Enig med flere her, dette er en vanskelig kamp, mest pga historie, på papiret ville jeg forventet seier, men så enkelt er det tydeligvis ikke.
På tross av det, er dette en gyllen mulighet til å ta nok ett steg mot sjette plass. Vi har tatt litt færre poeng enn jeg skulle ønske i det siste, og kunne fort mistet total-kontakt oppover på tabellen, og gjerne rykket ned en plass også. Så håper vi viser i denne kampen hva vi er laget av, og kriger til oss 3 poeng! Syntes vi er litt heldige at vi fortsatt er i den posisjonen vi er i nå, tross litt laber form.
---------------Krul-----------------
Simpson---Willie---Colocini---Santon
Tiote
Cabaye------Jonas
Ben Arfa
Cisse---Ba
Litt uortodoks formasjon, og er litt usikker, men kunne vært spennende og tror i tillegg den vil fungere. Vi kan kanskje tillate oss å ikke stenge flankene våre i like stor grad som i andre kamper, da jeg ikke ser de helt store trusselene på WBA's kanter. Jonas har itillegg vist at han kan spille bra som indreløper, og vi får i tillegg utnyttet både Ba, Cisse og Ben Arfa veldig bra. Det har også en sammenheng med at vi i mine øyne ikke har de rette spillerne til å spille en flat 4-4-2. Men for all del, tar til takke med den oppstillingen også, men de samme spillere. Hvor de spiller bør være åpenbart
Edit: Påberoper meg selvsagt ikke fullt kjennskap til WBA's vinger, men etter hva jeg har forstått, kommer trusselen helst sentralt fra spissene/offensiv midtbane?