20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vurnon Anita  (Lest 34305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vurnon Anita
« Svar #30 på: 17. Aug. 2012, 14:29 »
Jeg tror vel kanskje han kjører 4-4-2 med Tiote og Cabaye mot Spurs, men sannsynligheten er nok stor for at vi får se han i løpet av kampen.

Ser for meg at han kanskje "sparer" Anita til torsdag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Aug. 2012, 14:38 »
Litt avhengig av hvorvidt Cabaye anses som fit nok til denne matchen, vel. Samt hvordan det står til med spissene våre. Veldig mye som er usikkert før i morra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Aug. 2012, 17:44 »
Såg mot spurs borte hvordan det gikk med 2 sentralt mot de 3 hos spurs. Pardew kommentere det og etter kampen, igår tviler på han vil gå i samme fella. Tror vi spiller med 3 sentralt, hvertfall om Cabaye er fit.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Aug. 2012, 17:45 »
Spurs spilte ikke med 3 på midten mot oss. Problemet var bare at det var Modric - Parker vs Guthrie - Perch.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 17. Aug. 2012, 17:49 »
Ja, vi ble hvertfall regelrett sprunget over.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 13. Sep. 2012, 10:16 »
Gleder meg til å se Anita på høyrebacken i et par kamper nå. Han har ikke tatt ankerrollen helt 100% enda, og jeg tror det er enklere for ham å tilpasse seg tempoet ved å få tid på back, enn at han skal bekle (i mine øyne) den viktigste posisjonen i vårt 4-4-2 system. Slik vi spiller, stiller vi enorme krav til de sentrale midtbanemennene. Dessuten er Anita akkurat passe kjapp til å lage et realt helvete mot forholdsvis seige Everton spillere, når han kommer på overlapp.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #36 på: 16. Sep. 2012, 20:40 »
Einig med deg her Sigurd. Anita har eg bemerka meg har ein ganske så bra pasningsfot også...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 17. Sep. 2012, 22:31 »
Er Anita svaret på høgreback problemet vårt? Virker meget god på back, ikkje fullt så god sentralt på midten. Er litt omvent Perch. Hentet sentralt, best på høgreback. (Anita) Hentet som høgreback, best sentralt (Perch)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Sep. 2012, 23:08 »
Eg mener at Anita er vår beste h.back! Og for et tempo! Herlig med slike spillere, som kan bekle flere posisjoner..

Sant som du sier, er litt omvendt ja  :P

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Sep. 2012, 23:16 »
Er Anita svaret på høgreback problemet vårt? Virker meget god på back, ikkje fullt så god sentralt på midten. Er litt omvent Perch. Hentet sentralt, best på høgreback. (Anita) Hentet som høgreback, best sentralt (Perch)

Kan hende han er det for øyeblikket ja, men tror han har mye mer inne på midten enn det vi har fått se til nå.

Men per dags dato med våre backer så er han nok vår beste h.back ja.

Simmi

• Gjest
« Svar #40 på: 17. Sep. 2012, 23:18 »
Veldig enig med snkz! Anita har nettopp kommet til Premier League, og da sier det seg selv at det blir håpløst å avskrive han som sm. Men det at Anita tilvenner seg PL på backen, har jeg ingen problemer med :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Sep. 2012, 07:13 »
Synes han har gjort det sterkere som HB en som defansiv midtbane. Han leser spillet godt og stoppet et par gjennombrudds pasninger fra Everton sin side. Han har god fart og beveger seg godt opp og ned langs kanten.

Å ha 2 raske backer med innleggsfot er gull verdt for laget og ikke minst for våre Dembas på topp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Sep. 2012, 08:06 »
Anita har langt i frå imponert meg som midtbanspelar til no. Veldig mange feilpasningar tykkjer eg. Det ser ut som han sliter med tempoet. På høgreback har han vore betre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Sep. 2012, 13:10 »
Anitas største problem er at han ikke er en like utpreget ballvinner som Tiote, og jeg synes han virker noe utilpass med enten Jonas eller Cabaye ved sin side. Med en 4-2-3-1 formasjon som i går tror jeg nok Anita og Tiote hadde vært en bedre duo.

Han har nok funnet det noe enklere å passe inn som back. Det tror jeg egentlig er mer tilfeldig. Men det kan skyldes at backrollen er noe "enklere" enn den defensive midtbanerollen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Sep. 2012, 21:42 »
Jeg tror som tidligere nevnt det kan være lettere å tilpasse seg den engelske spillestilen
fra en backposisjon enn fra en midtbaneposisjon.

Jeg velger å tro på hans trenere (Frank de Boer og andre i Ajax) og Ajaxsupporterene når de sier
han er mye bedre i midtbanerollen enn i backrollen.

Da gleder jeg meg VIRKELIG til å se hvor godt han kan bli i denne midtbanerollen, når vi ser hvor
greit han kan gjøre det på backen allerede nå.