20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #720 på: 23. Juli 2014, 14:56 »
Glemt Obertan av en grunn antar jeg  ;)

Erfaringsvis blir folk litt hissige når det navnet nevnes her inne. Ser ikke for meg at den mannen er tiltenkt å spille nevneverdig for klubben ;)

Riviere er nok også tiltenkt å kunne spille ving, og i tillegg har vi en masse shitkids som gjerne skulle fått prøvd seg. Ayoze, Sammy, Armstrong, Vuckic og Aarons. Sikkert ikke alle av disse som blir solgt eller lånt ut.

Tviler på at Riviere skal spille stort annet enn spydspiss, men det blir spennende å se. Hva angår kidsa, så er jeg spent på å se hva Ayoze er god for, men basert på hva som har blitt sagt fra klubbens side, er han nok ikke tiltenkt å starte særlig mange kamper i alle fall. Lurer på når vi skal få et ordentlig gjennombrudd fra en akademispiller igjen. Utover Carroll, Krul og Taylor har det vært glissent lenge.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #721 på: 23. Juli 2014, 15:38 »
Aarons har jeg troa på! Men har fortsatt mange steg å ta, men håper han får utvikle seg godt i nufc, og får et par utlån..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 23. Juli 2014, 15:43 »
Satka har det blitt skrevet mange lovord om ihvertfall - skal visst være veldig trygg og moden i spillet sitt. Så bør jo Armstrong enten lånes ut eller få enda noe mer spilletid denne sesongen som en naturlig del av utviklinga hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #723 på: 23. Juli 2014, 15:54 »

Ingen fare Anders angående utfordring til ligagullet! Vi har da fortsatt Pardew :rødme:
Men blir veldig spennende å sjå korleis dei nyinnkjøpte spillerne er! Han blir no tvunget til å bruke andre enn Ameobi og Remy på topp, så kanskje Armstrong og Perez får prøve seg :wink:
Etter mi meining fekk Ameobi altfor mykje spilletid i forrige sesong.
Kanskje me har kjøpt gullfuglen i Riverie, og at det blir med denne spillergruppa til nyttår.
Har vi det,så er det vel ein stopper til som er sårt trengt?
« Siste redigering: 23. Juli 2014, 15:56 av Jonny »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #724 på: 23. Juli 2014, 16:23 »
Slik ståa er nå, er jeg i grunn fornøyd. Ser mange roper på en spiss (enig her!), en stopper, en ving og en playmaker sentralt (erstatteren til Cabaye). Playmakeren og en stopper synes jeg kanskje ikke er så nødvendig. Selges Sissoko og/eller Mbiwa (og Ben Arfa), endrer dette seg..

Kee: Krul, Elliot, Alnwick

H.back: Janmaat, Santon, Raylor
V.back: Haïdara, Santon, Dummet
Stoppere: Coloccini, Mbiwa, Williamson, Saylor, Satka

DM: Tiote, Colback, Anita, (Sissoko)

Vinger: Cabella, Sissoko, Gouffran, (Riviere)
OM: de Jong, (Sissoko), Vuckic

Spiss: Riviere, Cisse, Armstrong, Campbell

Helt sikker glemt noen her nå, men har utelatt Obertan med viten og vilje. Også utelatt HBA, dog bare med viten. Tror dessverre han ikke vil få mye spilletid, selv om jeg håper. Tror nok han forsvinner (da må en erstatter inn).

Satt opp de jeg helst vil se spille, først i sin posisjon. Sissoko vil jeg helst ha sentralt, men er litt dårlig med vinger, så han får sikkert spille der. Playmakeren, fortrinnsvis Grenier, kunne også vært greit å fått inn. Men tror at med en spiss som scorer en god del mål, holder dette laget bra nok nivå frem mot nyttår. Så får vi heller ta en opptelling da.

I tillegg har vi spennende spiller som Aarons, Streete, Bigirimana i bakhånd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 23. Juli 2014, 21:14 »
Slik situasjonen er per dags dato - så er jeg tilfreds straks vi har en spiss det lukter litt mål av inn. Nesten litt synd at Isla-ryktene var oppspinn, for det var faktisk en spillertype vi kunne hatt jævla god nytte av. Ville tatt Raylor sin plass i stallen. Er særs skeptisk til hvorvidt Raylor har stort mer enn dødballfoten å tilby oss. Allerede begrensa på dette nivået før to års skadeavbrekk. Kan ikke helt se hvordan han skal komme tilbake på godt nok nivå. Isla ville gitt oss gode valgmuligheter flere plasser på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #726 på: 23. Juli 2014, 21:50 »
Er det "bekreftet" at Isla-ryktene var bullshit? Sett flere i dag som har kastet seg på nyheten, selv om de dog har kastet seg på de ryktene fra Chile.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 23. Juli 2014, 22:15 »
http://www.nufcfans.co.uk/2014/07/newcastle-move-swiftly-quash-mauricio-isla-rumours/?

Klubben bekrefter eller avkrefter jo svær sjeldent rykter, men de lokale journalistene er temmelig samstemte i avkreftingen av ryktet da.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #728 på: 23. Juli 2014, 22:47 »
Da skal jeg ti stille om Isla! Selv om det er veldig synd :/

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #729 på: 24. Juli 2014, 02:43 »
Hadde vært fint med Isla, misforstå meg rett. Men då først etter ein sentral midtbane playmaker, spiss, ving visst ben arfa blir utelatt og ein stopper visst mym forsvinner, i den rekkefølgen.
Håper på grenier og ein superspiss ala benteke blir hostet opp snart.
Men deilig å være opptimistisk (og storkreven) på transferfronten igjen for første gang på 1.5 år! =)
Venter i spenning...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 24. Juli 2014, 09:22 »
Kasper W. om overgangvinduet vårt hittil:

http://www.tv2.no/2014/07/23/sport/fotballrykter/5833855

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Dahl78

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #731 på: 24. Juli 2014, 13:33 »
Det har vært stille rundt ryktene om Clement Grenier, noen som vet siste status der?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 24. Juli 2014, 16:09 »
Har vært helt stille om overganger etter laget til New Zealand. Håper det tar seg opp for vi kan ikke være ferdighandlet enda.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #733 på: 24. Juli 2014, 22:12 »
Kasper Wikestad ‏@TV2Wikestad  5m
Andy Carroll ute igjen. Muligens for lang tid (spekuleres i fire mnd). Det er et hardt slag #2pl

Da blir det garantert ikke noe Andy Carroll på oss i dette vinduet :P

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #734 på: 25. Juli 2014, 09:57 »
Har vært helt stille om overganger etter laget til New Zealand. Håper det tar seg opp for vi kan ikke være ferdighandlet enda.

Syns vi i de siste årene har fått gjort mest når det har vært stille jeg, så ser på det som ett godt tegn :)