20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #510 på: 07. Jan. 2014, 20:34 »
Positivt at vi blir sendt på sportskanalen mot Norwich! Samtidig er det skremmende og se at vi sto i fare for ikke å bli vist mot sunderland.
Det spilles jo tross alt en klassiker på brittania samtidig som tyne-wear egentlig var satt opp. Hadde vi ikkeblitt vist her ville dette vært dråpen for min del. Ingen tvil om at tv2 lever på lånt tid i stua mi hvis dette fortsetter...

http://www.tv2.no/2013/12/20/sport/community/sendeskjema/5173117#.UsxV93i9Kc2
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 08. Jan. 2014, 01:17 »
Synes tyne-wear derbyet ofte har vært nedprioritert av tv2. Greit at kamptidspunktet blir kasta rundt av politiet hver bidige gang, men det derbyet er noe av det råeste Premier League har å by på og burde være bankers i sendeskjema. Litt som genoa-Sampdoria i Italia, som ikke involverer de største klubbene, men som er et fantastisk innslag med ellevill atmosfære. For de som ikke har sett Derby della lanterna, få det med dere neste gang det er  :smug: (liten avsporing der men)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #512 på: 08. Jan. 2014, 07:27 »
Du har selvfølgelig helt rett kø. Et godt derby burde fenge de fleste fotballintetesserte uansett lag. Også Tyne-wear, second city m.fl. som ikke involverer de store lagene. Dessuten er tyne-wear spesielt i år pga sunderland har vunnet de to siste. I tillegg kan det bli det siste derbyet på mange år hvis sunderland fortsetter som de har gjort til nå.

Derby della lanterna er selvfølgelig noe alle burde få med seg. I alle fall på tv:) et av de store i Europa!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #513 på: 08. Jan. 2014, 12:52 »
Så skal det også påpekes at de siste årene så har mange av derbyene våre med S'land vært direkte dølle, syns jeg i hvert fall. 

For et par-tre år tilbake så var det fullt trøkk og den intense og små-ampre stemningen på banen som seg hør og bør, men den har ikke vært å finne mye av de siste gangene.

Jeg skjønner faktisk jævlig godt at det ikke har vært artig å se kampene da for andre nøytrale supportere.  Men heldigvis så har jo disse kampene som regel blitt flyttet til tidlig-kamper og søndagskamper, og da som regel ikke måtte bli nedprioritert siden det er ingen/få andre kamper som går samtidig.
Genius by birth. Slacker by choice.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #514 på: 08. Jan. 2014, 13:03 »
Mulig jeg er blendet av klubbfarger, men jeg synes at tyne-wear er et av få derby som har bevart intensiteten kanskje med unntak av de to siste. Husker bla. cabaye i sitt første derby, men også tiote som en villmann i hjemmekampen samme året. Tyne-wear viser seg også både uforutsigbart, viktig og intenst synes jeg i alle fall. Også et av få derby der det faktisk er kampen i seg selv som er happeningen uavhengig av tabellposisjonen til lagene. I alle andre "store" engelske derby som blir hauset i PL er det ofte en e-cupplass på spill. Vi må også ha rom for derby der ingen av lagene et topp 6. Det er jo dette som gjør engelsk fotball spesielt i forhold til mye annet...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 08. Jan. 2014, 14:52 »
Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #516 på: 08. Jan. 2014, 14:57 »
Alltid artig med Nordmenn i PL, men tviler på at Magnus kommer til å ta England med storm.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 08. Jan. 2014, 23:56 »
Kjekt med nordmenn ja. Trur også dessverre at Eikrem ikkje har nivået inne. Trur heller ikkje at han blir så veldig mykje betre. Dæhli derimot har eg meir tru på sjølv om kanskje Eikrem ligger på eit høgare nivå akkurat nå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 09. Jan. 2014, 07:25 »
Cardiff sler WH til helgi. WH sler oss. Berre ein tanke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 10. Jan. 2014, 13:12 »
Hvis Cardiff slår West Ham har Big Sam fått sparken innen de møter oss, så da vinner de.
Derfor kommer jeg til å håpe at West Ham slår cardiff i morgen, så vi har en realistisk sjanse til å vinne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 11. Jan. 2014, 16:36 »

:ler:
« Siste redigering: 11. Jan. 2014, 16:39 av boris. »
Nei.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 11. Jan. 2014, 18:03 »
Minner meg om Carew si på SJP når vi vant 6-0 sesongen etter opprykket :D

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #522 på: 11. Jan. 2014, 18:11 »
West Ham helt på tannkjøttet. Med skader + suspensjoner de har fra før av så kan vi plusse på en fæl skade på Demel og rødt kort til Tomkins før Newcastle møter dem i London neste helg.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 12. Jan. 2014, 17:56 »
Herlig kamp mellom Stoke og Liverpool. Shawcross med både mål og assist på begge Liverpool-målene, og to ex-LFC spiller putter for Stoke. Heia!
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 12. Jan. 2014, 18:22 »
Hadde vert rimelig forbanna hadde eg vert Stoke supporter no..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]