20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #495 på: 25. Feb. 2012, 18:25 »
Jeg er ikke noen fanatisk Ben Arfa fan og mener at han er et soleklart 1. valg i 11ern, men syns folk har urealistiske forventninger til han.

Dette er problemet. Folk forventer av en eller annen merkelig grunn at Ben Arfa skal gjøre det utrolig hver gang han er i nærheten av ballen. INGEN spillere bærer et lag alene. Absolutt ingen. Synes han gjør en ok figur når han kommer innpå. Han viser at han vil score og sette opp mål, dog noen dårlige involveringer og toucher.

Var mer skeptisk til Guthrie's bidrag, han var jo elendig, samt at Ba ikke var helt på hugget. Håper vi holder et høyt nivå, hele matchen gjennom, mot Mackems!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #496 på: 25. Feb. 2012, 18:25 »
Hvem styrer forumet her?? Vil gjerne melde inn den kommentaren fra christian. Jeg fikk 14 dagers utestengelse for å tulle. Så her regner jeg med christian blir utestengt .

Christian svarer kødd når du skriver kødd. Fair.. når du ble utestengt var vel det for å true en her med å banke ham opp eller no? Litt annet...
:nikke: Takk Peter.

Nå er det vel forskjell på å uttrykke en mening slik TooN gjør, og å gå til personangrep på meningsytreren slik Christian gjør. Føler nivået på forumet ifht. personangrep og drittslenging har nådd bunnen. På VGD, som alle liker å klage på, er det ikke i nærheten av så mye personangrep og drittslenging som det er her. Hver gang man skriver noe folk er uenig i får man jo bare en masse usaklig dritt. Og her er vi medsupportere!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 25. Feb. 2012, 18:25 »
Er på iPhone . Så tar det senere.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 25. Feb. 2012, 18:26 »
Jeg forventer ikke at Ben Arfa skal gjøre de på egenhånd hver gang han får ballen. Jeg forventer at han ikke skal gjøre det. Jeg forventer at han skal spille enklere, og heller utfordre i situasjoner hvor det er naturlig å utfordre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #499 på: 25. Feb. 2012, 18:27 »
Ben Arfa skaper jo mer i dag enn Obertan har gjort gjennom hele sesongen.

*BEKLAGER NORDIN* TRYKKET PÅ FEIL KNAPP!  :angel:

-Anders-
« Siste redigering: 25. Feb. 2012, 18:33 av Anders »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 25. Feb. 2012, 18:28 »
Takk Olav. Og simmo hadde også et angrep der. Om dere er så tøffe i tryne er det bare sende meg en personlig meld så kan vi møtes å diskutere.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 25. Feb. 2012, 18:29 »
Syns Ba var helt borte i dag jeg. Første kampen jeg føler han skuffer. Men han er langt fra den eneste.

Synes Ba har vært svak helt siden han kom tilbake fra ACN. Minner meg om Enrique som spilte som en verdensstjerne fram til jul og så ble ræva etter at han ble linket bort i januarvinduet.

Christian

• Gjest
« Svar #502 på: 25. Feb. 2012, 18:30 »
Ben Arfa skaper jo mer i dag enn Obertan har gjort gjennom hele sesongen. Raylor beviser også at han ikke er mye til høyreving. Benny er millimetre unna 2 scoringer. Greit at han har noen ballmiss og feilvalg(spesielt der han løper utover linja), men jeg er overbevist over at det ikke bare er grunnet hans spillestil, det kommer også av at selvtilliten hans har fått seg et alvorlig støkk etter å ha blitt benket til fordel for diverse udugeligheter og som en følge av det lite spilletid. Vi ser jo hva han er i stand til på avslutningsforsøkene, og jeg kan bare forestille meg hvor god denne mannen hadde vært med like mye spilletid i kroppen som visse andre. Simpson er også provoserende dårlig, tror jeg ALDRI har sett en mer pysete forsvarsspiller. Dette kommer også til syne i dag hvor han forlenger ballen opp i hjørnet i stedetfor å komme seg forran skuddet og blokkere det motsatt vei....

Dagens innlegg. Spot on!
Ikkje vanskleg å være uenig det. Meget bra innlegg.  :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 25. Feb. 2012, 18:35 »
Har slettet en del krangleinnlegg som ikke hadde mye om kampen å gjøre. Selv om vi taper eller gjør det dårlig så er det lov å oppføre seg og tenke litt gjennom hva man skriver før man poster.

Anders: LOL :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 25. Feb. 2012, 18:35 »
Ben Arfa var svak sammen med resten av laget. Samtidig er han den eneste som skaper sjansene våre når han kommer inn. Kunne kjapt blitt helt dersom det første skuddet hadde vært hakket mer skru i.

Samtidig veldig frustrerende at han skyter på absolutt alt fra alle mulige og umulige vinkler når det endelig var flere NUFC spillere i feltet til Wolves, og at han flere ganger fører ballen ut av spill fremfor å benytte seg av lagkammerater.

