20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 188352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #75 på: 05. Nov. 2013, 12:39 »
Dersom det ikke lengre er mulighet for å beholde han (noe det egentlig alltid er så lenge kontrakten har lang nok varighet) er det bedre at han går til en annen liga. :) Hater å se eks NUFC spillere prestere i PL!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 06. Nov. 2013, 08:39 »
Nufc.com melder at vi er linket til Coventry-spiss Callum Wilson:

Having beefed up their domestic scouting operation in a bid to increase the number of home-grown players in the first team squad, Newcastle continue to monitor the progress of Coventry City forward Callum Wilson.

The 21 year-old striker made his senior debut for the Sky Blues back in 2009, but it's only during the current season that he's made an impact and found his shooting boots.

Agreeing a contract extension to 2015, Callum celebrated with his eleventh goal of the season for the League One side as they beat Notts County 3-0 on Saturday.

Were a deal to be concluded for Wilson, he would become the third player brought from Coventry to Tyneside since 2010 after Leon Best and Gael Bigirimana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 06. Nov. 2013, 14:23 »
Vet ikke helt hva vi skal med han. Talentfull, men det er langt fra Strømsgodset til Premier League.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 07. Nov. 2013, 20:40 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/serie-club-roma-eye-newcastle-6269749

Dette kom faktisk ikke som en bombe.
Og Roma som jeg har sett noen kamper i år, steike å bra de har spilt.

Ja, han godeste Garcia kjenner jo Cabaye meget bra fra tiden i Lille også. Det eneste er jo at Roma ikke har all verdens med penger. Men fortsetter de som de har startet blir det CL og påfyll med penger.

Roma er mitt lag i Italia så om Cabaye skal vekk må han gjerne gå til Roma ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. Nov. 2013, 21:54 »
Ble ikke Roma kjøpt opp for en tid tilbake og har vel derfor også brukbart med penger?

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #82 på: 08. Nov. 2013, 08:34 »
Roma blei kjøpt over av amerikanere i 2011 (?) som den første klubben i Italia med utenlandsk eier tror eg, kor mye penger di derimot har vett eg ikkje
« Siste redigering: 08. Nov. 2013, 08:36 av Skogis »

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #83 på: 09. Nov. 2013, 13:12 »
Dagens Daily Mirror: "Newcastle head the queue for Manchester United misfit Wilfried Zaha. "

Håper det stemmer! Veldig fan av det eg såg av han i pre-season iår...

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #84 på: 09. Nov. 2013, 17:14 »
Eg syns Zaha absolutt er ein god spiller og kan gi oss meir offansiv kraft. Men eg er ikkje sp interisert i lån utan opsjon eller nokke liknande  :nei:

Vil heller gå for andre vinger på permanent basis som Tom Ince tilgjengeleg for £4,5M(?). Ein spiller eg verkeleg har sansen for er Andre Ayew som kanskje kan bli lagt på salg pga Marseille ryker ut av CL, og minimale sjanser for å få EL-plass. Dermed får Marseille økonomiske problemer og må selge. Andre har sagt at han gjerne tar turen over kanalen for å spille i PL.

Viss vi ikkje får Ince eller Ayew eller nokkon andre så tar eg godt imot Zaha på lån.   

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Nov. 2013, 19:35 »
Hadde lett tatt i mot Zaha på lån, selv uten opsjon. Vil heller at han skal bli byttet inn fremfor Squidward da Marveaux tydeligvis er sist i køen.

Har ikke hørt noe om han på en stund, men hadde ikke vært meg i mot om vi hentet f.eks Guidetti.
Gomis kunne vært grei siden vi bør får han tilnærmet gratis. Gjerne en ny stopper også.

Vanskelig å forvente noe ut av vinduet da vi har en grei nok stall og med kampene som kommer bør vi klare en grei nok plassering til at Mike Ashley ikke får hjertet i halsen i januar.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #86 på: 10. Nov. 2013, 14:11 »
Guidetti hadde vore topp. Me er linka til ein annan svenske idag, nemleg Ola Toivonen. Sett han på landslaget eit par gonger, men kjenner ikkje skikkeleg til han...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 10. Nov. 2013, 15:11 »
Guidetti og Remy inn. Se det hadde vært en drøm! <3

Jeg synes faktisk ikke synd på Cisse lenger. Tålmodigheten min er slutt. Så, han kan vel nå selges hvis han ikke veldig snart begynner å vise litt innsats utpå matta der. Kanskje kan noen russiske rubler for Cisse finansiere Guidetti?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #88 på: 10. Nov. 2013, 15:35 »
Har vært litt inne på tanken om å selge Cisse før, men nå heller jeg ganske så langt over mot den siden. Selg Cisse, få inn Remy på permanent basis, og Gomis pluss en til.
Tilogmed Ameobi spiller bedre enn Cisse, og er bedre for laget totaltsett for tiden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 10. Nov. 2013, 16:19 »
Et problem er jo at det neppe er mange interessenter. I alle fall hvis vi skal ha penger for ham.