvarlig var. Da han ble skadd forrige gang var det vel snakk om at sesongen kunne være over. Tror nok De Jong trenger en skikkelig pre-season, jeg.
Med min elendige(?) vurderingsevne så konkluderer jeg med at din medisinkse bakgrunn mest sannsynlig er fullt på høyde med den medisinske bakgrunnen til støtteapperatet i klubben.  :o

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #63 på: 08. Mai 2015, 21:22 »
Sitat fra: Siem de Jong
@siemdejong: I'm not injured again, I'm just not strong enough yet. I hope to train again next week and help the team as much as i can the last games 1/2

Sitat fra: Siem de Jong
@siemdejong: I've tried to come back as soon as possible after 2 heavy operations. I wish I could have done more! #NUFC 2/2
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 10. Mai 2015, 23:18 »
Med min elendige(?) vurderingsevne så konkluderer jeg med at din medisinkse bakgrunn mest sannsynlig er fullt på høyde med den medisinske bakgrunnen til støtteapperatet i klubben.  :o

Her synes jeg du fornærmer Kristoffer.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Juli 2015, 10:27 »
Han er vel skadefri nå? Håper han får spesialoppfølging fra minutt til minutt fra alle som kan trø til. Har en snikende følelse at han innen seriestart er ute til oktober....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Juli 2015, 16:23 »
Han er vel skadefri nå? Håper han får spesialoppfølging fra minutt til minutt fra alle som kan trø til. Har en snikende følelse at han innen seriestart er ute til oktober....

Som blir til November. Som blir til Desember. Som blir til Februar.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 05. Aug. 2015, 07:07 »
Har inntrykk av at De Jong er en fin spiller å ha i stallen. En som jobber hardt, scorer jevnt med mål. Er jevnt god i det meste, men samtidig mangler ekstremkvaliterer...Ikke en spiller jeg har veldig sansen for om vi skal hevnde oss, men fin å ha i stallen, og vi kan sikkert hevde oss med slike stallspillere.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Des. 2015, 07:30 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-overlooked-siem-de-10527076

På tide satsa på denne karen. McClaren har nok av spelara å setja på benken.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Des. 2015, 12:17 »
Så enig. Utrulig at han ikkje har fått meir spilletid mtp kor mange som underprester. Ein De Jong i form er ein spillertype som dette laget trenger i stor grad. Få Perez ut på ein kant, og ut med Sissoko og inn med De Jong i 10-er rolla. Kan også flytte ned Gini eller Sissoko fra kanten og ta ut ein av dei holdende midtbanespillerne, for å gjere plass til han. 4-3-3 er også ein mulighet, og trur ikkje det hadde vore dumt, da laget skriker etter forandringer siden det er veldig lite som funker i den 4-4-2/4-4-1-1/4-5-1 formasjonen vi har gått ut med dei siste tragiske kampene.

Hadde vore interessant å sjå:

Tiote
                     Gini                                De Jong

Perez           Mitro            Sissoko/Thauvin

Er jo heilt klart at det ikkje funker med to defensive SM-er da vi er det laget som slepper inn flest mål, så korfor ikkje kjørepå med angrep er det beste forsvar og gønne på framover? Synes verken Anita eller Colback er gode nok til å kunne styre kamper på midten da begge to er for begrensa med ballen i beina, og rett og slett er for veike.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 15. Jan. 2016, 16:23 »
De Jong skada på trening. Skade i auget. Uaktuell til kampen i morgon.  Ute i 1-2 veker.
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-press-conference-steve-10739821

Djiiiises christ!!! Kor uheldig går det an å vera. Jaja han får no ikkje spela uansett.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 15. Jan. 2016, 17:25 »
Han må vekk i sommer

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 15. Jan. 2016, 17:50 »
Får jo ikkje prøve seg uansett :P Neida, jævlig uheldig sjølvsagt, men er ikkje mykje poeng i ha ein spiller som er skada 90 % av tida, det samme kan seiast om Saylor, som eg meiner burde ha vore erstatta for lenge siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 15. Jan. 2016, 23:08 »
Gi han ein sesong til. So lenge han får med seg heile sesongoppkøyringa.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Juli 2016, 12:12 »
De Jong har visstnok pådratt seg ein hamstring skade, og er derfor ikkje med på treningsleiren i Irland. Herrefred, kor skadeutsatt går det an å vere...