20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

• Gjest
Sv: Premier League 13/14
« Svar #330 på: 11. Okt. 2013, 10:12 »
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Gerrard-onsker-farre-utlendinger-i-Premier-League-397295_1.snd#.UleOJVDIZtg

Må vel sei meg einig i dette, men eit engelsk talent kostar ikkje det same som eit talent frå Spania, Tyskland eller Frankrike. Det er i vertfall mitt inntrykk.

De har vel samme problemet som i Norge, der lokale talenter hauses i pris. 15 mill pund for Zaha, og +/- 10 mill pund ble det rapporter som prisantydning for Ince fra Blackpool. Sikkert noen av disse summene knyttet opp til klausuler om antall kamper osv, men fortsatt ganske friske priser for spillere uprøvd i toppligaen. Kan jo bare gjette på hva f.eks. Haidara hadde kostet hadde han vært engelsk?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #331 på: 13. Okt. 2013, 15:01 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 13. Okt. 2013, 18:41 »
Å herregud. Snakk om marerittscenairo.

Håper virkelig aldri det blir en realitet, men jeg er likevel sikker på at det kommer til å skje at Red Bull kjøper seg inn i en PL-klubb.

Skulle det - mot formodning - skje med Newcastle vil det være definitivt adjø til Premier League for min del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 13. Okt. 2013, 19:43 »
Heldigvis, i følge den artikkelen, er det London-klubber og Liverpool-klubber som er aktuelle. Ville jo vært tragisk dersom de kjøpte opp Everton eller Liverpool også. Gud forby.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 14. Okt. 2013, 07:55 »
Skjer det so er det "ha det bra" for min del og!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #335 på: 14. Okt. 2013, 11:34 »
Det som hadde vore litt interessant om dette scenariet slo til, er jo at vi faktisk har potensiale til å bygge opp ein ny klubb. Om ein milliardær skulle komme inn i Newcastle og snu det på hovudet, har vi eit langt betre grunnlag enn både Wimbledon og Cardiff til å starte opp ein protestklubb langt nede i divisjonane, som gradvis kan stige opp gjennom ligasystemet med Geordies både på banen, i støtteapparatet og på tribunene.

Eg må innrømme at tanken fristar litt. At vi aldri meir skal ha ein eigar som utelukkande tenker profitt, at emblem og drakt aldri skal vere truga, at folk som er glad i United aldri skal vere redd for at dei ikkje skal kjenne igjen klubben neste dag. Ingen fleire overbetalte primadonnaer som er der for 'all the wrong reasons'.

Samtidig er det jo ein heil del offer her. SJP vil det blant anna vere vanskeleg å halde på, sjølv om tilskodarsnittet vårt i CCC antyder at lojaliteten til vår klubb blant våre fans er sterkare enn mange andre plassar. Å ikkje kunne sjå klubben på TV i overskodeleg framtid vil også vere hardt.

Blir klubben overteke av drittfolk som i Red Bull så er i alle fall stifting av ein protestklubb det einaste som kan halde meg lojal.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 14. Okt. 2013, 14:50 »
Tenkte på det samme. Og tanken er interessant. Ville selvfølgelig blitt noen tunge år før vi hadde kommet opp på et greit nivå, men tror potensialet som ligger der er svært altså. Ingen tvil om hvilken klubb som hadde blitt min ved et slikt utfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 14. Okt. 2013, 14:55 »
Tenkte på det samme. Og tanken er interessant. Ville selvfølgelig blitt noen tunge år før vi hadde kommet opp på et greit nivå, men tror potensialet som ligger der er svært altså. Ingen tvil om hvilken klubb som hadde blitt min ved et slikt utfall.

Hvilken klubb da?
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 14. Okt. 2013, 15:36 »
AFC Newcastle United (eller kva den nye klubben som blir startet opp av fansen vil heite)

Rekner ikkje med Kristoffer blir Red Bull Newcastle supporter, og igrunn trur eg få nordmenn og lokale blir det. Vil alltids være nokon, da Red Bull vil gjere Newcastle(eller den klubben dei kjøper) til ein toppklubb. Akkurat det skal ein ikkje ta frå Red Bull, dei vil garantert gjere den klubben dei kjøper til ein topp fire klubb. Men du mister ein del på vegen da, og ikkje alle er like intressert i det. Kan vinke farvel til logo, navn osv.
« Siste redigering: 14. Okt. 2013, 19:04 av Christian »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 14. Okt. 2013, 17:53 »
Trodde det var innlysende at jeg vil følge fansen sin klubb, ja!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 14. Okt. 2013, 18:28 »
Det var rimelig innlysende ja, captain!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 14. Okt. 2013, 18:38 »
Men uansett så er det vel 99% sikkert at vi kan lene oss tilbake, slappe av og nyte at vi er stuck med MA en god del år til

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #342 på: 14. Okt. 2013, 19:08 »
Er det nokon som har ein oversikt liggande over kva lag enkelte PL-dommarar ikkje kan dømme? Jf. det at Clattenburg ikkje kan dømme Newcastle-kampar, ettersom han er fan av klubben. Mistenker at det same gjeld for Michael Oliver, då han representerte klubben i barneåra. Litt trist, då eg - isolert sett - synest at dette er to av dei betre (i alle fall om ein ser vekk frå dei kampane der Clattenburg dømmer manure, og/eller er gal etter rampelyset).

For enkelte dommarar må jo dette vere avgrensande, om ein går utifrå at t.d. Andre Marriner (frå Birmingham) ikkje kan dømme kampar som involverer verken Wolves, Birmingham, Villa eller West Brom.  Den sesongen alle desse var i PL, risikerte ein jo ofte at 4/10 kampar i ein runde ikkje kunne involvere Marriner.

For dommarar frå London risikerer ein jo at nesten heile runden er utelukka, i verste fall. Ser på den runden som går no til helga, at fleire av dommarane er frå området i og rundt Sheffield og Lancashire (noko som er trygt i PL desse dagar).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 15. Okt. 2013, 10:18 »
Jeg hadde greit ofret SJP til fordel for for Kingston Park og byttet ut Loic Remy med Marc Walton dersom det hadde gitt meg fotballen tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #344 på: 15. Okt. 2013, 13:20 »
Spillere og slik er greit, men ikke å gi bort SJP! Det er jo en veldig viktig del av historien!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