20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00  (Lest 30485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 10. mars kl 16.00
« Svar #165 på: 10. Mars 2013, 18:08 »
99% av det cisse foretar seg hører hjemme i bedrift fotball,, Den siste % er verdens klasse, er ikke lett å bli klok på en sånn spiller, frustrerende å se på. Men herlig når han lykkes, han bommet på ballen to ganger i kampen, og så setter han den iskaldt bak keeper

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Mars 2013, 18:09 »
Jevnt over var dette en svak kamp av gutta, og Stoke klarte enkelt å dra ned tempoet i kampen. Vi var mange hakk bedre borte mot Swansea sist helg, men da fikk vi ikke med oss poeng. Viser vel hvor viktig marginer og effektivitet er når vi er i den situasjonen vi befinner (befant???) oss i i ligaen. Flott å se at Cisse setter den siste på slutten, iom at han har sløst en del i det siste. Viktig hjemmeseier, men ingen god forestilling. Vi må opp flere hakk til torsdag!

Ellers må jeg som mange andre av dere få lov å fremheve Sissoko. For en enorm spiller. Han er et angrep alene. Håper bare ikke at han har en like stor nedtur til neste sesong som Cisse har hatt etter sist vårsesong. Har enda til gode å se Sissoko gjøre en svak kamp. Virker til å ha et høyt laveste nivå (sårt tiltrengt)!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Mars 2013, 18:10 »
Nei - men at vi etter noen år med Pardew er blitt så patetiske og så forutsigbart rævva på dødballer må han jo ta ansvar for. Trenes det overhodet på dødballsituasjoner på treningsfeltet vårt? Det må være lov å spørre seg - for det er helt fåfengt for oss å få corner, for vi er håpløst elendige. Frispark fra lengre avstand enn direktehold er også helt tragisk å bevitne. Vi har vel kauka om at dette må bedres i lange, lange tider, men det er jo akkurat det samme vi får servert hver gang. Særdeles spesielt.

Ellers vinner vi heldigvis mot et relativt rævva bortelag som ikke skaper en forbanna dritt. Uten at vi imponerer veldig. Kampens prestasjon står Marveaux for. Klassepasning, og en ganske klar grunn til at jeg ønsker mer spilletid for ham. Kan ikke ha spesielt dårlig statistikk i forhold til assists og nøkkelpasninger ut fra spilletiden han har fått. Taylor er knallgod i dag, og Yanga-Mbiwa ser du at blir tryggere og tryggere i PL. Debuchy er jo helt herlig å se jobbe som en gud langs høyersiden vår.

Cisse skulle jeg egentlig slakte for nok en elendig kamp. Scorer jo da mål i dag på slutten, noe som jo gjør at jeg ikke kan være like hard mot ham. Men likefullt ekstremt frustrerende at vi ikke har noe som helst av reelle alternativer å putte inn for ham - for han er ikke god nok der utpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Mars 2013, 18:14 »
Pardew gikk hvertfall for tre poeng istede for å sikre 1 poeng,, det er klart at han føler seg mer komfortabel med dagens stall.. Stoke gjør det veldig vanskelig for oss, og drar ned tempoet, og tvinger oss til å legge inn. ikke noe lett lag og møte. Det er sjelden det andre laget spiller fest fotball mot stoke, de har en klar plan for spillet; Dra ned tempoet, slå langt, og mure igjen egen 16. Det lykkes de med iblant, men i dag holdt det ikke helt inn, og vi var klart det beste laget. Syns vi har hatt en fin utvikling siden januar vinduet og Pardew får mer kontroll på gutta.

1+ for at han brukte Campbell

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Mars 2013, 18:14 »
Fatter ikke all negativiteten. Dette var vel en ganske typisk kamp for veldig mange premier league lag mot Stoke. Vi bommer på en kjempesjangse i første, og skulle hatt soleklar straffe, uten at Stoke hadde produsert noe som helst. Noen må kanskje stikke fingeren i jorda, det er ikke Man City dere heier på. Og det går ann å fastslå at vi tar dårlige dødballer uten å rope på Pardews hode på en stake utenfor St James'.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Mars 2013, 18:15 »
Når vi starter med det laget vi gjør i dag, så har vi 1 spiller av de 5 fremste, som kan løse opp et lag og utrette noe på små flater, Cabaye. Vi blir rett og slett FOR direkte, med det manskapet vi sender utpå. Når Ben Arfa er ut som nå, mener eg enten at Marve eller Anita skal starte til fordel for Jonas, sånn at vi enten har HBA, Marve eller Cabaye/Anita høgt i bana til å åpne lag som Stoke.

Hadde ikke Cisse skårt der på slutten, skulle eg skreve et avsnitt til med slakt, men skal spare meg for det no...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Mars 2013, 18:17 »
Cisse skulle jeg egentlig slakte for nok en elendig kamp. Scorer jo da mål i dag på slutten, noe som jo gjør at jeg ikke kan være like hard mot ham. Men likefullt ekstremt frustrerende at vi ikke har noe som helst av reelle alternativer å putte inn for ham - for han er ikke god nok der utpå.

Spot on Kristoffer :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 10. Mars 2013, 18:17 »
Når vi starter med det laget vi gjør i dag, så har vi 1 spiller av de 5 fremste, som kan løse opp et lag og utrette noe på små flater, Cabaye. Vi blir rett og slett FOR direkte, med det manskapet vi sender utpå. Når Ben Arfa er ut som nå, mener eg enten at Marve eller Anita skal starte til fordel for Jonas, sånn at vi enten har HBA, Marve eller Cabaye/Anita høgt i bana til å åpne lag som Stoke.

Hadde ikke Cisse skårt der på slutten, skulle eg skreve et avsnitt til med slakt, men skal spare meg for det no...

Veldig godt oppsummert Sebastian :)

:gp:

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 10. Mars 2013, 18:18 »
Cisse klarer alltid å være i offside.. :P

Ikke alltid...  ;)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 10. Mars 2013, 18:22 »
Cisse klarer alltid å være i offside.. :P

Ikke alltid...  ;)

:gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp: :gp:
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 10. Mars 2013, 18:26 »
Hvordan var Charlie Adam i dag? Var ikke klar over at han hadde spilt før jeg så han sette seg og ta på seg en genser. Trodde han skulle byttes inn når jeg hørte kommentatoren nevne Adam. :rødme:
Nei.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 10. Mars 2013, 18:28 »
Ingen tvil om at Cisse har vært for svak denne sesongen. Spørsmålet er om vi tror han finner tilbake til den formen han hadde sist vår (eller i det minste noe i nærheten). Jeg er villig til å gi ham mer tid. Det er egentlig en selvfølge i mine øyne. Men det er viktig at vi henter inn en reell konkurrent til Visse som toppspiss på laget. Det er like viktig at om konkurrenten blir foretrukket foran Cisse på spissplass, så skal Cisse sitte å bli skikkelig sugen på benken, ikke spille seg ut av form på kanten!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 10. Mars 2013, 18:29 »
Tror alle her inne er enige om at vi ikke spilte noen fantastisk kamp idag. Det er ikke poenget til "oss" som klager på de som klager. POENGET ER at det ikke er nødvendig med 25 innlegg pr. kamptråd om hvor dust Pardew er.

Negativiteten deres sprer ikke noe annet enn negativitet. Så hva er da vitsen med å påpeke det som alle vet, gang på gang på gang på gang?

Vitsen med det?  Vitsen med det er å få utløp for sine tanker og meninger. That's it. På samme måte som at du klager på at andre klager. Og på samme måte som at jeg klager på at du klager på at andre klager.  Det er heldigvis sånn at folk har lov å være så positive eller negative de bare vil, og si noe om alt som skjer når de vil og så ofte de vil.

Når jeg skriver på forum er det for min egen del, ikke for din del jeg gjør det.  Dersom du ikke liker hva snkz skriver, så trenger du ikke lese det.  Men herregud så gøy det er når folk henger seg opp at andre har feil meninger og må mene noe om det! :D 

*kremt* Flatline *kremt*

Hvordan var Charlie Adam i dag? Var ikke klar over at han hadde spilt før jeg så han sette seg og ta på seg en genser. Trodde han skulle byttes inn når jeg hørte kommentatoren nevne Adam. :rødme:

Han spillte ikke heller.  Han skulle vel i utgangspunktet byttes innpå ganske seint, men fikk beskjed om å sette seg igjen og kle på seg etter han allerede hadde gjort seg klar?
Genius by birth. Slacker by choice.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 10. Mars 2013, 18:30 »
Han skulle byttes inn men fikk beskjed om å sette seg igjen  :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 10. Mars 2013, 18:31 »
Aha! Ikke noe rart jeg ikke la merke til han på banen da. Trodde jeg hadde vært forferdelig sløv. :ler:
Nei.