20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland - Newcastle United, søndag 27. Oktober kl. 14:30  (Lest 27862 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sunderland - Newcastle United, søndag 27. Oktober kl. 14:30
« Svar #135 på: 27. Okt. 2013, 16:45 »
hahaha ikke sant. litt lei lese så mye piss, vi er jo klart best i dag og kun et lykketreff fra borini gjør som vi taper. men vi er nr 10. 3 poeng bak 8plass som er max for oss

Klart best? Unnskyld meg, men hvilket lag skaper flest målsjanser i dag? Å ha masse ballinnhav betyr nada når man ikke er i stand til og skape noe som helst. Newcastle hadde en god sjanse, og den ble det mål av? Hva mer skapte Newcastle av gode sjanser?
Nei.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 27. Okt. 2013, 16:46 »
Er veldig skuffet over det offensive og at vi ikke har mer ballbesittelse og mer ro med ballen. Men Sunderland jobbet og løp som ville hester for å hindre oss i å ta kontrollen. Må vel berømme Sunderland for innsatsen de legger ned. Noe godt fotballag er de i ikke, men det holder i massevis i dag.

Mye stillestående hos Remy og Cisse, som slet med å tilpasse seg og fant aldri bakrom å løpe i. Det er jo og litt typisk i slike kamper. Lite luftstyrke i laget også. Gouffran var under pari og Ben Arfa var svak. Sissoko slet også. Men Tiote stod fram i dag.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Okt. 2013, 16:47 »
Disse kampene er noe av de mest vanvittige opplevelsene jeg har. La oss håpe vi spiller i samme divisjon neste år. Takk for kampen!
Måten Sunderland gikk ut i første omgang var imponerende. Møkk dårlig kamp fra begge lag, men Sunderland får seieren fortjent på grunn av innsats. Det er det disse kampene handler om, og der har Sunderland vert mer på hugget i de siste kampene. Dessverre ser det ikke ut som dette nufc laget pdd forstår derby kampene.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 27. Okt. 2013, 16:48 »
hahaha ikke sant. litt lei lese så mye piss, vi er jo klart best i dag og kun et lykketreff fra borini gjør som vi taper. men vi er nr 10. 3 poeng bak 8plass som er max for oss

Klart best? Unnskyld meg, men hvilket lag skaper flest målsjanser i dag? Å ha masse ballinnhav betyr nada når man ikke er i stand til og skape noe som helst. Newcastle hadde en god sjanse, og den ble det mål av? Hva mer skapte Newcastle av gode sjanser?

Vel, vi hadde kanskje 4-5 skudd som havnet LIKE utenfor, nesten-selvmålet på slutten og noen sjanser til. Amøba, Santon og Cabaye hadde alle skudd som strøk stolpen. Uenig i at vi skapte veldig lite gode sjanser.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 27. Okt. 2013, 16:49 »
både cabaye og shola hadde skudd som så vidt går på utsiden. på en max dag sitter blant annet begge de. + et selvmål som ville buet perfekt over sland keeper

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 27. Okt. 2013, 16:51 »
Skjønner ikkje kvifor Cabayes mål ikkje blei blant 5 rundens mål. Mykje finnare enn Oscars! :sint: Trur det er snart på tide med 5under1and-tråd snart. Eg storgleder meg til søndag. :ler:

Er så utrolig typisk om Mackems får sin første seier på søndag da.. :P

På tide med en "I told you so"? :-[

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 27. Okt. 2013, 16:53 »
Skjønner ikkje kvifor Cabayes mål ikkje blei blant 5 rundens mål. Mykje finnare enn Oscars! :sint: Trur det er snart på tide med 5under1and-tråd snart. Eg storgleder meg til søndag. :ler:

Er så utrolig typisk om Mackems får sin første seier på søndag da.. :P

På tide med en "I told you so"? :-[
Ja noe annet ville jo vært rart. Så det er du som er djevel bak jinxen som gjorde vi tapte. Bør veie ordene dine før du snakker neste gang eriksen

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 27. Okt. 2013, 17:11 »
Pardew bør få sparken av den enkle grunn av at han ikkje greier fikse det defansive. Slik er fotballen. Forrige sesong sette me rekord med 68 baklengs. Til no er me på veg til å gjenta dette. Gler meg til å høyra dei ekstremt gode unnskuldningane. 
Me er i følge tabellen tilhengjarar av eit heilt middels PL lag so er veldig ustabile.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 27. Okt. 2013, 17:28 »
Jeg er til dels enig i at Pardew burde sparkes, av den enkle grunn som blir nevnt. Vi er håpløse defensivt. Kan skylde på skader og diverse, men han har vært der lenge nok til å få forsvaret til å fremstå som noe annet enn et jævla juniorlag fullt av barnesykdommer.

På 2-1 målet i dag er det helt hårreisende hvor mange spillere vi har foran ballen når frisparket slåes raskt. Når dommeren blåser der skal man gjøre alt for å komme seg på rett side, men hele midtbaneleddet er vekke på en pasning. Deretter rygger forsvaret og gir hav av rom til Borini som får fritt spillerom. Det er elendig etter min mening. 1-0 målet kan også gjøres noe med om Remy tar førsteforsvarsjobben seriøst, men han lar jo Johnson få slå fritt inn fra 14 meter.

Mange feil å ta tak i. Når det er sagt så er ikke Sunderland noe særlig bedre enn oss, men de forsvarer seg i hvertfall bedre og har enn innsats som er mange hakk bedre enn oss. Eneste som får godkjent på min skala er Tiote.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 27. Okt. 2013, 17:31 »
Beklager TooN. Jeg påtar meg all skyld for dagens tap, og lover å holde meg for god for slike uttalelser i forkant av kamper. :rødme:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 27. Okt. 2013, 18:14 »
@msidouglas Yes: Journal, Chronicle and Sunday Sun banned by #nufc. Not allowed access to media facilities or, judging by just now, to ask questions

@msidouglas The ban is in response to our coverage of the Time4Change march

@msidouglas The communication to us was that it was a unanimous decision by "clubs owner, director of football, board of directors and team manager"
Nei.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #146 på: 27. Okt. 2013, 18:25 »
Blanda følelser ass

Syns egentlig Newcastle kjemper ganske godt jeg, og jeg syns vi hadde fortjent seieren. Vi er ikke flinke nok i de avgjørende fasene av spillet, og det er dessverre slik at ingen av individualistene våre klarer skape nok fremover i banen mot et bra organisert forsvar. Det vi får av målsjanser er skudd fra 16 og ut, men det er like fult målsjanser.

Syns Cissé spilte den dårligste fotballkampen jeg har sett av en spiss noen gang. Han har én god touch i hele omgangen han spiller, og jeg stiller meg veldig spørrende til hvorfor det er nettopp Cissé som byttes inn i pausen. Vi led under at vi ikke klarte å skape noe særlig langs bakken, og kunne dratt nytte av å ha en Ameobi på topp som targetman - hvilket hadde gjort oss mye mer uforutsigbare i spillet vårt. Like fult setter vi på Cissé som er helt ute av form. Svakt. Videre velger Pardew å ta ut Remy fremfor Cissé. Den ene spilleren vår som det har lukta mål av. Normalt sett bytter en ikke ut spillere en har satt inn - men det får da faen være grenser for hva en skal akseptere.

Gouffran er ikke med i kampen. Ikke på noen måte. Ben Arfa får ikke til noe særlig... Følgelig sitter vi igjen med at vi har et lass med ganske gode individualister som ikke klarer å skape de ekstreme farlighetene.

På den annen side, spiller Tiote og Cabaye veldig bra på midtbanen, og jeg syns strengt tatt av vi har kontroll på kampen både før og lenge etter utlikningen. Så kommer den vanlige mangelen på fokus - den manglende tenningen i gjenvinningsfasen - og det vanlige målet til en ganske bedriten spiss som ikke evner å score mot andre lag enn nettopp oss.

Jeg tror vi hadde tjent mye på å ha mer konkurranse om de offensive posisjonene i laget. spesielt gjelder dette kant- og spissposisjon. Spillere mister ikke like lett fokus, når de vet at de må prestere for å holde plassen i laget.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 27. Okt. 2013, 21:47 »
@msidouglas Yes: Journal, Chronicle and Sunday Sun banned by #nufc. Not allowed access to media facilities or, judging by just now, to ask questions

@msidouglas The ban is in response to our coverage of the Time4Change march

@msidouglas The communication to us was that it was a unanimous decision by "clubs owner, director of football, board of directors and team manager"

Russland det her eller?
Ingenting kjem til å verte betre so lenge dei styrer skuta. Eg driter langt i om Pardew meinar at Nufc-fansen altfor lett lagar krisestemning. Eg har håp om noko betre enn det AP tydelegvis har og kan få til. Sjå på statistikken det siste året då!! Djises on a stick. Uansett om AP skulle forsvinna so er me røvkøyrt so til dei grader med Ahsley og jokeinnhere. Sjå berre på det siste dei har stelt til! Herre... Kva har me gjort for å fortena dette?

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #148 på: 28. Okt. 2013, 13:24 »
For meg var dette en meget skuffende kamp. Jeg hadde håpet at den gode følelsen fra forrige kamp mot Liverpool skulle være med til Sunderland. Et Sunderland-lag som sto uten seier før denne matchen og som har flest baklengsmål hittil. Er det ikke Pardew sin jobb å gire opp spillerne til et sånt oppgjør som betyr så enormt mye for fansen? Hvordan kan Sunderland plutselig omstille seg så kraftig kun for en kamp? Jeg ble faktisk veldig imponert over innsatsen de viste i går, og samtidig dritskuffet over innsatsen til bortelaget. Selv om vi hadde 3 av våre faste midtstoppere ute så tror ikke det hadde forandret på noe om de skulle vært tilgjengelige.

Spørsmålet mitt er:
Hvorfor er laget vårt så ustabilt? Der vi i en kamp herjer med motstanderen, for så i neste kamp være helt tannløse og lite fungerer.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Okt. 2013, 14:16 »
Synes vi enkelt og greit mangler spiller som Joey Barton eller Nolan til sånne kamper. Tom S.Taylor eller Colo hadde vært godt å ha i denne kampen.
Det er for lite vilje ute på banen. Etter første omgang så regnet eg med at AP skulle klare å trekke gutta så pass opp og gå ut å gi alt, men det skjedde ikke. Greit at vi styrer mye av andre omgang, men dette er rett og slett for dårlig mot et formsvak lag som Sunderland.

Lurer nesten på om vi gjør dette med vilje. Ryker mot de ifjor, noe som gjør at de går fart på sakene og overlever og taper i helgen noe som sikker kommer til å gjøre det samme.

Få inn noe fightere i januar, noen som kan fyrre opp gutta. Begynner å tvile mer og mer på disse franke gutta, de ser ikke alvore som vi andre ser.