20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267457 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #345 på: 30. Mai 2014, 12:13 »
Colback hadde vore ein grei squad player men aldri noko meir, så dersom west ham vil ha han på den lønna så kan dei godt få han.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #346 på: 30. Mai 2014, 14:56 »
West Ham  :koko:
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #347 på: 30. Mai 2014, 15:01 »
Forresten mye rykter om agreed fee for Cabella på Twitter nå...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 30. Mai 2014, 19:07 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-close-sealing-deal-7193778

Kom igjen! Få han over linja! I følge L'equipe nærmer vi oss, og har lagt inn eit bud på rundt 8 mill Euro. Om vi får Cabella blir kvardagen litt bedre sjølv om vi fortsatt sitter igjen med Pardew og Ashley.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 30. Mai 2014, 19:17 »
Bud avslått ifølge direktøren (eller hva han er) hos Montpellier. 6.5m£ avslått. Ikke overraskende da det er latterlig lavt. Montpellier vil ha 12m£, noe som kanskje er litt høyt, men et bud rundt 9m£ er vel det realisitiske. Så får vi se hva prute nufc gjør..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 31. Mai 2014, 00:31 »
Som vanlig et totalt useriøst bud som alle visste kom til å bli avslått. Totalt unødvendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

• Gjest
« Svar #351 på: 31. Mai 2014, 12:13 »
Skal jeg på ingen måte forsvare Newcastle her, men dette følger bare det sedvanlige vissvasset fra media rundt nesten hver eneste overgang. Oppskriften er ofte som følger:

1. Ryktebørsen begynner å gå, og gå, og gå, og gå.......
2. Spilleren har signert (nesten)
3. "Å nei", noe har gått galt, overgangen er ikke klar likevel
4. 2. og 3. repeteres ofte et par ganger
4. "We are delightet to have signed" elller "we couldn't get him over the line" som er favorittfrasen til Pardew gjennom overgangsvinduene.

Yawn!!!!!

Håper på bekreftelser fra selgende klubb, annet er egentlig lite interessant å følge med på føler jeg.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #352 på: 31. Mai 2014, 12:22 »
Godt sagt. Men herregud som eg håper på Cabella inn...!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 31. Mai 2014, 18:12 »
Er jo direktøren som sier at der er kommet inn et bud på 6,5 mill pund da. Og i følge media later det til å være oss. Syns Luke Edwards sier det bra her:

Luke Edwards ‏@LukeEdwardsTele  14m
#nufc not paid fee for player since Jan 2013, have not spent a penny of extra television money but still enter ridiculous bids for targets
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 31. Mai 2014, 22:22 »
3 solide talenter som ikke nødvendigvis koster all verdens og som jeg gjerne ser i NUFC drakt er Florian Thauvin (han har jo vært linket tidligere), dansken Viktor Fischer og "vår egen" Mats Møller Dæhli. Disse 3 ser jeg på som gode nok for startplass også. Kunne klubben i tillegg hentet Caulker på Cardiff ville fått ett meget ungt og spennende lag.

Må også nevne at Leroy Fer på Norwich er tatt ut i Nederlands VM tropp. Har ikke sett så mye av Norwich at jeg skal uttale meg så mye om han men han startet PL sesongen ganske bra. De har jo Nathan Redmond også i stallen. 

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 31. Mai 2014, 22:41 »
Ikke koster all verden? Florian Thauvin? Spilleren som var så god at han ikke fikk spille en kamp for Lille før Marseille kjøpte han for ca £13 millioner?

Misforstå meg rett, jeg hadde fått hakeslepp hvis vi hadde signert han (ikke at jeg noensinne har sett han eller noen andre vi er linket til på kontinentet), men ettersom det ser ut som om vi sliter med å hoste opp £10 millioner for Cabella tror jeg Thauvin er off limits.

Ser heller ikke helt at MMD er god nok for startplass, men han hadde forsåvidt vært et helt ok kjøp. Om man ser bort ifra at Pardew tar livet av unge spillere. :P

Tremblem

• Gjest
« Svar #356 på: 01. Juni 2014, 00:31 »
I dagens marked kan jeg ikke helt se at det er overpris å betale 10-12 mill pund for Cabella? Ung og fransk landslagsspiller, da innehar man kvaliteter.

Er fortsatt tidlig i vinduet da, men......

SHOW ME THE MONEY ASHLEEEEEEEEEEEY!!!!!  :grine:

PS! Ser det går rykter om at Colback får 50.000 pund i uka i West Ham??  :spytt: Fy faen....snakk om tullekontrakt i så fall... Har vel sine kvaliteter han og, men 50.000????? Er en grunn til at britiske spillere ikke kommer seg opp og frem i så fall...

Fer og Redmond hadde vært spennende!
« Siste redigering: 01. Juni 2014, 00:35 av Tremblem »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #357 på: 01. Juni 2014, 02:41 »
Dessverre er nok Thauvin altfor dyr for vårt vedkommende! Meget god spiller, det jeg har sett av han! :)
Fischer blir nok også ganske dyr!
Spillere jeg dog gjerne hadde sett vi hadde bladd opp nok for! :D

Colback går det rykter om at vi har signert. En West Ham-kilde sier at de visstnok har failet i å signere han fordi han har signert for en annen klubb. Mest sannsynlig oss, HVIS ryktene stemmer..
« Siste redigering: 01. Juni 2014, 02:43 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #358 på: 01. Juni 2014, 13:35 »
PLEASE.MAKE.IT.HAPPEN.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article2296660.ece

I så fall må jeg kjøpe hjemmedrakt,bortedrakt og tredjedrakt med samme navn bakpå.

Cabella - Bendtner.... :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 01. Juni 2014, 13:49 »
Heldigvis er kilden bare Metro, så tar det foreløpig med knusende ro.