20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #645 på: 16. Juli 2014, 10:52 »
Personlig skal jeg vente med å dømme noen av våre signeringer til hele sesongen er ferdigspilt, men jeg kan ikke si jeg føler denne Rivière er spissen som skal føre an (ikke Perez heller forsåvidt), men de kan jo fort overraske!

Janmaat og Cabella virker som to meget solide signeringer da. Får bare krysse fingrene for at vi ikke blir et springbrett for disse to også....

Jeg håper, men tror ikke, at vi slenger inn et godt bud på en solid spiss som har putta mye mål i sin respektive liga. Det er det vi mangler mest av alt nå.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 16. Juli 2014, 11:02 »
Kom over dette fra en franskmann på ett engelsk forum:

But soon you realize that he's a limited player.
Fast, powerful enough, can be very nice on a good day but also very irregular.
Technically he's weak, lack of finish and can be very frustrating.
I consider Rivère as a headless chicken ...

En rein erstatter til Shola med andre ord  :shola:

Det er det flere sier på det offisielle forumet :D

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #647 på: 16. Juli 2014, 11:14 »

Hehe, er vel ikke akkurat Tor-Kristian Karlsen noe fotballorakel heller......

Eh, hva baserer du det på? I England er han kjent for å være en av de frittstående scoutene med best oversikt over prospects i europeisk fotball. Blir jevnlig brukt av Sky, Guardian, Sunday Times etc. Jeg har blitt slått av hvor ofte han treffer med sine analyser av nye spillere som blir kjøpt til PL.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 16. Juli 2014, 11:40 »
Sykt lite keen på Rivere. Får inntrykk av at han er en spiller som kan putte 5-6 mål på 30+ kamper, og da har han hatt en veldig god sesong. Men jeg kjenner ikke til spilleren, og det er fullt mulig jeg tar feil og han blir en storscorer. Men jeg er ikke positiv.

Men han er vel stor og sterk, så han passer nok perfekt til Pardews hoofball. Jippi.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #649 på: 16. Juli 2014, 11:52 »
Bra vi lar tvilen komme spillerne og Pardew til gode, og ikke av misfornøyde allerede i midten av juli..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 16. Juli 2014, 12:02 »

Eh, hva baserer du det på? I England er han kjent for å være en av de frittstående scoutene med best oversikt over prospects i europeisk fotball. Blir jevnlig brukt av Sky, Guardian, Sunday Times etc. Jeg har blitt slått av hvor ofte han treffer med sine analyser av nye spillere som blir kjøpt til PL.

Ja, han er vel en av dem som treffer best.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 16. Juli 2014, 12:35 »
Traff iallefall perfekt på Demba Ba.  :D

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 16. Juli 2014, 13:02 »

Og Rodriguez :D

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 16. Juli 2014, 13:27 »
Spent på kossen dette kommer til å gå. Husker sist vi henta eit flust med spelarar. Det gjekk ikkje spesielt bra. Er jo sjølvsagt heilt nødvendig, men hadde nok vore betre å henta litt etter litt i steden for å plutseleg hente eit halvt lag på ein gang.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 16. Juli 2014, 14:16 »

Hva han sa om Rodriguez aner jeg ikke. Ba fikk slakt, kom aldri til å slå til i pl. Det var det som var poenget. Karlsen har ikke alltid rett, noe han selv har innrømmet også. La nå spilleren få vise seg før vi dømmer han nord og ned. Jeg vil iallefall ha Riviere isteden for Amoebi, ti av ti ganger. Vi skal ha inn en mer etablert spiss i tillegg til Riviere, så bare len deg tilbake og la spillerne komme.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 16. Juli 2014, 14:35 »

Hva han sa om Rodriguez aner jeg ikke. Ba fikk slakt, kom aldri til å slå til i pl. Det var det som var poenget. Karlsen har ikke alltid rett, noe han selv har innrømmet også. La nå spilleren få vise seg før vi dømmer han nord og ned. Jeg vil iallefall ha Riviere isteden for Amoebi, ti av ti ganger. Vi skal ha inn en mer etablert spiss i tillegg til Riviere, så bare len deg tilbake og la spillerne komme.

Var vel han som hentet han til Monaco :)

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #656 på: 16. Juli 2014, 14:40 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 16. Juli 2014, 15:21 »
Venter vi med å bekrefta Rivere og Janmaat til Debuchy er solgt? Eller vil vi berre annonsere dei samtidig?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Tremblem

• Gjest
« Svar #658 på: 16. Juli 2014, 15:31 »

Husker han var gjest på en av de første Transfer deadline day-sendingene til TV2. Nå husker jeg ingen navn på spillere fra dette vinduet dessverre, men han var negativ til de fleste overgangene, og satt til og med å gjorde litt narr av seg sjøl på slutten av sendingen over hvor negativ han hadde vært. Fyren har utvilsomt peiling, men som jeg sier, noe orakel er han langt i fra. Tar feil han også.

Men, er noe av det som er så deilig med fotball da, et uventa talent slår ut i full blomst og overopphausa spillere som flopper!  :smitten:

Når det gjelder Riviere, putta 14 på 44 kamper for Monaco i fjor. Ut fra hva jeg har lest er mange av disse kampene som innbytter og/eller kantspiller.

« Siste redigering: 16. Juli 2014, 15:40 av Tremblem »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #659 på: 16. Juli 2014, 15:56 »
Men for at det skal være noe hold i argumentet ditt Tremblem, bør du kanskje komme med noen eksempler på hvor han har bomma? At han er negativ til mange kjøp betyr vel bare kanskje at han har litt bedre oversikt enn flesteparten av de andre folka i studio. Det kjøpes mye ræl til Premier League gitt. Husker han var svært kritisk til Bryan Ruiz da Fulham kjøpte ham, mens de fleste andre medier var positive basert på hans målrate i Twente. Han fikk så rett, så rett (var god i VM da, men det var jo også Vålerenga-flopper:).

Skal ikke diskutere dette mer altså, men med tanke på hvor lavt kunnskapsnivået om spillere som kommer til PL fra mindre ligaer er hos veldig mange som jobber med fotball i mediene, så er det på sin plass å gi kudos til de som er flinke. At han ikke er noe orakel, det kan jeg dog gå med på:)