20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 413704 ganger)

0 medlemmer og 26 gjester leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #2145 på: 24. Jan. 2013, 21:10 »
Nå venter jeg bare på at Sakho signerer som Colos erstatter.

Forresten enig med vår nye franske smilie.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2147 på: 24. Jan. 2013, 21:11 »
Jeg vil også nevne at det er ekstremt godt gjort å signere spillere som Debuchy, Mbiwa og Sissoko om han signerer. Dette er alle spillere som går rett inn i første 11er.

Lurer på hva de har fått i lønn? 40 000 pund i uka? Selv om Remy fikk høyere enn dette, tror jeg nå han angrer litt på valget sitt når han ser kompis etter kompis signere for Newcastle, mens han har fått en FIFA venn.

Enig i det. Tror faktisk ikke vi hadde vaert saa aggressive paa overgangsmarkedet hvis vi hadde faatt Remy, saa kan vaere bra at han ikke valgte oss.

Gaar ann aa spille FIFA over nettet saa han kunne gladt ha spilt mot Fernandes selv om han signerte for oss, men tviler paa at Fernandes hadde vaert veldig interresert i det..  :P
Veni Vidi Vici

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2148 på: 24. Jan. 2013, 21:18 »
Bastia confirm NUFC have made ?3m offer for Thauvin plus 15% of future profit & loaned back until end of season (via @davidmcrossan) #nufc  :toon: :toon: :toon:

Likte ikke helt den, men sikkert topp likevel!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2149 på: 24. Jan. 2013, 21:22 »
Leser på Newcastle online at Sissoko skal ha passert den medisinske testen og blir snart klar. (Kildene vet jeg ingenting om).

Han er allerede blitt plassert i Newcastle sitt lag på http://www.transfermarkt.co.uk/
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2150 på: 24. Jan. 2013, 21:59 »
Vil dere høre strofen som har blitt en gjenganger på div forum. Altså andre klubber der spillere som Mbiwa glipper og Sissoko glipper.
Den går som følger.. De sikler på både Sissoko og Mbiwa. Når man skjønner at de velger nufc, så går det over til div unskyldninger som f.eks. Det er vel en grunn for at han går til Newcastle, Det er vel en grunn for at resten av Europa droppa han, Siden ikke "vår klubb" (altså for det meste Arsenal og Liverpool) valgte han så er han plutselig ikke god nok. And the list goes on and on..

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #2151 på: 24. Jan. 2013, 22:00 »
Sissoko video intervju rett før han reiser til Newcastle

Video:

oversatt til engelsk her:
http://getfootballnewsfrance.com/2013/01/24/moussa-sissoko-interview-for-tfc/

Peter

• Gjest
« Svar #2152 på: 24. Jan. 2013, 22:01 »
Jævlig deilig at vi nå får litt alternativer på benken også, som burde ha kvaliteter til å snu kamper til vår fordel. Selv om Pardew er ubrukelig taktisk, kan jeg til en viss grad skjønne at han har slitt med å snu kamper når det er søppel som Ferguson og Ameobi's som kommer inn.

Med en skadefri første 11'er vil jeg se dette laget:

Krul
Debuchy-Colo-Yanga Mbwia-Santon
Anita-Sissoko-Cabaye
Ben Arfa-Cisse-Marveaux

Og da har vi faktisk en benk bestående av: Elliot, Saylor, Tiote, Gouffran, Haidara, Shola, Gutierrez

Ikke verdensklasse benk, men må da være den beste vi har hatt på mange år, by far?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2153 på: 24. Jan. 2013, 22:20 »
Tar vi i tillegg med talenter i bakhand som Bigi, Campbell, Good og kanskje Vuckic så ser det rett og slett strålende ut. Gleder meg som bare rakkeren til neste sesong alt jeg!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2154 på: 24. Jan. 2013, 22:22 »
Franskfotball.com om Sissoko:

Verken duellspillet eller pasningene har vært som tidligere. Bør brukes mer fremover. Boks-til-boks med spinnvill løpskapasitet.

Duellspillet og pasningene er ikke som før. Formsvikt eller oppskrytt. Bør brukes offensivt. Stor løpskapasitet.

Selv om vi er kritisk til Moussa Sissoko er ? 3,5 M. et stort kupp. Løpskapasiteten verdt prisen aleine.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2155 på: 24. Jan. 2013, 22:24 »
Gleder meg som bare rakkeren til neste sesong alt jeg!

Ja, bør bli opprykk til PL da! Hehe!!
Ser også fram til neste sesong, men kan bli en gøy vår også.. Vet heller aldri hva som kan skje i sommerens vindu heller!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2156 på: 24. Jan. 2013, 22:27 »

Verken duellspillet eller pasningene har vært som tidligere. Bør brukes mer fremover. Boks-til-boks med spinnvill løpskapasitet.

Duellspillet og pasningene er ikke som før. Formsvikt eller oppskrytt. Bør brukes offensivt. Stor løpskapasitet.

Selv om vi er kritisk til Moussa Sissoko er ? 3,5 M. et stort kupp. Løpskapasiteten verdt prisen aleine.

Håper vi får han i gang igjen som med Benny og Santon da. ;)

Peter

• Gjest
« Svar #2157 på: 24. Jan. 2013, 22:27 »
Tror faktisk det er veldig få av spillerne våres som kommer til å være veldig attraktive for andre klubber til sommern. Hovedgrunnen er at de aller fleste har spilt langt under pari, samt at stort sett alle er på langtidskontrakter.

Forlater noen klubben, er det pga personlige greier som Colo, eller pga manglende ambisjoner(Ben Arfa). Men synes klubben har vist at de vil satse nå, og med en god sesonginnspurt tror jeg sommeren går fint jeg!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #2158 på: 24. Jan. 2013, 22:31 »
Med så stor aktivitet i dette vinduet. Kva kan vi då forvente oss til sommeren?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2159 på: 24. Jan. 2013, 22:32 »

Sett bortifra det med det offensive så er jo det beskrivelsen på Tiote med. Uansett Sissoko har styrker vi trenger på midtbanen. Og med et fryktelig stort potensiale så er dette en potensiell gullsignering.