Kjære"S"AF:
- Selv om din klubb (Man Utd) er en større klubb en Newcastle, er dessverre Newcastle en meget stor klubb også. Newcastle har tilsammen kapasitet på 52 000 tilskuere hver hjemmekamp. Denne blir fylt opp til randen hver hjemmekamp. I tillegg til dette ligger det en lang historie bak det hele. Newcastle er også svært populære i andre land, spesielt nå i Frankrike.
- Det at du har gjort det bra med en klubb uten de altfor store spillerprofilene har jeg respekt for, selv om også Man Utd til stor grad styres av pengene, men og komme med våsete utsagn er dessverre blitt en større og større vane i ditt liv.
- Å få tittelen Sir. er for meg ikke stort. (Jeg har selv tittelen lord). Dette skal ikke bety at du kan herse rundt med alt og alle. Alt i alt er/har du vært en meget god manager, men må passe på nå mot slutten av din karriere så du ikke mister all respekt.
Kjære det Engelske monarki: Jeg skjønner at det engelske folk er veldig opptatt av deres rikdom og berømmelse. Nå gjelder dette spesielt de eldre generasjoner. Jeg har skjønt at folk føler seg berømmet over å få en tittel som Sir. Allikevel er det en tittel og ikke hva et menneske kan stå for og utvikle seg til.
Det er godt de yngre generasjoner kommer til etter hvert og får sparket dere på hue og ræva ut så skatte betalere slipper å støtte dere for at dere skal adle folk til titler. Dette koster da en formue, med tanke på all deres sikkerhet, gull og rikdom.