20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Greit den er litt raskt ute, men kanskje som det la merke til så nevnte eg fleire ting rundt Bellamy. Men takk for kritikken :lol: , eg synst artikkelen var på sin plass. For det har ikkje akuratt gått heilt etter planen for Souness?
Jeg absolutt ingen fan av Souness, men salget av Bellamy kan forsvares i evigheten. Hva skal han med en spiller som nekter å spille i diverse posisjoner? Blir han satt på høgrekant faker han en skade på trening.. Ikke akkurat den type spiller jeg ville hatt i min tropp.
Dyer(Milner), Jenas(Bowyer), Parker(Butt), Emre(Viana), Boa Morte(N`Zogbia)Midtbanen er altså sterk ut, men hvem skal vi kjøpe for avlaste Alan Shearer? Ameobi er grei nok. Han er en ok spiss, men ikke mer heller. Owen er en klassespiss som hadde vært en perfekt partner til Shearer. Saken er den at jeg tror at Souness da hadde ofret Dyer eller Boa Morte. Eller kanskje Big Al blir ofret å heller brukt i enkelt kamper?
Sitat fra: "Mushans"Jeg absolutt ingen fan av Souness, men salget av Bellamy kan forsvares i evigheten. Hva skal han med en spiller som nekter å spille i diverse posisjoner? Blir han satt på høgrekant faker han en skade på trening.. Ikke akkurat den type spiller jeg ville hatt i min tropp.Har du byttet mening om Bellamy Mushans? Du forsvarte han til de grader for noen uker siden. Ikke at det er noe feil i å bytte mening. Det er noe vi alle gjør til tider.