20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Crystal Palace lørdag 22.03 kl. 16:00  (Lest 16184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Crystal Palace lørdag 22.03 kl. 16:00
« Svar #60 på: 22. Mars 2014, 17:55 »
Ben Arfa har vært ikke vært god nok i dag, men med slike innlegg er det verdt det!
Cisse har vært uheldig og dårlig i det siste, men scorer på en god heading!
DEILIG!! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 22. Mars 2014, 17:56 »
Ben Arfa  :wub: :wub: :wub:

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 22. Mars 2014, 17:56 »
Cissé frustrerer oss hele kampen gjennom, for så å sette vinnermålet noen minutter på overtid, akkurat slik han pleide å gjøre.

Han er tilbake i storform! :D
Genius by birth. Slacker by choice.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 22. Mars 2014, 17:58 »
Patetisk kamp.

Cisse får godtkjent. I dag synes jeg Cisse er god, udyktig og kanskje litt uheldig helt på toppen? Men han gir ikke opp og ender med mål.
Ben Arfa må få mer spilletid! Virker rusten, overivrig og gjør mye dumt. Men han gir laget en ekstra dimensjon i angrep pga. evnen til å passere spillere, vende spillet, slå gode innlegg og pasninger, g er uforutsigbar.
Marveaux burde få mer enn 4-5 minutter her og der. Gi nå mannen sjansen til å vise seg frem.

Dummett må snart benkes for Haidara. Dummett er ikke krise defensivt, men han bidrar minimalt offensivt. Det er vanskelig å dømme Dummett og Haidara, men ut i fra det vi har sett er Haidara ti ganger bedre offensivt. VIL! SE! MER!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 22. Mars 2014, 18:00 »
Fyfader - det var faen meg helt perfekt avslutning. Ben Arfa er seg selv lik, varierer fra det glimrende til det håpløse etter han kom innpå. Men du verden så han skaper farligheter. Kjenner jeg i flere situasjoner er irritert over mangelen hans på bevegelse når han kan gjøre seg mye lettere spillbar. Samtidig gjør han mye fenomenalt med ballen, og andre ganger holder han alt for lenge på den.

Jeg mener ærlig talt at Cisse er vår beste i dag. På tross av alle bommene. Ingen som fortjente det målet mer enn han i dag. Ingen. DEILIG!

Edit: Dummett tror jeg i beste fall blir en middelmådig PL-back. Bør helt klart kjøre på med Haidara.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #65 på: 22. Mars 2014, 18:14 »
link mål?  :angel:

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. Mars 2014, 18:55 »
ja statsen over hvordan vi angrep viste vel godt dummett sin svakhet.var vel godt over dobbelt så mye fra høyre siden...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 22. Mars 2014, 19:26 »
Det skyldes nok ikke bare Dummett, men var ganske sikkert en bevisst plan. Gouffran vandret veldig mye sentralt i banen, og det var svært sjelden muligheter til å doble på venstresiden.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 22. Mars 2014, 19:30 »
Men sånn ca. alle innleggene og dødballene hans ødelegger mer enn de hjelper, og det er ikke første gangen denne sesongen. Slappe lomper som går rett i klypa på keeper.
Nei.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 22. Mars 2014, 19:38 »
Jævlig deilig, og, selv om vi igjen viser hvor mye vi sliter mot 10 mann bak ballen - fortjent til syvende og sist.
Cisse trengte den som faen, la oss håpe det løsner nå!

Med fare for å være for optimistisk nå; hvordan er dette med antall plasser i Europa igjen?
Glemmer det hvert år..

Off topic: mænju med litt tur og carroll burde putta!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 22. Mars 2014, 19:51 »
Dødballene i dag og forrige helg var helt krise. Anita elendig og Dummett enda verre. Skikkelig fælt å se hvor dårlig cornerene våre igjen har blitt.

Tror nok ikke vi klarer noen e-cup-plass. For meg er det dog et par ting som jeg håper på fremover. At Ben Arfa etter dagens comeback kan få ytterligere spilletid og kanskje redde Newcastle-karriera si. Per nå mener jeg Sissoko og Ben Arfa er våre viktigste sjanseskapere i stallen.
Og - ikke minst Cisse. Remy er historie etter denne sesongen, og da hadde det vært fryktelig nyttig om Cisse på usannsynlig vis reiser seg. Er enda helt sjukt overlykkelig etter den scoringa og de scenene etter kampen var blåst av. Så fantastisk godt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 22. Mars 2014, 20:08 »
Kjære vene for en kamp Cisse hadde i dag, ift hvordan har spilt denne sesongen. Uheldig/udyktig som ikke putter 2-3 i dag. Ben Arfa gjør innimellom mye rart, men for meg så er det et must at han spiller nå som Cabaye er borte. For en assist på målet!! KUN Ben Arfa som får til sånt.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 22. Mars 2014, 20:34 »
Ben Arfa er for tiden eneste spilleren vår som kan skape noe. Er så _utrolig_ frustrerende å se når f. eks Sissoko prøver seg 1-mot-1. Det går kaanskje hvis han løper rundt motspiller, men når han prøver å drible så løper han bare rett i motspiller og håper å tråkle seg gjennom ved hjelp av flaks.

Hadde aldri vunnet idag uten Ben Arfa. Herlig assist. Innlegget hans fra kant tidligere i kampen burde også blitt en assist..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 23. Mars 2014, 16:47 »
https://vine.co/v/MMj0aY99T7z

Fantastisk reaksjon av Anita på gigabommen til Cisse.
Nei.