20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00  (Lest 30579 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00
« Svar #180 på: 10. Mars 2013, 18:33 »
Fatter ikke all negativiteten. Dette var vel en ganske typisk kamp for veldig mange premier league lag mot Stoke. Vi bommer på en kjempesjangse i første, og skulle hatt soleklar straffe, uten at Stoke hadde produsert noe som helst. Noen må kanskje stikke fingeren i jorda, det er ikke Man City dere heier på. Og det går ann å fastslå at vi tar dårlige dødballer uten å rope på Pardews hode på en stake utenfor St James'.

Ganske interessant den straffesituasjonen.
Tror dere dommeren lar den gå fordi han vurderer det som at Sissoko får avsluttet sjansen før han blir tatt?
Tror dere han vurderer det som at Sissoko oppsøker Begovic når han ser at han ikke når ballen?
Tror dere dommeren rett og slett ikke ser sitasjonen godt nok?

Jeg mener den er diskutabel, men heller mot at det burde vært straffe. Er ikke overbevist om at det er SOLEKLART men... (Håper det er greit at jeg prøver meg med et nyansert bilde av situasjonen, og ikke går "all-in" for enten eller)!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 10. Mars 2013, 18:35 »
Fatter ikke all negativiteten. Dette var vel en ganske typisk kamp for veldig mange premier league lag mot Stoke. Vi bommer på en kjempesjangse i første, og skulle hatt soleklar straffe, uten at Stoke hadde produsert noe som helst. Noen må kanskje stikke fingeren i jorda, det er ikke Man City dere heier på. Og det går ann å fastslå at vi tar dårlige dødballer uten å rope på Pardews hode på en stake utenfor St James'.

Tror dere dommeren lar den gå fordi han vurderer det som at Sissoko får avsluttet sjansen før han blir tatt?
Tror dere han vurderer det som at Sissoko oppsøker Begovic når han ser at han ikke når ballen?

Jeg mener den er diskutabel, men heller mot at det burde vært straffe. Er ikke overbevist om at det er SOLEKLART men... (Håper det er greit at jeg prøver meg med et nyansert bilde av situasjonen, og ikke går "all-in" for enten eller)!

Eneste grunnen til å ikke blåse straffe der er at han mener Sissoko aldri ville klart å løpe opp ballen uansett, men ingen i verden kunne sagt at det var feil om han blåste. Tror dommeren ble for feig, en avblåsning ville gitt rødt kort til Begovix også.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #182 på: 10. Mars 2013, 18:43 »
Sjukt deilig å slå Stoke. Herre jemen så det laget provoserar! Herleg å sjå reaksjonen til Steven Taylor når Cabaye skårar, og Begovic får det GNIDD INN!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 10. Mars 2013, 18:45 »
Hvis ikke jeg husker helt feil så hadde ikke Walters klart å nå ballen heller, uansett om tiote hadde felt han eller ikke. Jeg tror heller at det at det at det var en keeper som felte sissoko som slår inn der. Er ikke noe hemmelighet at keepre som ruser ut etter ball, enten i lufta eller etter bakken, oftere slipper unna med å ta bare mann og ingen ball.
« Siste redigering: 10. Mars 2013, 18:49 av Cadel »

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 10. Mars 2013, 18:46 »

Eneste grunnen til å ikke blåse straffe der er at han mener Sissoko aldri ville klart å løpe opp ballen uansett, men ingen i verden kunne sagt at det var feil om han blåste. Tror dommeren ble for feig, en avblåsning ville gitt rødt kort til Begovix også.

Godt poeng. Du er inne på noe der!

Miff

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #185 på: 10. Mars 2013, 19:16 »
Steven Taylor er en bra mann.. Liker at han disser Begovic etter Cabaye har satt inn 1-1 målet.. :)

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 10. Mars 2013, 19:44 »
Legendarisk reaksjon fra Tayls, ja! " in ya face!"

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 10. Mars 2013, 21:18 »

Forresten, hva var det som skjedde mellom Saylor og Begovic? Noe mer enn at Begodego ikke ville gi Newcastle ballen?
Nei.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 10. Mars 2013, 21:28 »
Vanskelig å se, men så ut som om noen slo mot Tayls. Så også ut som om Cabaye prøvde å fike til en eller annen i første omgang, noen flere som la merke til det?

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 10. Mars 2013, 21:29 »
Var vel noen som slengte litt med armer og slikt, men jeg fikk det ikke skikkelig med meg.  Hele kampen var jo preget av amatørmessig produksjon, der closeups av tidligere hendelser gjorde at vi gikk glipp av det som skjedde.
Genius by birth. Slacker by choice.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 10. Mars 2013, 21:35 »
Begovic slo ialfall taylor i ansiktet usikker på styrken men tayls holdt seg ialfall til kjeven og gikk vekk uten noke drama.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 10. Mars 2013, 21:42 »
Real madrid fikk straffe på akkurat det samme istad. Kaka hadde ikke sjans til å nå ballen
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 10. Mars 2013, 21:42 »
Tony Pulis sa etter kampen at Papiss Cisse ikke burde vært på bana ved scoringen, skulle vært utvist etter knuffingen med Wilson. For en snømann  :ler:
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 10. Mars 2013, 21:45 »
Enig i at Pulis er på jordet der, men liker ikke helt måten Cisse opptrer på om dagen. Synes det er mye knuffing og idioti mot motspillere. Kommer sikkert som en konsekvens av frusterasjonen på scoringsproblemene hans denne sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 10. Mars 2013, 21:46 »
Huff, ja - var voldsomt stygt det derre  :ler:

Begovic burde vært utvist isåfall for slaget mot Tayls. Tayls takler det der og da helt eksemplarisk. Ikke overspiller han - og han holder hodet kaldt og gjør ingenting for å eskalere situasjonen. Så gir han Begovic en "in your face" like etterpå når vi scorer. Noe som forsåvidt er smått ufint, men fullt forståelig, og antakeligvis jævla deilig :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida