20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #225 på: 15. Des. 2005, 15:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå var Moanrinho en stor flopp som Benfica manager. Selv Souness klarte vel å vinne flere titler for det gamle storlaget. Greit at han vant CL etter en god del tur på veien. Ikke minst mot Man Utd.

Ellers har jeg lite til overs for den portugisiske manageren. Souness  når ikke Moanrinho opp til anklene når det gjelder syting og drittslenging når det går dårlig med klubben. Wenger er vel den som kommer nærmest.

Alt Mourinho slenger ut er de ein tanke bak.
Mitt syn er at Mourinho er genial.
Kan jo bli leie av trynet hans av og til hehe
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 15. Des. 2005, 16:38 »
Mourinho er rappkjefta til tusen, og jeg elsker han for det.
Mourinho kan si hva han vil for meg, når han vil være seriøs, så er han det. Og da ser du fort at denne mannen vet hva han snakker om. Han har stor fotballfaglig kompetanse, som han har fått gratis gjennom Sir Bobby. Og han har glimrende taktiske egenskaper. Selv om også han kan bomme iblant. Men det er faen ikke tilfeldig at Chelsea leder så suverent som de gjør i PL.

Når Mourinho var i Benfica var han såvidt jeg husker rykende fersk i gamet, var vel første gang han prøvde seg på egenhånd. Uansett, vi skal ikke sammenligne Mourinho og Souness etter det de gjorde i Benfica. Da fremstår de begge som suverene tapere. Ser vi på helheten, så er det liten tvil om at Mourinho overgår Souness til tusen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 15. Des. 2005, 16:49 »
Er vel ikke en manager jeg vil ha mer enn Jose Mourinho. Han er verdens beste!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #228 på: 15. Des. 2005, 17:02 »
Han er en god manager ja. Men tror ikke en slik klyse hadde passet inn blant Geordiene!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 15. Des. 2005, 17:06 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Er vel ikke en manager jeg vil ha mer enn Jose Mourinho. Han er verdens beste!

Moanrinho til Newcastle og jeg setter ikke mine bein i byen før han er vekk. Det samme gjelder selvsagt Roman eller andre som er interessert i å kjøpe opp Newcastle på samme måte som Chelsea er gjort. Da venter jeg heller 50 år til på neste trofee.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. Des. 2005, 17:07 »
dobbel
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 15. Des. 2005, 18:29 »
Ingven tvil om at Mourinho er en god manager. Men å utrope ham til verdens beste vil jeg være forsiktig med.
At Abramovitsj som allerede har kjøpt opp Chelsea kjøper Newcastle er vel lite sannsynlig, men Newcastle hadde fortsatt vert klubben min om Mourinho hadde overtatt på St.James. Ser ikke på det som noe verre enn Souness. Snarere en forbedring. Men, one man coffe is another man's tea, og sånn er det.

Tror forresten Liverpool har fått en dyktig manager nå. Spennende å se om de fortsetter like bra utover....

Spørs jo litt hvor mye insikt i hvordan alt foregår på Stamfrod Bridge Erland Johnsen virkelig har fått også da....

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 15. Des. 2005, 22:23 »
Jeg hadde ikke hatt noen problem med Moanrinho som manager. Snarere tvertimot. Jeg forstår godt at han er generelt mislikt i England og Europa forøvrig, men dette er ene og alene som følge av de pengene han har til rådighet og uttalelsene han kommer med. Chelsea er jo forøvrig også sammen med Real Madrid det laget flest supportere av andre lag hater.

Se på hva Moanrinho fikk til i Uniao de Leiria. Han tok et elendig lag i Portugisisk målestokk til 4.plass i serien. Og i Porto vet alle hvordan det gikk. Greitt nok, han var en skuffelse i Benfica. Men, se helheten.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 15. Des. 2005, 23:47 »
ja takk til drittslengeren morinhio:shock:

Han stiller faktisk i en egen klasse nå for tiden, og jeg tror han provoserer med vilje mot Manure og Barsenal managerene! Deres storhetstid er definitivt over, og inn kommer denne jyplingen med pondus og uten respekt, he he. DET tåler de ikke :D

Det vises både på fotballprestasjonene og i intervjuene
Who else...... Alan Shearer

Noreng

• Gjest
« Svar #234 på: 16. Des. 2005, 08:02 »
Har noen glemt Rikjard? Han MÅ være verdens beste manager!!

DanMan

• Gjest
« Svar #235 på: 16. Des. 2005, 08:50 »
Jeg personlig digger arrogansen og taleevnene til Mr Félix.  :lol:
Men seriøst, det er ingenting som tyder på at mannen ikke vet hva han driver med, tvert i mot, han er kompetent, og som Joakim sier fikk han mye gratis av sir Bobby under tolk-perioden. I tillegg har han vel en fortid som fysioterapeut, og det er jo ingen ulempe.

Ser uansett ikke hva han har med Souness å gjøre. Asbjørn understreket en noe overraskende avsløring om Chelskijs taktikk, men jeg mener ikke det er ene og alene taktikken som gjør Félix genial, det er hans enormt detaljerte og grundige kunnskap om motstanderen. Spillere har sagt de blir foret så proppfull av info at de får en følelse av å kunne forutse alt som vil skje, herunder være motstanderen overlegen. Ingen bombe at selvtillit og psykologi har minst like mye å si som ren taktikkprat, selv om dette gjerne avhenger av hverandre.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #236 på: 16. Des. 2005, 10:58 »
I morgon blir det Souness sin 50 kamp som manager for newcastle. Hans statestikk sålangt er ikkjenoko særleg imponerande.

P49
W15
D16
L18
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #237 på: 16. Des. 2005, 11:03 »
Faktisk elendig!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 16. Des. 2005, 13:30 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Faktisk elendig!

Elendig er riktig ord, ja. Ihvertfall det nærmeste vi kommer riktig ord.
Å vinne 15 av 49 kamper er ikke spesielt bra.
Ihvertfall ikke når du taper 18.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 17. Des. 2005, 19:02 »
Steve Bruce og Birmingham fortsetter sin gode framgang idag. Ligger kun under 3-0 etter 40 minutter mot Man City.

Takk gud for at han takket nei til Newcastle.

DOL fortsetter også sin framgang med Villa.