20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45  (Lest 29537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle tirsdag 28.01 kl. 20:45
« Svar #135 på: 28. Jan. 2014, 22:42 »
Makan til møkka, urettferdig kamp. Oppsummerer jævla godt denne uken så langt.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Jan. 2014, 22:42 »
Da får vi "håpe" at Joke drar i land en Playmaker og målmaskin før overgangvinduet stenger

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Jan. 2014, 22:43 »
OM vi hadde tapt denne, hadde eg ikkje hatt ord for kor bittert det hadde føltest. Det summerer opp mine tanker om kampen. Fantastisk 1.omgang og ein litt dårligere 2.omgang, der spillerne våre sikkert begynte å bli slitne. Viser berre at vi har for svak stall. Jævlig med utvisningene, som gjer at vi er uten Remy dei neste 3 kampene(Kven skal skåre?).  Forbanna irriterende at vi ikkje tar 3 poeng her.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Jan. 2014, 22:44 »
Voldelig oppførsel gir 3 kamper.

Skjønner :)

Fy faen så rævva at vi ikke vinner idag. Mye som har gått imot oss de siste par dagene!
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 28. Jan. 2014, 22:44 »
Chris Foy toppa bare frustrasjonen for meg i dag. Totalt unødvendig å gi røde kort der. Faen heller. I verste fall betyr ikke denne matchen bare to poeng tapt, men også tre kamper utestengelse på vår eneste gjenværende målfarlige spiller og skade på vår klart mest kreative spiller.

Helt sykt irriterende at vi ikke vinner i dag. Har vi dominert en kamp så mye som dagens tidligere denne sesongen? Frem til Ben Arfa blir skadd/får krampe dominerer vi stort sett hele veien. Uflaks og udyktighet foran mål er eneste grunn til at vi ikke leder med flere mål. Ameobi, Remy og Ben Arfa er strålende før pause. Fader litt utover kampen, spesielt Ameobi. Men fortsatt en god kamp av samtlige tre.

Så må jeg få ut litt frustrasjon: Den dagen jeg slipper å se at vi setter innpå Shola Ameobi på slutten av kamper der vi jager mål, så skal jeg være så sjeleglad. Herrefred tida er så overmoden for at den fyren kommer seg ut av laget vårt. Frem til jeg slipper å se Ameobi komme innpå hver kamp karakteriserer jeg ikke troppen vår som brei. For en virkelig svak, svak PL-spiller. Helvete heller.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 28. Jan. 2014, 22:45 »
Hatem er oppskrytt. Korleis kan han bomma der. For all del han har vore veldig frisk, men der SKAL han skåra. Veldig god 1.omgang, men me må fortsetja slik i andre og.

Det er det du drar ut av omgangen til Ben Arfa. Lykke til med gangsynet.

Minner forøvrig om Henrik Kristoffersen på NRK1 NÅ.

Sitat
Sitat fra: lgrinde på I dag kl. 21:37
Hatem er oppskrytt. Korleis kan han bomma der. For all del han har vore veldig frisk, men der SKAL han skåra. Veldig god 1.omgang, men me må fortsetja slik i andre og.

Og ellers har du det bra med deg selv?

Sitat
Ballen hadde ekkel sprett OG skru.  Å påstå at han SKAL score blir litt søkt, spesielt med tanke på at de fortsatt hadde flere spillere mellom Benny og mål (selv om ingen gikk i direkte press).  Jeg er enig i at avslutningen burde vært bedre, men hvis det er det eneste du har fått med deg fra Benny gjennom hele denne omgangen så skal du få lov å syns han er oppskrytt.

