20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spørreundersøkelsen i Dagbladet.  (Lest 6578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Spørreundersøkelsen i Dagbladet.
« Svar #15 på: 18. Aug. 2013, 12:09 »

Ja jeg leste at det var mange latterlige svar fra andre supporterklubber også, å eg forstår at du har tolka spørsmålet på ein annen måte. men eg e litt old school, å like somaliske pirater bedre enn mackems...

har vert på samtlige derby som har blitt spilt de siste 9 åra (hjemme og borte), å de kampene gir mange blanda følelser,
tapet på SJP i fjor må ver det tyngsta eg har opplevd som Newcastle supporter, føltes som om et familie medlem var gått bort... å det besta va då Gud aka Shearer banka in sitt siste PL mål på stadium of shite då Newcastle fekk europa spill og mackems rykka ner (har aldri vunne i lotto, men tippe det va bedre)...

Drømmen MIN e at de spele i 3 divisjon for tomme tribuner, å at me møtes i cupen, for å så slå de ut av den...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spørreundersøkelsen i Dagbladet.
« Svar #16 på: 20. Aug. 2013, 14:22 »
Jeg synes det hadde vært fryktelig trist å bare møte Sunderland én gang i året. Shearers siste obligatoriske kamp var jo en fest uten like. Å banke Sunderland på bortebane er det morsomste som finnes for en Newcastle-supporter. Å banke dem hjemme er nesten ren rutine. Men fortsatt like morsomt.
Tapet i fjor var noe av det verste jeg også har opplevd som supporter. Det var hinsides trist. Men som med det meste annet har jeg kommet over det, og ser frem til å gi dem skikkelig juling denne sesongen.

Spørsmål kan tolkes på så mange måter. Mye er avhengig av hvordan de stilles. Jeg skal være så ærlig og si at jeg ikke helt skjønner hvordan Audun tolket det aktuelle spørsmålet på den måten han gjorde, om hvilket lag det er verst å møte. Men om jeg hadde gjort det, må jeg vel også si at jeg finner det langt mer naturlig å svare Manchester United og Robin van Persie. Jeg liker virkelig ikke å møte djevelens disipler, og jeg liker enda mindre å møte RVP. Litt for god fotballspiller, og litt for mye rasshøl. Sånn bortsett fra det bryr sånne undersøkelser meg midt bak.

Stå på Audun.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon