20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle Souness-tråden  (Lest 80448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Den offisielle Souness-tråden
« Svar #165 på: 02. Des. 2005, 14:28 »
Ha ha ha, den var god DanMan :lol:

1. Jeg elsker Messy, og hans manager egenskaper
2. Jeg elsker Messy, og hans manager egenskaper
3. Jeg elsker Messy, og hans manager egenskaper
4. Jeg elsker Messy, og hans manager egenskaper
5. Absolutt ingen av de ovenfor
Who else...... Alan Shearer

DanMan

• Gjest
« Svar #166 på: 02. Des. 2005, 14:42 »
Se der ja, egne poeng!  :lol: Humor av høy klasse, NUFranC!  :D

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 03. Des. 2005, 11:21 »
jeg skjønner nå at souness ikke trekker seg, så jeg bare lurer på hvor lenge han har kontrakt med klubben. og er det slik at han mister jobben hvis klubben ikke kommer over 6.plass.
shepherd har jo sagt, no silverware, no job...

meget bekymret om dagen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 03. Des. 2005, 17:18 »
Man skal ikke stole på noe av det Shepherd sier.
Så Souness kan hende får fortsette selv om vi ikke får noe sølvtøy eller europacup.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 03. Des. 2005, 18:49 »
Bra humor trøndere vet du DanMan! :D
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 03. Des. 2005, 19:18 »
Sitat fra: "NUFranC"
Bra humor trøndere vet du DanMan! :D

Det er bare trøndere som får til sånt. :lol:  Ingen over, ingen ved siden. Trøndelag über alles!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #171 på: 03. Des. 2005, 22:06 »
Sitat
The fact that he says he is happy today with a home draw against a poor side shows he has lost the plot, in fact he never had it.
Can you imagine Wenger, Mourinho, Ferguson being happy with that sort of performance.
Shepherd should ignore those mates of Souness in the media, who will undoubtedly say give him more time. If you gave him 5 years it would still be the same old excuses. The man does not have a clue.
Supporters dont expect to win every game but what they do expect is passion, commitment and quality, that has been sadly lacking from Newcastle United under Souness.
The important thing is that Freddie brings in a top quality proven Manager regardless of expense, not a second rate achiever like Souness whose main managerial success occured in a couple of 2 team leagues in Scotland and Turkey.  

Hentet fra en fyr på forumet på Newcastle-Online. Kunne rett og slett ikke sagt det bedre selv. Når man er fornøyd med 1-1 hjemme mot bunnlaget Villa som sliter grenseløst, når man sliter grenseløst selv, er rett og slett på grensen til katastrofalt. [/quote]
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Den offisielle Souness-tråden
« Svar #172 på: 03. Des. 2005, 22:12 »
Hvordan man skal klare å få inn en manager ala Jose eller Wenger når det er ingen som vil være det er for meg en gåte. Det er greit å sitte i sofaen å si det, men når middelmådige managere som Bruce og McClaren sier nei blir det å tro på julenissen at en ny Wenger skal komme til Newcastle.

Ser ikke bort ifra at Terry Venables tar over. Ingen hemmelighet at det var mellom Venables og Souness det sto om ifjor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 03. Des. 2005, 22:25 »
Poenget her er ikke at vi skal få inn en ny Mourinho, men at vi må få inn en manager som faktisk har noen managerevner på lager. Det gjelder ikke bare om å få kjøpt de beste spillerne, det gjelder om å få spillerne til å fungere sammen som et lag. Det gjelder å få hver spiller til å yte max. Det har jeg enda til gode å se at Souness har klart med sitt mannskap over en lengre periode. Noen fine seiersrekker mot rølpelag har reddet Souey gang på gang.

Hva i helvete er det som feiler fyren når han sier at han er "extremely happy" med spillerne sine når de kun klarer UAVGJORT HJEMME mot KRISERAMMEDE Villa? Det er nesten like tragisk å høre på som da Houllier konstant kom med "We had chanses, they had chanses" etter hvert bidige Liverpool-tap like før han fikk sparken. Greit, kanskje det var litt fremgang i det spillemessige i forhold til Wigan-matchen (og DET skulle bare mangle), men når vi ligger med halvveis brukket rygg på nedre halvdel av tabellen, hjelper det ikke at laget for en gangs skyld klarer å holde på ballen i mer enn 10 sekunders intervaller. Vi må ha poeng for svarte. Og hjemme mot Villa må vi ta TRE poeng.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Des. 2005, 23:01 »
Sitat fra: "Nordin"
Poenget her er ikke at vi skal få inn en ny Mourinho, men at vi må få inn en manager som faktisk har noen managerevner på lager. Det gjelder ikke bare om å få kjøpt de beste spillerne, det gjelder om å få spillerne til å fungere sammen som et lag. Det gjelder å få hver spiller til å yte max. Det har jeg enda til gode å se at Souness har klart med sitt mannskap over en lengre periode. Noen fine seiersrekker mot rølpelag har reddet Souey gang på gang.

