20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle v Tottenham, 18. aug 18.30  (Lest 48427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle v Tottenham, 18. aug 18.30
« Svar #210 på: 18. Aug. 2012, 20:38 »
Vi vinner på en egentlig ganske dårlig dag - spill- og sjansemessig kunne det sågar vært motsatt vei 2-1. Men vi har som kjent et par-tre klassespillere helt der fremme. Fantastisk mål av Ba - og Ben Arfa som var god i dag avgjorde alene. Deilig å slå en potensiell tabellnabo i åpningen.

Ben Arfa var vår klart beste spiller offensivt i dag, Ba jobba utrettelig bakover og kom seg i andreomgang. Cisse var ganske usynlig i dag - og fikk lite å jobbe med. Syns stopperne var ganske gode, spesielt syns jeg Perch var solid. Makan til forvandling der i gården, nesten så jeg er helt trygg på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #211 på: 18. Aug. 2012, 20:39 »
Hehe, enig i den oppsumeringa Nordin. Jevnt over en god kamp av hele laget, noen er naturlig nok bedre enn andre. Tiote var et beist, selv om han stoppa opp spillet et par ganger.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 18. Aug. 2012, 20:41 »
Mye rusk, og vi sliter veldig med å skape sjanser. BenArfa er mannen bak alt som skjer. Uten han ville vi slitt enda mer enn det vi gjorde. Fantastiske poeng og skal ikke klage altfor masse i en åpningskamp. Var det Anita som omtrent løp ifra Walker på kanten når kampen nærmet seg ferdig??

Peter

• Gjest
« Svar #213 på: 18. Aug. 2012, 20:43 »
Perch og Taylor spiller en fantastisk kamp sammen. De spiller med hjertet utenpå drakta, og kompenserer manglende ferdigheter med en helt sinnsyk innsats! Perch har faktisk blitt en VELDIG habil PL stopper i løpet av de siste 4-5 månedene. Og Saylor...? Hva skal man si? Fyfaen som jeg har savnet den mannen bak der foran Krul!
Ellers; Ba og Ben Arfa er veldig gode, spesielt i 2. omg. Mens Tiote og Jonas som vanlig spiller godt.
Minus er Cabaye og Simpson, som virket til å være helt ute av det. Cabaye virket utrent, mens Simpson sleit voldsomt med Bale.

Grattis med seier alle sammen!  :phui:  ;D

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #214 på: 18. Aug. 2012, 20:44 »
Ja, Anita er en liten luring. Rask og bevegelig liker å ha ballen i bena. Man så noen fine takter på slutten der hvor han vender opp å løper på siden.

Men igjen Pardew ass HAHA ;)  Tror dere det blir hard straff ? Dytte til domme er vel ikke noe sjakktrekk akkurat.
« Siste redigering: 18. Aug. 2012, 20:47 av Leon »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 18. Aug. 2012, 20:44 »
Veldig deilig å vinne i dag. Minner mye om mange av kampene i fjor, vi rasker med oss poengene uten å overbevise for mye. På topp prestasjonsmessig synes jeg vi har Jonas Gutierrez. Vår beste. Ben Arfa skaper mye, og vinner kampen for oss. Men jeg likte ikke at han snappet straffa foran nesa på Ba, han burde se seg fornøyd med en strålende prestasjon i forkant og la avtalene være faste. Tiote, Krul og stopperne også gode. Skuffelsene er Cisse og Cabaye.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 18. Aug. 2012, 20:47 »
Tipper Pardew får 3 kamper på tribunen for dette jeg.

Men, leser at Ba ikke feiret scoringa til Ben Arfa, noen som fikk med seg det? Jeg var for opptatt med å sprette rundt i rommet til at jeg så noe til feiringa... Helt ok å være misfornøyd med at Ben Arfa "stjeler" straffa, når det er avtalt at han skal ta de, men å ikke feire med laget er ikke positivt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #217 på: 18. Aug. 2012, 20:48 »
Ser poenget ditt, Torfinn, og Ba har grunn til å være sur dersom det var avtalt på forhånd at han skulle ta den. Men jeg synes det var like greit at Benny tok den straffen uavhengig av det faktum at han satte den. Ba har vært ræva på straffer og har vel missa sine to siste om jeg ikke tar feil?

Stoler egentlig ikke på Benny heller. Er det noen jeg hadde vært 100 % trygg på fra 11-metersmerket hadde det vært Cabaye.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #218 på: 18. Aug. 2012, 20:49 »
Stoler egentlig ikke på Benny heller. Er det noen jeg hadde vært 100 % trygg på fra 11-metersmerket hadde det vært Cabaye.

Støttes.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 18. Aug. 2012, 20:51 »
Det kan jeg være enig i. Cabaye var vel også fast eksekutør for Lille?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 18. Aug. 2012, 20:51 »
Ameobi er straffekongen da. Uansett - det er snakk om to egoer her, og Ba var nok furten etterpå. Men jeg tror nok de skværer kjapt opp. Dette tåler vi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 18. Aug. 2012, 20:53 »
Shola bør være nr1!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #222 på: 18. Aug. 2012, 20:54 »
For å oppsummere kampen så vant vi 2-1 i en jevn kamp som kunne ha vippet begge veier. Spurs vil nok føle seg snytt pga to i treverket.

Vi sitter med andre ord igjen med tre poeng og like mange spørsmål ingen har svaret på:

- Får Pardew straff av FA for dytten? Eventuelt hvor mange kamper?
- Skværer Benny og Ba opp etter straffesituasjonen?
- Hvor er Marveaux? :D
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 18. Aug. 2012, 20:55 »
Ameobi er straffekongen da. Uansett - det er snakk om to egoer her, og Ba var nok furten etterpå. Men jeg tror nok de skværer kjapt opp. Dette tåler vi.
Enig. Om man ikke klarer å legge dette fra seg har man et litt for stort ego!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 18. Aug. 2012, 21:01 »
- Får Pardew straff av FA for dytten? Eventuelt hvor mange kamper?

Ja. Tre kamper.

- Skværer Benny og Ba opp etter straffesituasjonen?

Ja. De prater sammen as we speak, og begge smiler.

- Hvor er Marveaux? :D

Shearers Bar og pilser.
Nei.