20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 188306 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #45 på: 08. Okt. 2013, 23:53 »
Er du ikke i den norske landslagstroppen så er du ikke god nok for oss. Basta. Uavhengig av alder. Hvis du ikke er 17 da.
Akkurat som den norske landslagstroppen avgjør om en spiller er god nok eller ikke.

Argumenter gjerne for det motsatte. Bevisbyrden ligger vel strengt talt hos deg, ikke meg.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 09. Okt. 2013, 07:38 »
Er du ikke i den norske landslagstroppen så er du ikke god nok for oss. Basta. Uavhengig av alder. Hvis du ikke er 17 da.
Akkurat som den norske landslagstroppen avgjør om en spiller er god nok eller ikke.

Argumenter gjerne for det motsatte. Bevisbyrden ligger vel strengt talt hos deg, ikke meg.

Poenget til Daniel var vel at de som er i den norske landslagstroppen ikke nødvendigvis er gode nok for oss.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #47 på: 09. Okt. 2013, 09:24 »

Poenget til Daniel var vel at de som er i den norske landslagstroppen ikke nødvendigvis er gode nok for oss.

Og poenget til lefsen er vel da at hvis du da ikke er god nok for landslaget engang, så er du ihvertfall ikke god nok for oss :)   Kan si hva man vil om landslaget, men det er nu uansett en samling av dem antatt beste spillerene fra Norge.
sunt pueri pueri puerilia tractant

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Okt. 2013, 11:55 »
Digger å se folk som egentlig er enige diskutere forbi hverandre :)

Now, where is my popcorn?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Okt. 2013, 18:16 »
Slik det har vært den siste tiden så har det jo ikke være de beste norske spillerne som har vært på landslaget. Bare for å ta et eksempel så har Grindheim og Y.Jensen drevet og gampa rundt på midtbanen mens en spiller som Skjelbred ikke har vært i troppen...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Okt. 2013, 20:57 »
En spiller jeg virkelig kunne tenkt meg: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3692585.ece

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 09. Okt. 2013, 22:13 »
Hernandez er så absolutt en god spiller, men akkurat som Cisse så føler jeg han er en spiller som er alt for avhengig av de rundt seg. Kan tenke meg en spiss som faktisk kan være et oppspillspunkt, dra av to mann og få involvert resten av de offensive spillerne våre.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Okt. 2013, 00:36 »
Kommer ikke på noen spisser (ihvertfall ikke mulige å få for oss) som innehar alle de kvalitetene. Selv Demba hadde vel kun 2 av 3 (ingen ekstreme dribleferdigheter hos karen).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Okt. 2013, 10:18 »
Nærmeste blir vel Ibba Laajab...

Men for meg er det uansett åpenbart at vi trenger en kraftspiss nå. Har nok av fart i Remy og Gouffran, og en poacher i Cisse med brukbar kapasitet i bakrom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 10. Okt. 2013, 16:00 »
Kunne vel prøvd oss med et småfrekt bud på Lacina Traore? Har vel stilnet litt rundt han, Anzhi ligger sist og trenger pengene etter at det prosjektet deres feilet miserabelt.

Ellers bør vi holde øynene åpne for Lasogga, 189cm og veier 90 kilo så bra med muskler på gutten, 4 mål sålangt i Bundesliga. Szalai er også en spennende spiller som innehar høyden vi mangler på topp.
« Siste redigering: 10. Okt. 2013, 16:04 av Andymag »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Okt. 2013, 09:40 »
Den meget seriøse avisen The Sun som melder dette.
Er jo som regel de som har mest riktig i å ha feil når det kommer til overgangs rykter osv.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5193916/Micah-Richards-wanted-by-Newcastle-in-January-swoop.html

Men hadde vært  :nikke:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. Okt. 2013, 11:05 »
Hadde gjort seg med en Micah Richards i Newcastle drakt, men tror han blir for dyr og han velger nok et annet lag framfor oss.

Tremblem

• Gjest
« Svar #57 på: 11. Okt. 2013, 14:38 »
Hadde gjort seg med en Micah Richards i Newcastle drakt, men tror han blir for dyr og han velger nok et annet lag framfor oss.

Ryktes han har 60' pund i uka nå, og ved et evt. bytte vil det sikkert være forventninger om minimum å beholde samme vilkår. Ser ikke for meg at Mike er interessert i det.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #58 på: 13. Okt. 2013, 12:33 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/344735/Newcastle-set-to-win-Wilfried-Zaha-battle

Hadde heller ikke gjort meg noe.
Men liker ikke låne spillere om det ikke er klausul på sum om overgang osv.
Men det skjer jo neppe i dette tilfellet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #59 på: 13. Okt. 2013, 13:47 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/344735/Newcastle-set-to-win-Wilfried-Zaha-battle

Hadde heller ikke gjort meg noe.
Men liker ikke låne spillere om det ikke er klausul på sum om overgang osv.
Men det skjer jo neppe i dette tilfellet.

uten en ut kjøps klausul syns jeg vi skal styre unna og låne spillere.