1. Eg meinar han som er so teknisk god burde ha skåra der.

2. Skreiv det kunn for å "jinxa". Det slo tilbake midt i trynet og han fekk krampe.

3. Han var veldig god i dag. Gler meg til å sjå han live på laurdag. No med Remy ute verte han "livsviktig".

4. Eg tykkjer han, sikkert grunna lite kamptrening, er litt lite skarp. Skot og visse ting sit ikkje heilt.

Kampen: Me set ikkje sjansane våre. Sjeldan eg har sett me har so mange av dei. Eg er overbevist om at med Cabaye hadde me vunne denne. Dommaren øydelegg me å gi raudt på noko som maksimalt er gult. Spesielt då me ikkje har fleire spissar?.som presterar. De Jong rett inn mot Mackems? Han presterar å la vera gi gult til to soleklare stemplingar av Debuchy og ein til. Heilt utruleg. Sjølv om det ikkje er med vilje so er slike gult!
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 22:48 av lgrinde »

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Jan. 2014, 22:46 »
begge klubber må gjerne anke, men FA har nulltoleranse for vold på banen, og da komme de aldri til å heve en suspensjon fordi to spillere "pannekoser litt". Har dommeren gitt to røde, blir disse aldri opphevet. faktum

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Jan. 2014, 22:47 »
Gud, jeg er så sur nå som bare Newcastle greier å gjøre meg. En føkkings skandale at vi ikke vinner denne kampen. Det at Sumo tar fra meg gleden av å se han fitta på Norwich bli utvist - samt de siste 15 minuttene - gjør meg dog om mulig enda mer rasende.  Får magesår dette.
« Siste redigering: 28. Jan. 2014, 22:59 av DurinVIII »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 28. Jan. 2014, 22:50 »
Chris Foy toppa bare frustrasjonen for meg i dag. Totalt unødvendig å gi røde kort der. Faen heller. I verste fall betyr ikke denne matchen bare to poeng tapt, men også tre kamper utestengelse på vår eneste gjenværende målfarlige spiller og skade på vår klart mest kreative spiller.

Helt sykt irriterende at vi ikke vinner i dag. Har vi dominert en kamp så mye som dagens tidligere denne sesongen? Frem til Ben Arfa blir skadd/får krampe dominerer vi stort sett hele veien. Uflaks og udyktighet foran mål er eneste grunn til at vi ikke leder med flere mål. Ameobi, Remy og Ben Arfa er strålende før pause. Fader litt utover kampen, spesielt Ameobi. Men fortsatt en god kamp av samtlige tre.

Så må jeg få ut litt frustrasjon: Den dagen jeg slipper å se at vi setter innpå Shola Ameobi på slutten av kamper der vi jager mål, så skal jeg være så sjeleglad. Herrefred tida er så overmoden for at den fyren kommer seg ut av laget vårt. Frem til jeg slipper å se Ameobi komme innpå hver kamp karakteriserer jeg ikke troppen vår som brei. For en virkelig svak, svak PL-spiller. Helvete heller.

Heilt einig.

På laurdag sit eg på St James Park og ser Shola starta ::p Jeggu presterte han ein fantastisk offside i kveld og.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Jan. 2014, 22:53 »
Offsides, armbruk. Trademark Shola-opptreden. Han funker å sette innpå iblant når vi skal krige inn ledelser, men han er helt håpløs når vi jakter mål. Vær så snill å gi meg bedre alternativer på topp, JoKe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 28. Jan. 2014, 22:54 »
Luuk De Jong må jo gni seg i hendene når han ser på dette.

En spiss som overrasker med stor effektivitet JA TAKK. Jeg er rimelig oppgitt over hvor lite effektive vi er, til tross for at Remy er en dyktig spiss. Men det skal sies at vi ikke har marginer på vår side heller i dag. Og HBA vil med flere matcher score etterhvert.

Men vi er svake foran mål, det er et faktum.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 28. Jan. 2014, 23:00 »
For en merkelig fotballkamp. Tre stolpeskudd! Både uflaks og udyktighet. Kjører kampen helt til Ben Arfa må ut, Shola entrer banen og to teite røde kort. Norwich mest futt i på slutten, men ville vert et ran om de scoret på slutten der. Shola er så lite målfarlig, De Jong kan umulig være noe dårligere. Når Ben Arfa gikk ut forsvann hele spillet til nufc. Trenger sårt en kreativ erstatter for Cabaye.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 28. Jan. 2014, 23:00 »
Gruer meg til de neste kampene
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 28. Jan. 2014, 23:04 »
Håper bare Ben Arfa gikk ut med krampe. Han blir så ekstremt viktig fremover.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Jan. 2014, 23:09 »
Jaja. Da blir det De Jong fra start mot Sunderland. Snakk om å bli kastet til (de svarte) kattene