20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Om vi klarer 2 x førsteomganger tror jeg vi har denne kampen lett  :coloccini:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

--------------------CISSE--------BA-----------------------
--------------------------------------------------------------
CABAYE---------TIOTE-----GUTHRIE--------BEN ARFA
JONAS----------COLO------WILLY-------------SANTON
------------------------TIMMY------------------------------

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løven er ute for resten av sesongen :/

Det hadde eg heilt gløymt av.  :snufs:

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Enig med flere her, dette er en vanskelig kamp, mest pga historie, på papiret ville jeg forventet seier, men så enkelt er det tydeligvis ikke.
På tross av det, er dette en gyllen mulighet til å ta nok ett steg mot sjette plass. Vi har tatt litt færre poeng enn jeg skulle ønske i det siste, og kunne fort mistet total-kontakt oppover på tabellen, og gjerne rykket ned en plass også. Så håper vi viser i denne kampen hva vi er laget av, og kriger til oss 3 poeng! Syntes vi er litt heldige at vi fortsatt er i den posisjonen vi er i nå, tross litt laber form.

---------------Krul-----------------
Simpson---Willie---Colocini---Santon
                   Tiote
        Cabaye------Jonas
                   Ben Arfa
               Cisse---Ba
Litt uortodoks formasjon, og er litt  usikker, men kunne vært spennende og tror i tillegg den vil fungere. Vi kan kanskje tillate oss å ikke stenge flankene våre i like stor grad som i andre kamper, da jeg ikke ser de helt store trusselene på WBA's kanter. Jonas har itillegg vist at han kan spille bra som indreløper, og vi får i tillegg utnyttet både Ba, Cisse og Ben Arfa veldig bra. Det har også en sammenheng med at vi i mine øyne ikke har de rette spillerne til å spille en flat 4-4-2. Men for all del, tar til takke med den oppstillingen også, men de samme spillere. Hvor de spiller bør være åpenbart

Edit: Påberoper meg selvsagt ikke fullt kjennskap til WBA's vinger, men etter hva jeg har forstått, kommer trusselen helst sentralt fra spissene/offensiv midtbane?
« Siste redigering: 23. Mars 2012, 09:36 av Skjæren »

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skjæren, vi da virkelig ikke mistet totalt kontakt med de over oss? 2 poeng er vell langt innafor det jeg vil kalle kontakt :) CL-plassen derrimot, er hard!
Toon till I die.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Det begynner å bli en stund siden sist vi falt en plass ned også...

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Redigert. Mente at med litt uflaks, kunne vi i denne perioden mistet kontakten oppover, og rykket ned en plass(fordi jeg hadde faktisk forventet 6p fra liverpool mot QPR og Sunderland). Men det har jo ikke skjedd, bare påpekte at vi kanskje har hatt litt flaks med at lagene rundt oss ikke har hentet mye poeng i denne perioden. Så viktig at vi nå tar saken i egne hender, og viser hva vi er laget av!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
6 plassen er vel ikke sikret Europa?? Vi må på 5 plass eller vi må ha 2 topplag i finalen FA cup.6 plass gir Europa om pool ender topp 5 .

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Jippi. Et alternativ som forbeholder at vi må slippe 'pool forran oss på tabellen for å få EL  :blink:

Cypress Hill comes to mind...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Feil tankegang det vel?

Pool har allerede EL - så hvor de havner på tabellen er i og for seg irrelevant. Det vi heller bør ønske er at de spiller FA-cupfinale mot Spurs eller Chelski. Går Everton eller Mackems til finalen må vi på 5. plass. Ellers holder det uansett med 6. plass eller at eventuelt LFC tar 6. plass og spiller mot Spurs/Chelski og vi havner på 7.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil

--------------------CISSE--------BA-----------------------
CABAYE---------TIOTE-----GUTHRIE--------BEN ARFA
JONAS----------COLO------WILLY-------------SANTON
------------------------TIMMY------------------------------

Spot on

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Pool har allerede EL - så hvor de havner på tabellen er i og for seg irrelevant. Det vi heller bør ønske er at de spiller FA-cupfinale mot Spurs eller Chelski. Går Everton eller Mackems til finalen må vi på 5. plass. Ellers holder det uansett med 6. plass eller at eventuelt LFC tar 6. plass og spiller mot Spurs/Chelski og vi havner på 7.

Kom over denne i dag. Den oppsummerer egentlig veldig godt hva som må til for at NUFC skal få EL.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Forresten, vet ikke om det er påpekt før, men kampen går 17.00 ikke 16.00. ;)

Peter

• Gjest
Stiller man ikke klokka eller no i helgen, saa den gaar 16:00 ikke kl 17? :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Stiller man ikke klokka eller no i helgen, saa den gaar 16:00 ikke kl 17? :)
Klokken stilles, men det gjør den i England også så det er klokken 17 kampen starter norsk tid;)