20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle 6/4 kl. 17.30 TV2 PL HD1  (Lest 37758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Swansea - Newcastle 6/4 kl. 17.30 TV2 PL HD1
« Svar #210 på: 06. April 2012, 19:21 »
Flere som har merket at vi alltid vinner når Wikestad kommenterer?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 06. April 2012, 19:22 »
Gratulerer med en seier som nesten smakte ekstra godt! :toon: Vi forsvarer oss bra, og når vi først kommer frem så er vi superdødelige. Cissé er helt vill.

Da kan vi bare glede oss til å få besøk av Bolton på mandag!

God helg!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #212 på: 06. April 2012, 19:22 »
Jadda!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Juma

• Gjest
« Svar #213 på: 06. April 2012, 19:23 »
Jaaaaa!!!!!!!!!!!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #214 på: 06. April 2012, 19:23 »
Europa her kommer vi  :toon: :smitten: :coloccini:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 06. April 2012, 19:23 »
Et lag bestående av legender!! Vil aldri at denne sesongen skal slutte, er så jævli gøy!

Ny clean sheet uten Colo og, impressive!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #216 på: 06. April 2012, 19:24 »
Nye Demba > Gamle Demba!

Noen som kan dele link til bildet av Ba på benken når det dukker opp? Fikk det ikke med meg, men om det stemmer at Ba er så jævla egoistisk så kan han bare dra seg til en annen klubb i sommer. Han har vært veldig svak i nesten alle kamper siden han kom hjem fra ACN.

Utenom Papiss var for øvrig Perch, Willy(!) og Santon VELDIG gode. Synes også Taylor og Ferguson gjorde greie innhopp. Krul solid som vanlig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 06. April 2012, 19:26 »
Ekstremt!
Kjedelig kamp, men dor en spiller papiss demba cisse er!!!! For et mål det siste der!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #218 på: 06. April 2012, 19:26 »
Papiss Demba Cissé, for ein spiss. Det 2.målet hans!  :iik:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #219 på: 06. April 2012, 19:28 »
Nye Demba > Gamle Demba!

Noen som kan dele link til bildet av Ba på benken når det dukker opp? Fikk det ikke med meg, men om det stemmer at Ba er så jævla egoistisk så kan han bare dra seg til en annen klubb i sommer. Han har vært veldig svak i nesten alle kamper siden han kom hjem fra ACN.

Utenom Papiss var for øvrig Perch, Willy(!) og Santon VELDIG gode. Synes også Taylor og Ferguson gjorde greie innhopp. Krul solid som vanlig.

Enig i at Papiss har vært bedre, men jeg synes ikke Ba har gjort det dårlig etter ACN. Han har jo spilt en litt annen rolle hovedsaklig, og bidratt mye både offensivt og defensivt.

Har ikke noe bildet av situasjonen, men så at han satt der og var litt kjip. Ikke overraskende, han vil jo score mål, men å juble for laget forventer jeg!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #220 på: 06. April 2012, 19:29 »
Vi møter også Chelsea på et ekstremt bra tidspunkt, siden de har Barca bare tre dager etter:) kan bli bra dette her! Gleder meg til mandag!

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #221 på: 06. April 2012, 19:29 »
Skjønner mange er skeptisk til holdningen til Ba for tiden, men må si at som spiss kjenner jeg meg utrolig godt igjen. Som spiss skal man alltid ønske å score og når man ikke gjør det og kanskje blir spilt litt ut av posisjon er det lett for å bli litt "lei" eller hva jeg skal kalle det. Men det kommer seg nok med en gang puttingen kommer.

Forøvrig syns jeg det er en helt ok kamp. Vil si det er ganske jevnt sjansemessig selv om vi blir pisset på når det gjelder possesion. Syns alle spiller en ganske god kamp, men med Pappiss som skiller seg ut og gir oss det lille ekstra vi trengte.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #222 på: 06. April 2012, 19:29 »
Veldig rart det trynet til ba når cisse scora. Det kommer sikkert opp på noe highlights for det var rett etter at ballen gikk i mål.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #223 på: 06. April 2012, 19:30 »
Pardew fortjener skryt for denne kampen. Perfekt taktisk. At Swansea har 70-80% ballbesittelse og er farlige i 10min sier mer om dem enn oss. Herlig :toon:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 06. April 2012, 19:31 »
3 nye poeng!!! God start på helgå! :toon:
Swansea har jo enormt me ballbesittelse, men det vet jo alle at de har i hver kamp, de hadde drøyt mye i første omgang, men syns vi henger bedre med i 2.omgang.
Cisse, for ein mann, verdig nr.9 drakten! Scorer og scorer, og for ett fantastisk 2.mål!! Nytelse!
Bra taktiske valg av Pardew, bra bytte med Ba ut og Ferguson inn(som leverer en god kamp, iallfall aggressiv).
Denne kampen ble jo som alle forventet, swansea med ball, men skaper ikke så mye, mens Newcastle skaper ikke så mye, men er veldig effektive.

Perch og Willo leverte en solid kamp, syns begge gjorde det bra idag, Perch har virkelig reist seg de siste 5 kampene, storspiller jo! Krul leverer nok en solid kamp! Veldig fornøyd med 3 poeng! Herligt!! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!