20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300  (Lest 73343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« Svar #60 på: 27. Feb. 2012, 16:28 »
Noen tar et skritt tilbake og ser positive og negative ting med denne sesongen. Mens andre tar et skritt tilbake og klager over absolutt alt og fokkuserer kun på det negative. Du viser deg som en mester i siste kategori.

Det viser seg også at du er en mester over å se overpositivt på ting :)
Ei grei egenskap å ha tho :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 27. Feb. 2012, 16:34 »
Andre kamptråden på rad som sporer helt av, la oss ta taktikkpraten i Pardew tråden :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 27. Feb. 2012, 16:46 »
Noen tar et skritt tilbake og ser positive og negative ting med denne sesongen. Mens andre tar et skritt tilbake og klager over absolutt alt og fokkuserer kun på det negative. Du viser deg som en mester i siste kategori.

Klarer du å finne noe positivt med denne sesongen?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #63 på: 27. Feb. 2012, 16:47 »

Klarer du å finne noe positivt med denne sesongen?

Resultatene, og Ba.
If it has tits or wheels, count on problems!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Feb. 2012, 16:54 »
Helt ærlig, uten Krul og Ba hadde vi ikke lugget i nærheten av der vi ligger. Krul redder oss i nesten hver eneste kamp. Motstanderlaget er ofte alene med keeper, hvor Krul redder oss. Ba scorer på alle av de få sjansene vi skaper. Takket være disse to vinner vi kamper med 1 mål.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 27. Feb. 2012, 16:57 »
Helt ærlig, uten Krul og Ba hadde vi ikke lugget i nærheten av der vi ligger. Krul redder oss i nesten hver eneste kamp. Motstanderlaget er ofte alene med keeper, hvor Krul redder oss. Ba scorer på alle av de få sjansene vi skaper. Takket være disse to vinner vi kamper med 1 mål.

Uten disse hadde vi vært nede med de andre klubbene vi hører hjemme blant i utgangspunktet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #66 på: 27. Feb. 2012, 17:00 »

Den andre siden av argumentet er at en god keeper og en god spiss er endel av et lag de og.
Men jeg er helt enig i den vinklingen. Og jeg vil gjerne utbrodere den litt med følgende spørsmål:

I hvilken grad kan man bygge langvarige gode resultater på en keeper som stadig redder alene på mål -sjanser imot, samt en spiss som lager mål ut av bånnslam-pasninger... Det kommer til å lugge en gang...før eller senere.. slik som nå?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 27. Feb. 2012, 17:01 »

Den andre siden av argumentet er at en god keeper og en god spiss er endel av et lag de og.
Men jeg er helt enig i den vinklingen. Og jeg vil gjerne utbrodere den litt med følgende spørsmål:

I hvilken grad kan man bygge langvarige gode resultater på en keeper som stadig redder alene på mål -sjanser imot, samt en spiss som lager mål ut av bånnslam-pasninger... Det kommer til å lugge en gang...før eller senere.. slik som nå?

Eller om de begge forsvinner til sommeren og vi forsetter i samme sporet, hva skjer da?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Feb. 2012, 17:04 »
Tottenham kommer til å prøve seg på enten Vorm eller Krul til sommern.
Ba kommer både til å ha et massivt økonomisk incentiv, samt et sportslig ett, ved å gå til et bedre lag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 27. Feb. 2012, 17:08 »
Tottenham kommer til å prøve seg på enten Vorm eller Krul til sommern.
Ba kommer både til å ha et massivt økonomisk incentiv, samt et sportslig ett, ved å gå til et bedre lag.

Jeg, gruer meg til den dagen.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 27. Feb. 2012, 17:11 »

Eller om de begge forsvinner til sommeren og vi forsetter i samme sporet, hva skjer da?

Var vel omtrent nøyaktig dette som ble sagt før sesongen, når vi ikke hadde noen Carroll, Enrique, Barton eller Nolan. Selv om vi skulle miste både Ba og Krul, har vi fortsatt etter min mening en relativt bra stamme i laget, med Colo, Saylor, Santon, Tiote, Cabaye og Cisse. Ba og Kruls storspill gjør kanskje at vi ligger som nummer 6 istedet for nummer 10. Men var ikke øvre halvdel et relativt optimistisk mål for flesteparten av oss før sesongen, altså er jeg ikke så sikker på at sesongen ville vært katastrofe uten dem heller?

Edit: Dette bør som Andymag påpeker flyttes til en annen tråd!
« Siste redigering: 27. Feb. 2012, 17:13 av Jon87 »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #71 på: 27. Feb. 2012, 17:29 »
Ba står for over 50% av våre mål, og vi har ingen midtbanespillere  (eller forsvarere)  inne på topp-30 assistmessig.

Så jo, uten Ba hadde det vært traurig tror jeg.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 27. Feb. 2012, 17:38 »
Tilbake til topic

En av årets absolutt høydare! Og vi vinner lett 3-0.

Om det ikke er noen skader, så blir det vel samme lag som vanlig.

Guthrie inn for Cabaye og Shola inn for Cisse etter 75-80min.

Målscorere : Colo, Ba, Shola.

HOWAY!
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #73 på: 27. Feb. 2012, 17:43 »
3-0

Hat-trick av Obertan :banana: :banana:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 27. Feb. 2012, 17:46 »
3-0

Hat-trick av Obertan :banana: :banana:

Skjer det så skal jeg GÅ herfra til Newcastle  :happy:
Same old Shearer, always scoring!