Men enig i at det ene skuddet Ben Arfa hadde var det nærmeste vi var en scoring. Det andre hadde keeperen veldig god kontroll på. Svakt innhopp i bunn og grunn.

Williamson var NUFC sin aller værste spiller i dag. Forferdelig å se på. Simpson var også grusom og Jonas har et mål og et godt raid men utover det var det balltap på balltap. Det var også Jonas som slapp markeringen sin på 2-2 målet. Utilgivelig.
R. Taylor spilte under pari og viser at høyresiden fremdeles er vidåpen om hvem som bør starte. Skuffende at R. Taylor og Simpson ikke sto tettere på Jarvis på Wolves første mål. De 2 skulle stengt av den sida idag. Det klarte de ikke.

Alt for mange som underprestere pr dags dato. Vi ser helt tydelig at forsvaret er for svakt. Williamson og Simpson er spillere som bør byttes ut til sommeren. Guthrie viser at han ikke er en spiller å stole for mye på. Har vært veldig god i flere kamper, men idag var han håløs. Bør tenke seg om flere ganger før han får ny kontrakt. R. Taylor er en potet som kan brukes i flere forskjellige posisjoner, men holder han det nivået NUFC trenger for å nærme seg toppen enda litt mer? Jeg mener nei. Ut til sommeren med han også.
Jonas har flere svake kamper nå og bør kanskje få noen kamper på benken. Ferguson, Gosling, Ben Arfa, Obertan er spillere som ikke er noe dårligere enn det Jonas viser pr dags dato.

Mye å ta tak i. Trenger et mer skjerpet mannskap neste helg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 25. Feb. 2012, 18:36 »
Jeg er ikke noen fanatisk Ben Arfa fan og mener at han er et soleklart 1. valg i 11ern, men syns folk har urealistiske forventninger til han.

Dette er problemet. Folk forventer av en eller annen merkelig grunn at Ben Arfa skal gjøre det utrolig hver gang han er i nærheten av ballen. INGEN spillere bærer et lag alene. Absolutt ingen. Synes han gjør en ok figur når han kommer innpå. Han viser at han vil score og sette opp mål, dog noen dårlige involveringer og toucher.

Var mer skeptisk til Guthrie's bidrag, han var jo elendig, samt at Ba ikke var helt på hugget. Håper vi holder et høyt nivå, hele matchen gjennom, mot Mackems!

Igjen: Hvem mener at han skal gjøre det utrolige? Folk vil jo at han ikke skal prøve på det utrolige hver gang han få ballen. Folk forventer at han må spille enklere, og heller utfordre når det er naturlig. Om han evner å spille enklere og være en del av et kollektiv er en annen sak.

Og til de som sier han har dårlig selvtillit: Hva kjennetegner en spiller med dårlig selvtillit? Han prøver på egenhånd nesten hele tiden. Jeg trodde spillere med dårlig selvtillit heller reserverte seg mot å prøve på egenhånd.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 25. Feb. 2012, 18:37 »
Spyr drit? Jeg er en av de få som er positive her. Til ledelse, manager det meste. Men er mett på Barfa og hans opptredener. Faen i meg håpløst. Dette beviser jo bare at alan gjør alt rett ved å benke Barfa. Han hadde også sjansen spille seg inn når det var aferikamesterskap. Og klarte det ikke.!!! Selg!! Men nå er vi søke forbanna etter poeng tap så skal ikke melde dere inn. Men spar meg og forumet for slikt. Jeg fikk 14 dagers etter usmakelig komentar til Dagfinn og det var helt greit men det var jo spøk med smilefjes på slutten av setningen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 25. Feb. 2012, 18:37 »
Stiller meg bak alt du skriver, Frode. 100%.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 25. Feb. 2012, 18:38 »
Fyy faen!! Og ben arfa kan de sende i første skytterekke i afganistan. Faen så ræva. Var to rææva bytter i dag. Selg ben arfa.

Herregud.. Hvem var den eneste som klarte å skape noe de siste 15? Ben Arfa prøvde ihvertfall.. Nesten litt for mye noen ganger. Han hadde 2 avslutninger som strøk stolpen. Uten han hadde vi ikke hatt en dritt mot mål på slutten.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #509 på: 25. Feb. 2012, 18:38 »
Ben Arfa skaper jo mer i dag enn Obertan har gjort gjennom hele sesongen.

Du tar helt sikker i her for å understreke et poeng elns, men det der er bare tull!
Sansen for Ben Arfa jeg også, for all del, men han er ikke i nærheten av formen han bør ha for å starte. Som jeg skrev tidligere i dag, håper han får flere slike lange innhopp. Da kan touchen og formen kommer fort, og sikkert ;)

Anders: LOL :)

Den fortjente jeg ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