Hva i helvete er det som feiler fyren når han sier at han er "extremely happy" med spillerne sine når de kun klarer UAVGJORT HJEMME mot KRISERAMMEDE Villa? Det er nesten like tragisk å høre på som da Houllier konstant kom med "We had chanses, they had chanses" etter hvert bidige Liverpool-tap like før han fikk sparken. Greit, kanskje det var litt fremgang i det spillemessige i forhold til Wigan-matchen (og DET skulle bare mangle), men når vi ligger med halvveis brukket rygg på nedre halvdel av tabellen, hjelper det ikke at laget for en gangs skyld klarer å holde på ballen i mer enn 10 sekunders intervaller. Vi må ha poeng for svarte. Og hjemme mot Villa må vi ta TRE poeng.

Skjønner hva du  mener Nordin, men hvor er denne manageren som har disse kvalitetene og har lyst til å lede Newcastle de neste årene? Jeg tviler han finnes pr dags dato.

Ikke vet jeg, men jeg tror Souness sier dette på bakgrunn av hvilket lag vi stilte idag. Hvor mange i dagens startellever hadde startet om vi hadde hatt alle skadefrie? Jeg tipper Boum, Given, Shearer, Solano og Parker. Men han nevnte i skader med et ord idag. Noe jeg tror var bevist.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 04. Des. 2005, 00:26 »
Med tanke på me stilla med så og sei B lag i dag så er eit poeng mot Villa ikkje så forbanna svakt...

Sesongen er så og sei over. Skadene ødela nok ein sesong. Uansett om me sko få inn ein ny manager så kommer han ikkje til å sikre Cl eller noko slikt med det skadeproblemene me har. Sjekk laget vårres då( i dag ). Er ikkje godt nok for Pl.

Hadde me ikkje hatt skader og med rettferdige dommere så hadde me logge og kjempa med United Liverpool og Arsenal det er eg 99% sikker på og då hadde ingen klaga på Souness. Er så ufatteligt surt. Ser ikkje lysning i tunnelen. Det kvile ein skadeforbannelse over dette laget og den må bort før me kan snakka om Throphys.

Er ikkje så lett og få spillet til å fungere når ein aldri får brukt samme laget i to kampar på rad på grunn av skader.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 04. Des. 2005, 00:45 »
Sitat fra: "Benson"
Med tanke på me stilla med så og sei B lag i dag så er eit poeng mot Villa ikkje så forbanna svakt...

Selvfølgelig er det svakt. Vi spiller på hjemmebane mot et lag som er minst like kriserammet som oss, og i tillegg har de et langt dårligere lag fra før av. Selv om vi hadde mange skader så har vi fortsatt en førsteellever som har mye kvalitet. Vi har mange klassespillere, men dessverre er det for mange middelmådige spillere som Faye (spilte dog bra i dag etter rapportene), Elliott, Ramage, Chopra som trekker ned. Hovedproblemet er først og fremst at vi ikke spiller som et lag. Det er liten plan over spillet. Og det er ikke skadene sin feil.

Wigan B slo Newcastle A 1-0.
Hvorfor skal ikke et skadepreget Newcastle slå bunnlaget Villa på SJP?
Jeg tror svaret ligger i at Wigan har Jewell, mens vi har Souness.

Sitat
Sesongen er så og sei over. Skadene ødela nok ein sesong.

Liten tvil om at vi er uheldige med skadene, men å si at skadene ene og alene har ødelagt sesongen synes jeg er vrøvl. Det er bare i dagens oppgjør at skadefraværet var ekstremt. I de fleste andre kampene har det bare vært 1-3 gode spillere ute. Da har vi stilt med en førsteellever som kostet laaangt mer enn motstanderens. Selvfølgelig med enkelte unntak, som mot Chelsea.

Jeg vil si at denne sesongen er ødelagt som følge av skadetrøbbel, dårlige dommere og det at vi har en dårlig manager. Jeg tror neppe det er tilfeldig at vi nå har fått to sesonger på rad ødelagt alt for tidlig. Også i fjor lå vi akterutseilt på nedre halvdel av tabellen uten noe å spille for. Dette selv om vi hadde lag nok til å hevde oss i kampen om en UEFA-cup-billett. Hvem var manager da? Nettopp; Souness. Mannen har snart fått halvannet år og vi har bare blitt dårligere og dårligere, selv om klubbkassa har blitt tommere og tommere. Det er bare til å innse de knusende fakta: Souness har gjort en dårlig jobb som manager for Newcastle, og bør ta konsekvensene av det.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 04. Des. 2005, 01:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Skjønner hva du  mener Nordin, men hvor er denne manageren som har disse kvalitetene og har lyst til å lede Newcastle de neste årene? Jeg tviler han finnes pr dags dato.

Ottmar Hitzfield...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 04. Des. 2005, 03:10 »
vil vel ikkje han ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #179 på: 04. Des. 2005, 19:22 »
hva med han som sikkert kommer til å få sparken i real madrid? kunne ikke han blitt en suksess?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.