20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
P
« Svar #810 på: 01. Aug. 2014, 22:08 »
Lacazette ser enda ut til å signere ny kontrakt, Lasogga sa nei, Aubameyang signaliserer at han blir og Remy ser også ut til at blir. Da er jo tilsynelatende førstevalgene våre uaktuelle hele gjengen. For QPR sin del er det jo gull verdt med en slik spiss. Bør klare seg bra da denne sesongen.

For vår del - så er det litt gambling, men samtidig har vi nå Riviere, Ferreyra og Cisse, samt Perez, Gouffran og Armstrong i bakhånd. Er sånn sett bedre besatt enn i fjor - men avhengig av at en av disse tar steget og scorer mål jevnt. Ikke krise og spille med dette til januar - men samtidig skulle vi ideelt sett hatt det klare førstevalget på spissplass. Skal forøvrig heller ikke glemme at det er lov å håpe på jevnligere bidrag fra midtbanen her. Har trua på at De Jong og Cabella skal sørge for litt mål.

Skulle vi beholde dagens stall er det spennende. Får vi inn en målgarantist av noe slag begynner jeg bli veldig gira!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #811 på: 01. Aug. 2014, 22:33 »
Enig i alt Kristoffer. Mye av det samme som jeg skrev i mitt innlegg tidligere.

Eneste jeg ser for meg at vi kan hente, som jeg hadde blitt meget fornøyd med, måtte være en belgier i Aston Villa. Da har vi plutselig ganske bra med spisser, og kan koste på oss å låne ut 2x Adam.
Ser ikke helt hvem andre alternativer vi har, og vi bør ikke kjøpe kun for å kjøpe på spissplass. Gambler vi der, og ender opp med et svakere alternativ enn Ferreyra, Cisse og Riviere, sliter vi. Dog er vel Ferreyra en veldig spennende type, som scoret 6 mål på 8 kamper for Shaktar. Mulig vi finner gull der.

Var vel heftig linket til en spiss i Spania, i Sevilla? Han har vel ikke gått noen steder?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 01. Aug. 2014, 22:43 »
Benteke hadde vært orgasmisk. Den spisstypen vi mangler  :drool:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #813 på: 01. Aug. 2014, 23:15 »
Absolutt. Kom plutselig på han.

Ang Ferreyra ser han ut som en god spiss i boksen. Avslutter med begge ben, hodet og plasserer seg meget godt. Er selvfølgelig en skrytevideo jeg har sett, men han gjør det bra der ;)
https://www.youtube.com/watch?v=i9v6fiShk_g

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-still-want-another-7548750
Ellers skriver Ryder at vi ønsker oss en enda en spiss (jeg håper i det lengste på Benteke), en forsvarer (håper det ikke er snakk om en stopper, da jeg vil ha MYM her) og eventuelt en ung keeper.

Blir spennende å følge den kommende måneden. Håper på ingen ut, og da evt tre inn :)

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #814 på: 02. Aug. 2014, 03:41 »
« Siste redigering: 02. Aug. 2014, 03:44 av lefsen »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #815 på: 02. Aug. 2014, 05:02 »
http://www.thesportbible.com/videos/ronaldinho-what-a-legend

Veit det aldri kommer til å skje, ikke er han linket heller..

Men pokker hvor pirrende det er å tenke på Ronaldinho i Newcastle  :drool: Synes han kler den brasilianske versjonen av Newcastle-drakten ganske godt! Et eller to år i Newcastle med han hadde vært krem!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 02. Aug. 2014, 10:54 »
Hadde heller teke Lampard då.

bonoloy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #817 på: 02. Aug. 2014, 11:32 »
Hadde heller teke Lampard då.

:spytt:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 02. Aug. 2014, 11:44 »
Meir  :spytt: å vurdera henta Ronaldinho enn Lampard, for min del.

bonoloy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #819 på: 02. Aug. 2014, 11:51 »
Hehe, ja er jo smak og behag det forsåvidt :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 02. Aug. 2014, 12:23 »
Ahh. Er vel ingen i hele fotballhistorien det har vært vakrere å se spille fotball en godeste Ronaldinho  :smitten:

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #821 på: 02. Aug. 2014, 12:26 »
Kan være vi hadde fått mer nytte spillemessig med Lampard enn Ronaldinho, men bare det å ha Ronaldinho på laget er 100 ganger mer verdt. Underholdningen, samt det å ha hatt RONALDINHO på laget ditt... Hallo
Toon till I die.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 02. Aug. 2014, 13:10 »
Min FM-spillende bror påstår hardnakket at Facundo Ferreyra var spillets beste spiss i 6 sesonger.  :drool:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #823 på: 02. Aug. 2014, 13:38 »
Leser nesten utelukkende positive ting om han rundt omkring på nettet, og linken som lefsen la ut, får IBWM, står det mye bra! Det virker nesten som om dette er en ekepsjonelt god signering, og med opsjon neste sommer. Vi får håpe alt klaffer, og at det ikke blir en ny Remy-saga neste år.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 02. Aug. 2014, 14:07 »
Kan vel bety at dei ikkje hentar fleire?