20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54396 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Jeg likte mya av det jeg så av Obertan mot Arsenal.

Åssen kamp så du?

Fordi jeg så kun en totalt komplett idiot som hadde en heldig målgivende pasning og brukte resten av tiden på å miste ballen og surre rundt. Av og til er han heldig å treffer en medspiller, som regel ikke.
Det gøyeste var når han prøver på fiksfakseriet sitt og det går som det går, elendig.

For å si det på din måte. Det gøyeste er når han går i duell eller i hele tatt prøver å nikke ballen. Han treffer aldri ballen! enten det måtte være den dårlige timing hans eller om det skjeve hodet som har en frastøtende kraft mot ballen slik som magneter.
Ba Ba Ba!!!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Blir litt redd når folk forventer seier her!

- På formtabellen ligger vi bak west brom.

- På de siste 6 bortekampene vi har spilt, har vi vunnet 1 og tapt 5.

- Når vi møtte de sist på st. James' Park i desember, blei det 2-3 tap.

- Vi har Mike Williamson som midtstopper, vi kan ALDRI forvente seier.

Selvfølgelig er det en kamp vi i utgangspunktet burde kunne vinne, men å forvente det blir litt sterkt imo.

HOWAY!
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg frykter tap.

Men i min bok hvor vi er en toppklubb og har spillermateriale til å kjempe om en topplass er dette en sikker seier.

MAO vi taper.

Jeg er også forberedt på at vi kan tape denne kampen, men det handler ikke om at vi er en toppklubb og bør forvente en sikker seier. For i min bok kan vi ikke forvente noen sikker seier mot WBA, et lag vi alltid har slitt mot. Vi greide ikke å slå dem i Wankership heller, enda vi var aldri så suverene.
WBA har av en eller annen grunn blitt eksperter på å nøytralisere oss, uansett hvor mye eller lite vi har å komme med. Jeg skulle gjerne visst hvorfor, men det vet sikkert du, ettersom du mener dette bør være en klar seier.

Jeg er godt fornøyd om vi får med oss ett poeng herfra, så får vi heller banke Pool på hjemmebane.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er enig med deg her Joakim, dette er ein kamp me normalt taper desverre. Er storfornøyd med poeng her.
Dette er et lag vi sliter med å vinne mot, og det blir som regel ein kamp med mange mål i.
Klarer vi å vinne denne,ja så blir eg veldig overraska :iik:
Men ting har ikkje vært som normalt denne sesongen, så håpet er der!
« Siste redigering: 21. Mars 2012, 15:29 av Jonny »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Jeg er desverre ute av stand til å forberede meg på tap, enten det er Man City eller Wolves. Jeg blir like skuffet hver gang. Mer forbanna mot lag som Wolves, men like skuffet.

Går derfor, som vanlig, for seier! :D

:howay:  :toon:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg er desverre ute av stand til å forberede meg på tap, enten det er Man City eller Wolves. Jeg blir like skuffet hver gang. Mer forbanna mot lag som Wolves, men like skuffet.

Går derfor, som vanlig, for seier! :D

:howay:  :toon:

+1!  ::p

marius91

• Supersub
    • Vis profil
litt off-topic, men skulle vi kvalifisere oss til europa, får vi håva inn noe cash da ??
med hensyn på kampen blir jeg forbanna om vi ikke vinner her !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi sliter jo som bare det mot det forbanna drittlaget WBA. Har vel ikke vunnet mot de siden sesonge vi rykka ned (?) om jeg husker rett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Nettopp. Her forventar eg ingenting...Slik sett veldig bra at dei laga bak oss tapte forrige runde.

Christian

• Gjest
litt off-topic, men skulle vi kvalifisere oss til europa, får vi håva inn noe cash da ??
med hensyn på kampen blir jeg forbanna om vi ikke vinner her !
Les fra og med her; http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=3257.msg319545#msg319545

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Hugs å stille klokka sundag! ;)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Med tanke på det syndromet vi har vore inne i den siste tida, med at vi berre har spelt skikkelig fotball i 30-45 min i enkelte av kampane, så er WBA om våren ein fin og smått ironisk match å snu det i. Vi huskar jo alle då Tchoyi og WBA kom tilbake som ein skikkeleg jævlig Shylock, og slo tilbake tre mål etter pause i ein makaber 2. omgang i siste serierunde.

JA TIL AT VI KLARER 90 MIN MED FOTBALL DENNE KAMPEN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Og vi falt fra en imponerende 9. plass til 12. plass. En forbanna bitter kamp - og det har vært et par av de mot WBA de siste åra. Det bitre 4-2-tapet i FA Cupen hvor vi ble delvis bortdømt, ydmykelsen på The Hawthorns forrige sesong. Ja - vi sliter mot WBA - og det hadde vært deilig med en seier her nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Her bør vi forresten ha Løvenkrands klar som impact sub. Han har veldig bra tak på Olsson (som er tilbake på søndag) og resten av WBA-forsvaret. Løven scora tre mål mot WBA forrige sesong (om vi inkluderer hans bidrag i Olsson sitt sm), scora mot dei på Hawthorns i CCC, og scora også mot dei i sitt første møte med WBA i nedrykksesongen.

Kort sagt har han så vidt eg kan sjå scora i alle kampane han har spelt mot WBA. Vi møter eit lag som har vunne fire, tapt åtte og spelt to uavgjort på heimekampane til no i sesongen. Dei har berre scora fjorten mål på desse fjorten heimekampane.

La oss valse over dei.
« Siste redigering: 22. Mars 2012, 11:13 av Hans J »

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Løven er ute for resten av sesongen :/

Er veldig spent på denne kampen, og tror den er fullstendig åpen. Synes WBA har vært litt anonyme i år. Har sett veldig få av kampene deres. Eneste jeg kommer på i farten er den jævla kampen på SJP. Vi har ikke vunnet mot WBA på seks kamper og tørr ikke tippe resultat i denne kampen.

Når det gjelder laget, så ser det ut som at Raylor ikke blir klar til denne (ifølge nufc.com), men hvis han skulle være 100% kampklar, så sitter jeg med en følelse av at han går inn på venstrebacken og Jonas flyttes opp, og Santon forblir på benken. Ellers tror jeg på få utskiftninger fra Norwich-kampen, men at vi går tilbake til 4-4-2
« Siste redigering: 22. Mars 2012, 11:42 av Aslak »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP