Jeg må bare personlig si at jeg får frysninger på ryggen og blir direkte kvalm når jeg se disse uttalelsene mot Shearer...
Og jeg kan heller ikke beskrive min glede for at han har valgt og bli i Newcastle et år til...
selv om man eg 35 år, betyr det ikke at man skal begynne og bruke rullator som mange tror... fart har Shearer aldri hatt noe serlig av... Men han har gjort et maksimalt utbytte av de kvalitetene han har...
Og hvis han bare kan få en god makker på topp slik han alltid har hatt de sesongene han har gjort det bra vil dette fortsatt bli JÆVLI bra...
legg tvilen til sides og heller håp på at det kommer en god makker så vil det fremdeles være Shearer-magic i Newcastle...

Shearer uttalte seg også da han valgte og ta en ny sesong i fjord at han aldri hadde gjort det hvis han ikke følte seg klar for det, og så mange "expertar" hadde sagt at han hadde noe og tilføye PL...
Jeg var også tilstede den første kampen på SJP etter Shearer hadde signert
ny kontrakt, da stod det nermere 50.000 og hylte på Shearer... kan bare si med en gang at da var det ikke et hår på kroppen som ikke stod i full strekk.... han har ikke bare noe på bannen og tilføre klubben men også utenfgor... Shearer er for mange GUD i Newcastle...