20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Hull 21/9 kl. 16.00  (Lest 42142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Hull 21/9 kl. 16.00
« Svar #180 på: 21. Sep. 2013, 18:01 »
Debuchy får jo to mann! Det er helt klart Ben Arfa som ikke gidder...
Beklager, men du har misforstått noe fundamentalt om forsvarsspill om du klarer å unnskylde Debuchy det første målet. Han er helt ute av posisjon, han har INGENTING i press på en mann som mottar ball i midten 5 meter høyere enn linja å gjøre. En feil som femtedivisjonsspillere ville skammet seg over.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 21. Sep. 2013, 18:03 »
. Cisse har ikke en eneste farlighet, og det er ikke ferdighetsnivået hans som belønner han med 2 mål i dag.

Det er ingenting som belønner han med noen ting i dag.
2 assists mente jeg :)

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 21. Sep. 2013, 18:03 »
Barnedebuchyrenn.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 21. Sep. 2013, 18:03 »
Dette er skummelt dårlig. Etter de to forrige kampene gikk jeg fra å tro på 18. plass til 10., men nå er det tilbake på bånn, merker jeg. Fy faen så dårlig. Ben Arfa og Debuchy var dårligst, men jeg ble ikke veldig imponert over Cabaye, Santon Colo, Mbiwa eller Cisse heller.

Nå fikk ikke Marveaux til mye i løpet av sine minutter på banen, men til neste kamp kunne jeg tenkt meg å se Marveaux for Cabaye og Gouffran for Cisse. Ben Arfa var pissdårlig i dag, og da er det null kreativitet å spore.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 21. Sep. 2013, 18:04 »
Veit ikke helt hvor jeg skal starte. Dette var patetisk. Et par momenter kanskje:
- Debuchy er helt latterlig svak bakover. Kan gjerne snakke om at Simpson var svært begrensa, men han er sålangt overlegen Debuchy hva det taktiske gjelder. Dette er skremmende saker. Hull slo konsekvent på Debuchy sin side gjennom hele kampen, og de lyktes til gangs med det.

- Cisse skal benkes. Kan ikke godta slike bedritne kamper lengre nå, det må få konsekvenser.

- Ben Arfa fra himmel til helvete. Var fantastisk forrige helg, i dag var det helt grusomt dårlig. Bør få høre det.

- Vi ser akkurat like lost ut defensivt i dag som vi gjorde forrige sesong. Helt ubegripelig så lett vi slipper motstandere til.

- Dette laget mangler british steel. Når dritten treffer vifta bukker vi under. Det er sagt så mange ganger her nå, men fyfader hvor man savner spillere som Nolan og Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 21. Sep. 2013, 18:05 »
sjokkerende dårlig. Debuchy, Colo og Hba er de som skuffer mest. Klassisk hjemmetap dette... Spillerne gir intervjuer om gode plasseringer mm, etterfulgt av en latterlig kamp.
jeg kaller det Brann-syndromet, vi går helt av henglsene etter 1 god kamp, snakker om topp 5 og mister generelt hodet helt. Så klarer vi ikke å følge opp kampen etter.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 21. Sep. 2013, 18:07 »
3 som får godkjent: sissoko, remy og anita

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 21. Sep. 2013, 18:07 »
Cisse bør selges pronto! Han er dynge! Gi han til Russland, så slipper vi å se at han suger i hver bidige kamp. Regner med at han tjener en grei slant med penger også, og da er det ikke mye å spare på.

Debuchy bør ikke få spille kamper på en stund. Sett Anita på backen i stedet
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #188 på: 21. Sep. 2013, 18:07 »
sjokkerende dårlig. Debuchy, Colo og Hba er de som skuffer mest. Klassisk hjemmetap dette... Spillerne gir intervjuer om gode plasseringer mm, etterfulgt av en latterlig kamp.
jeg kaller det Brann-syndromet, vi går helt av henglsene etter 1 god kamp, snakker om topp 5 og mister generelt hodet helt. Så klarer vi ikke å følge opp kampen etter.

Godt poeng,, en kamp av gangen

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 21. Sep. 2013, 18:09 »
Og nå kommer en rekke vanskelige kamper. Everton og Cardiff borte før Liverpool venter hjemme. Jeg liker det ikke, men hvis vi gjenskaper bortekampen mot Villa så kan det bli bra.

TommyWee

• Gjest
« Svar #190 på: 21. Sep. 2013, 18:14 »
Hele forsvaret var elendig i dag. Patetisk av Santon å miste ballen på den måten i forkant av tredjemålet på midtbanen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 21. Sep. 2013, 18:26 »
3 som får godkjent: sissoko, remy og anita
enig her. Cisse og debuchy trenger seg en tur på benken.
lt;3 Newcastle <3

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #192 på: 21. Sep. 2013, 18:59 »
+ Anita, Remy, Sisokko.. Det som er trist å tenke her, er at med seier idag hadde vi faktisk vert på delt første plass med Liverpool" :grine:

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 21. Sep. 2013, 18:59 »
. Cisse har ikke en eneste farlighet, og det er ikke ferdighetsnivået hans som belønner han med 2 mål i dag.

Det er ingenting som belønner han med noen ting i dag.

Mot Aston Villa var det mange som belønna Cissè for assisten han ikke kunne noe for!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #194 på: 21. Sep. 2013, 19:04 »
Debuchy får jo to mann! Det er helt klart Ben Arfa som ikke gidder...
Beklager, men du har misforstått noe fundamentalt om forsvarsspill om du klarer å unnskylde Debuchy det første målet. Han er helt ute av posisjon, han har INGENTING i press på en mann som mottar ball i midten 5 meter høyere enn linja å gjøre. En feil som femtedivisjonsspillere ville skammet seg over.

Du har misforstått noe fundamentalt om hv/hom/hm om du klarer å ikke klage på Ben Arfa. Først så GIDDER han ikke å følge mannen. Prøv å se kroppspråket hans, han kunne ikke gitt mer faen. På det siste er han symbolsk symbolsk forsvarer og luntrer etter. Ben Arfa tenker bare vm og ser på Newcastle som en måte å reklamere seg på.