Newcastle United > Spillere og ledere

Luuk de Jong

(1/7) > >>

MLerbakk:
Da har vi signert Luuk de Jong på lån, med opsjon. Fortjener da en egen tråd. Svært spent på denne høyreiste spissen som har stjålet Jonas sitt gamle nummer. Skal innrømme at jeg aldri har sett en kamp han har spilt, men han går for å være god i lufta og en sterk avslutter. Har 7 landskamper for Nederland, så potensialet skal være der, selv om han ikke har slått helt til i Borussia Mönchengladbach. Velkommen skal du være!

Skjæren:
Tror ikke dette er spilleren som skyter oss til noe som helst, basert på magefølelse. Men han er hvertfall bedre enn det vi har, så sånt sett bringer han, om ikke mer, hvertfall bredde og flere strenger å spille på.
Og lån, med opsjon, er ikke så risky det heller.
Noen som vet hva opsjonen ligger på?

snkz:
Har dessverre heller ikke helt troa på Luuk, men håper han motbeviser meg!

lefsen:
Egentlig litt deilig med en spiller man har lave forventinger til. Da kan bare overraskelsen bli positiv. Det var ikke akkurat hæla i taket da Demba Ba ble henta i sin tid. Resten er historie....

Eriksen:
Var ikke store forventningene til Gouffran heller, og jeg er sjeleglad vi signerte han for en såpass lav pris. Likevel må jeg innrømme at jeg har enda lavere forventninger til Luuk enn jeg hadde til Gouffran.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning