20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 187795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #315 på: 13. Jan. 2014, 05:15 »
Hvis det stemmer at vi takker nei til 9 millioner pund for Cisse så bør hoder rulle i ledelsen. Tviler på at det er sant. Han har dessverre utviklet seg til å bli en vandrende katastrofe.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #316 på: 13. Jan. 2014, 08:08 »
 :spytt:
De har bydd 9 og vi selger ikke for mindre enn 9,5 :lol:

Jeg er for og beholde han og få inn en spissmakker eller 2 som kan gi han en skikkelig fight om plassen. Da ka Campbell slåss om 3 eller 4 valget.
Husk hva han er god for, vi må ikke glemme det.
Han trenger litt mer forståelse i oppbyggende spill og hvordan enn ikke skal gå i offside.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #317 på: 13. Jan. 2014, 08:11 »
http://www.caughtoffside.com/2014/01/12/exclusive-arsenal-set-to-mount-30m-bid-for-newcastle-united-pair/
Kan ikke være sant..
Men om det kommer bud i den klassen der så er de solgt fortere enn vi klarer å si "Nei ikke gjør det Cashley"

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #319 på: 13. Jan. 2014, 09:40 »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #320 på: 13. Jan. 2014, 09:41 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2538275/Jonas-Gutierrez-bids-fond-farewell-Toon-Norwich-line-3m-deal-Argentine.html
Jonas snart vekke?

Til den prisen der og den lønnen han har er dette er kupp for oss.
Må jo evt bare si tusen takk for innsatsen og lykke til videre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 13. Jan. 2014, 09:56 »
http://www.caughtoffside.com/2014/01/12/exclusive-arsenal-set-to-mount-30m-bid-for-newcastle-united-pair/
Kan ikke være sant..
Men om det kommer bud i den klassen der så er de solgt fortere enn vi klarer å si "Nei ikke gjør det Cashley"

Wenger har jo sagt at han ikke lengre er interessert i Cabaye før dette vinduet. Slik jeg ser det er det vel heller ikke akkurat sentral midtbane Arsenal trenger styrke - de er temmelig bra der. Da har de jo langt mer bruk for Remy, eller generelt en spiss.
Santon - tja. Har Monreal og Gibbs - veit ikke om Santon er en voldsom oppgradering fra noen av de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #322 på: 13. Jan. 2014, 10:24 »
Vi går generelt en spennende tid i møte nå syntes jeg.
Jonas på vei ut, Cabaye sannsynligvis gone til sommeren, samme med Remy, Shola på utgående kontrakt, og det begynner å spøke for Obertan og Marveaux. Da må vi ha seks spillere inn.

Siem de Jong, Gomis, Cabella virker alle spennende og ikke altfor urealistisk? Om en av disse kommer i nå i Januar, og vi unngår å miste noen, tror jeg vi må si oss noenlunde fornøyd med vinduet?
Kanskje vi kunne forsøkt oss på Ince også, virker som det har stilnet litt rundt han. Utover det hadde det jo vært bra med Zaha inn på lån med opsjon på kjøp, men det er kanskje ikke helt realistisk?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #323 på: 13. Jan. 2014, 10:46 »
Tror evt Santon er tenkt en høyre back rolle.
De har en Sagna som står uten kontrakt snart og jeg tror ikke han får fornyet den.
De trenger forsterkninger og konkurranse til Jenkinson.

Jeg tror heller ikke i forhold til hva AW har sagt at det kommer bud på Cabaye. Men man vet aldri.

Og på toppen av det hele har vi jo det at Cabaye evt kan kjøpes ut seg selv til sommeren. Om det stemmer at han har denne og evt vil det/kommer til å gjøre (kjøpe seg ut), ser jeg ikke bort ifra at det vil friste Ashley og prøve og selge han.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #324 på: 13. Jan. 2014, 10:52 »
Get French Football ‏@GFN_France 1m
According to RMC, Arsenal are set to make a ?36m offer for Yohan Cabaye in the coming days. More to follow. #AFC #NUFC
 :spytt:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 13. Jan. 2014, 11:19 »
Cisse bør me vertfall kvitta oss med til sommaren. Fått nok.

Hvorfor vente helt til sommeren? Cisse har vært så skandaløst dårlig altfor lenge nå. Den innsatsen han legger ned og den viljen han viser er omtrent det samme som å si at han gir blanke f...!

Nå som Jonas mest sannsynlig er på vei ut av klubben burde spillere som Cisse, Ameobi, Obertan og Marveaux også funnet seg noe nytt. Dette er 5 spillere som garantert er i øverste sjiktet på klubbens lønnstabell og som i mine øyne ikke er gode nok. Ønsker meg noen nye spillere på lønningslisten istedenfor de 5 jeg nevnte her. Trenger spisser og vinger inn, av god kvalitet.

Einaste grunnen er at eg ikkje trur me har nokon spiss klar til å erstatta han. Det er tross alt ein ny nr.9 me skal finna. På den andre sida er han so elendig for tida at ein kan heller spela med Ben Arfa for eksempel som spiss. Får me eit godt tilbod no i januar so bør me slå til. Det ser ikkje ut som om han "kan" å spela fotball lenger. Veldig merkeleg igrunn...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 13. Jan. 2014, 12:07 »
Han fyren der har blitt hypet opp i alle år, og tror faktisk ikke jeg har sett han på benken til City engang. Begynner å lure på om han faktisk er det monstertalentet alle snakker om.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #329 på: 13. Jan. 2014, 12:27 »
Når du ser på hvem om sitter på benken til City, så er det ikke rart han er der.
Ikke at jeg kan si jeg har fulgt med på benken deres så godt, men tror ikke noen av deres talenter er å finne der.
Jeg tror han har talent og det hadde vært spennende å se hvordan han hadde klart seg i Premier League. Han vær glimrende i Nederland men det er lenge siden.

Så vi kan jo ikke tape på å prøve iallefall.