20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Anelka neste kjøp?  (Lest 22093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #60 på: 10. Aug. 2005, 21:47 »
Samme med Anelka...

"Vi lover at vi ser etter andre spillere...."

Jah kjøss meg i rævva, nå begynner jeg å bli oppgitt. Først gir vi opp Owen, og så gir vi plutselig opp Anelka!
Fenerbache har vel sagt at Anelka ikke er til salgs hele tiden, men det har ikke brydd oss noe før :(

Og som Shepard / Souness (velger å holde Souness litt utenfor her) sa om Jenas, enhver spiller har sin pris, bare ikke Jenas!

Hva helvete betyr det nå da? At Owen eller Anelka heller ikke kan kjøpes fri?
At vi heller skal bruke £4.5mill på MARK VIDUKA!!??!! For noen år siden, mens han enda var i Leeds ville jeg vært glad for Viduka. Men er han den typen spiss vi trenger?? Tror ikke det!

Bjørn - oppgitt/trist/lei
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #61 på: 10. Aug. 2005, 21:52 »
Nå leser jeg også at Chopra måtte byttes ut i dagens reserve-kamp mot Leeds pga en "heavy tackle". Det høres enda bedre ut med tanke på kampen mot Arsenal!
Ingen rene spisser!
Vi kan kaste Marc Walton inn på Highbury!

Bjørn - frustrert
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Anelka neste kjøp?
« Svar #62 på: 11. Aug. 2005, 02:06 »
nå går det til helvete. hva skjer nå da? kjøper vi ingen da? HVORFOR GÅR VI IKKE ETTER SAVIOLA?!??!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Anelka neste kjøp?
« Svar #63 på: 11. Aug. 2005, 10:11 »
Ja, det var et bra spørsmål, egentlig!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #64 på: 11. Aug. 2005, 13:01 »
Faen ass...dette er bare frustrerende ! Hvor mange spisser er det egentlig vi har kjeppjaget det siste halvåret ? Yakubu, Keane, Benni Mccarthy, Owen, Saviola, Anelka......og vi har ikke klart å få inn en eneste ny! Vi kommer til å bli så tannløse og forutsigbare på topp at det er en vits. Kan vanskelig tenke meg at vi rekker å få inn en ny spiss før overgangsmarkedet stenger :(

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Anelka neste kjøp?
« Svar #65 på: 11. Aug. 2005, 13:40 »
vi får satse på at saviola kommer i løpet av et par dager da :D  men hva er oddsen for det liksom :?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #66 på: 12. Aug. 2005, 16:50 »
Sjansene er klart større for at vi sitter igjen med Nicolas Anelka og/eller Michael Owen første september, enn at Saviola kommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Anelka neste kjøp?
« Svar #67 på: 12. Aug. 2005, 17:23 »
Det er idiotisk å svirre rundt 2-3 spisser. Da er du nesten sikker på å ikke få en av dem. Man må bestemme seg. Være bestemmt i valg av spiss. Hvis ikke er jeg redd det ender opp med en dårlig nødløsning.

Noreng

• Gjest
Anelka neste kjøp?
« Svar #68 på: 12. Aug. 2005, 21:18 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er idiotisk å svirre rundt 2-3 spisser. Da er du nesten sikker på å ikke få en av dem. Man må bestemme seg. Være bestemmt i valg av spiss. Hvis ikke er jeg redd det ender opp med en dårlig nødløsning.

Det er så feil du kan få det! Vi trenger en spiss og satse alt på en blir så feil og idiotsk du kan få det!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #69 på: 12. Aug. 2005, 22:19 »
Det  er greit å ha flere baller i lufta samtidig, så lenge man klarer å kontrollere dem ;)

Nå virker det jo som at vi ikke klarer å kontrollere alle ballene samtidig, men det er bra med flere i kikkerten :)

Bjørn - ikke vær gjøysen

Howay the Toon
Howay the Lads

molala

• Supersub
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #70 på: 17. Aug. 2005, 17:37 »
Nå er Anelka aktuell for Newcastle igjen, pga trøbbel med ledelsen i Fenerbache. Jeg tror han kommer før vinduet stenger! 6 mill pund er overkommelig, og Anelka er i aller høyeste grad bedre enn ingenting! En spiss må vi ha, det er det ingen tvil om! Jeg ønsker han iallefall velkommen, og håper han får en ny vår ala Carew!:D
ancs and Scousers, go to H***!!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #71 på: 17. Aug. 2005, 22:44 »
Hvis vi får inn Anelka og Kanoute har vi ihvertfall fått forsterket en meget tynn angrepsrekke. Anelka anser jeg som en klassespiller....hvis han er i humør til det naturligvis. Kanoute er en helt grei spiss som varierer ganske i prestasjonene, men hvem vet kanskje han passer perfekt inn i Newcastle :)

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Anelka neste kjøp?
« Svar #72 på: 18. Aug. 2005, 09:33 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
jeg syntes vertfall det, men kanskje pga han var en newcastlespiller, og at jeg egentlig aldri har likt anelka :wink:

Er enig med deg i at bellers er bedre spiller nå en anelka, men anelka som var i arsenal var mye bedre! Bellers skulle få sin beste sesong i newcastle trøya sist sesong, men ble ødelagt pga av souey. Gruer meg til vi møter bellers :\
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Anelka neste kjøp?
« Svar #73 på: 18. Aug. 2005, 11:47 »
Anelka og Robbie Keane sitter vi igjen med...

molala

• Supersub
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #74 på: 02. Okt. 2005, 14:10 »
Jaja, da er det vel på tide å friske opp denne tråden og:)

Men hva er realismen i denne nyheten, som sier at Anelka er neste spisstarget, når transfer vinduet åpner igjen i januar. Han kan komme til å bli veldig dyr, og hadde det ikke da lønnt seg å satste mer penger på en yngre spiss?

Men en erstatter for Shearer trengs, og kanskje er det beste å sikre seg en god spiss uten å drøye det alt for lenge. Vi vil nødig stå uten verdig makker for Owen, når sesongen starter igjen neste august. Da kan vi fort få en litt hjemsyk Owen, og skuffede fans..

Noen som kan oppdatere situasjonen litt? Om hva Anelka vil, hva Fenerbaches klubbledelse sier, og om hvor mye et evnt bud vil komme på?
ancs and Scousers, go to H***!!