20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 30/3 kl. 1600  (Lest 16540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 30/3 kl. 1600
« Svar #75 på: 30. Mars 2013, 17:19 »
Det finnes heller ikke idag noen offensiv plan bak det vi holder på med utpå banen.

Dette er synd, da vi har masse spillere med fantastiske offensive egenskaper.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Mars 2013, 17:19 »
Pardew suger. Feig innstilling. Drøye tid og lempe baller opp mot cisse. Vi ligger under 2-0 og så mår obertan går ut kommer perch inn. Enhver jævel skjønner at marveaux burde komme inn
lt;3 Newcastle <3

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 30. Mars 2013, 17:23 »
Pardew suger. Feig innstilling. Drøye tid og lempe baller opp mot cisse. Vi ligger under 2-0 og så mår obertan går ut kommer perch inn. Enhver jævel skjønner at marveaux burde komme inn
så på en elendig stream og fikk ikke med meg det. Herregud håpløsheten tar ingen ende. Det skal nesten ikke være mulig å foreta seg et så idiotisk bytte. Perch inn for Obertan med to mål i egen sekk. Jeg rister på hodet..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Mars 2013, 17:25 »
Er vel no mi skal begynna diskutera kampen mot Benfica? Verte vel same innstilling til den kampen. Då SKAL Marve starta.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Mars 2013, 17:26 »
så på en elendig stream og fikk ikke med meg det. Herregud håpløsheten tar ingen ende. Det skal nesten ikke være mulig å foreta seg et så idiotisk bytte. Perch inn for Obertan med to mål i egen sekk. Jeg rister på hodet..

Her er det vel kunn fokus på kampen på torsdag? Slike kampar som idag har eg ikkje tal på ke mange da har vore av i min tid som Nufc supportar.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Mars 2013, 17:26 »
Er vel no mi skal begynna diskutera kampen mot Benfica? Verte vel same innstilling til den kampen. Då SKAL Marve starta.

Det første vi bør begynne å med å gjøre er å utarbeide en offensiv plan å sende noen ned med den til Pardew. Fordi dette kan mannen ingenting om :)

Du kan få se hva du vil på det, men å angripe kan ikke mannen!

Jeg gleder meg mest til intervjuene etter kampen og hans unnskyldninger denne gangen?
« Siste redigering: 30. Mars 2013, 17:29 av snkz »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Mars 2013, 17:29 »
Der ja. Då har eg rett. Kan kanskje verta 5-6 og...

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Mars 2013, 17:29 »
Og da var vi 4 under.  ><

Nå skal det sies at 2 av målene har vært flaksemål til tusen med deflections som går helt rett vei.  Men det er vel en helt typisk kamp for vår del sånn som denne sesongen har blitt seende ut.
Genius by birth. Slacker by choice.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 30. Mars 2013, 17:30 »
Dette var ikke kampen vi skulle få poeng ut av, eller spille magisk bra fotball. Men det minste vi alle kan kreve av laget vårt er innsats. Spillerne har sett ut som en gjeng potetsekker der utpå idag, og når mye kan klandres Pardew og taktikken inn i kampen med uthaling av tid og hoofball mot cisse, så hadde det ikke hulpet med Mourinho i managerstolen idag. Med en slik innsats hadde vi ikke vunnet uansett hvordan manager vi har.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Mars 2013, 17:31 »
Vi sliper inn sykt mye mål og scorer i gjennomsnitt bare 1 mål det er for ræva.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 30. Mars 2013, 17:31 »
Akkurat nå er jeg mer keen på å takke Pardew for jobben han har gjort og lime han fast på solo flaskeposten. Må jo være spennende for han også og se hvor han havner uten en plan!

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 30. Mars 2013, 17:34 »
Står det så dårlig til nedover i rekkene at vi ikke har en eller annen unggutt som er bedre emm Simpson? Jeg sliter veldig med å komme på en høyreback som er verre enn han. Uten overdrivelse så er ikke den mannen god nok for Adeccoligaen

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 30. Mars 2013, 17:36 »
Obertan ut for Perch - Defensivt bytte
Gouffran ut for Gosling - Defensivt bytte
Cabaye ut for Bigirimana - Defensivt bytte

The Pardew Way  :pard:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 30. Mars 2013, 17:37 »

Enig i dette. Vi er så feige at det er pinlig!!

Det byttet vi gjorde i pausa var til å grine av. Vi er som et fotballag i bikkjebånd. Ingen for lov å utfolde seg og prøve. Alt handler om å stoppe motstanderen, og med mindre man har veldig flaks får man en i trynet og da er jobben med å reise seg dobbelt så tung.

Hadde vi angrepet fra start og tapt med noen mål, så fair enough. Det her er bare kjipt å se på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 30. Mars 2013, 17:39 »
Og som på bestilling scorer Wigan.  Hilset være nedrykksstriden.
Genius by birth. Slacker by choice.