Argumentet om at dette ikke er tiden for å "ekspermientere" med Ferguson fra start er det tåpeligste jeg noen gang har hørt. Er det en tid vi virkelig kan tillate oss å "eksperimentere", så er det denne kampen. Vi har null og niks å tape, uansett hvordan en vrir og vender på det. Vi har bare ALT å vinne. Og da mener jeg ALT!
Jeg er personlig veldig i tvil, men velger å holde på Ba, rett og slett fordi jeg føler det er lite som skal til før han lykkes, og jeg synes han har blitt bedre og bedre etter WBA-matchen. Mot Man City var han i overkant ego noen ganger, og tenkte mer på seg selv enn laget. Men jeg tror det kan endre seg. Jeg er først og fremst opptatt av at vi skal score mål. Og jeg synes laget vårt har fungert veldig godt med Ba-Cisse-Ben Arfa i 4-3-3. Og jeg tror Ba er en mer sannsynlig målscorer enn Ferguson.
Skal vi bruke Ferguson blir det 4-4-2, og det er det siste jeg vil se i denne kampen. Her skal vi kjøre offensiv fotball, rock 'n roll fra første stund. Nesten litt sånn som Man Utd i førsteomgang mot Swansea, eller Man City mot oss. Full pupp fra start til mål. Her er det alt eller ingenting. Vi må gå 110% inn for å vinne kampen, så får vi ta ting som det kommer. Vi er underdogs i kampen om fjerdeplassen. Ingen forventer at vi skal greie det. Så da er det jo bare å gønne på. Femteplassen har vi uansett.