20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #45 på: 13. Feb. 2012, 18:27 »
Aldri verden om det skjer, men sier at JEG kunne tenkt meg det. Jeg er så utrolig frustrert over det faktum at vi ikke har plass til Ben Arfa.

Kan gjerne spille med 5 bak der. Aiaiai
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Feb. 2012, 18:52 »
Tror det er en grunn til at ingen PL lag spiller med tre bak... Det funker ikke!

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Feb. 2012, 18:54 »
Etter begredelige kamper er det på tide å riste opp i systemet litt!
Spillere tilbake etter ANC og suspensjoner :)

Laget som BURDE drilles de neste 12 dager:
                         Krul

Santon-Willie(dessverre)-Colo-S.Ferguson

Tiote
       Guthrie               Cabaye
                    Ben Arfa

Ba - Cissé

Enig bortsett fra at Ferguson ikke bare kan spasere inn på laget selv om Simpson spiller elendig forrige kamp. Raylor eller Simpson, men Ferguson bør begynne å få hyppige innhopp. Guthrie fortjener og holde på plassen, fremfor Jonas og Obertan.
Black and white since 1996

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Feb. 2012, 20:00 »
Jeg må si jeg er lettere sjokkert (oppgitt er vel kanskje mer riktig) over lynsjestemningen her etter én svak kamp borte mot ett av de beste (om ikke det aller beste atm?) lagene i PL, uten vår faste midtbaneduo. Det vi trenger er:

1. Cabaye/Tioté tilbake.
2. Hjemmekamp på SJP.
3. Litt svakere motstand.

Det vi ikke trenger er:

1. Formasjonsendring.
2. Raylor eller Ferguson på en av eller begge backene.

Vi stiller med følgende lag:

Krul

Simpson   Williamson   Coloccini   Santon

Raylor/Obertan  Cabaye  Tioté  Gutierrez

Cisse         Ba

Jeg håper på Ben Arfa på høyre, men tror neppe det skjer. Og det er dessuten ikke det som burde bli avgjørende. Denne kampen bør vinnes samme hvem som spiller akkurat der.

Simmi

• Gjest
« Svar #49 på: 13. Feb. 2012, 20:09 »
Amen!

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: 13. Feb. 2012, 21:11 »
til torfinn:  :gp:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 13. Feb. 2012, 21:43 »
Jeg må si jeg er lettere sjokkert (oppgitt er vel kanskje mer riktig) over lynsjestemningen her etter én svak kamp borte mot ett av de beste (om ikke det aller beste atm?) lagene i PL, uten vår faste midtbaneduo. Det vi trenger er:

1. Cabaye/Tioté tilbake.
2. Hjemmekamp på SJP.

Me har vore direkte svake dei siste 5-6 kampane. Ein må tilbake til kampen mot Scums for å finna ein kamp der samtlege har prestert maks i 90+overtid, både lagmessig og individuelt.

Er heilt einig i at me ikkje skal prøva ut noko nytt i denne kampen. Her skal me vera mentalt offansive og gå ut i ein 4-4-2. Det skal køyrast på frå første spark og ikkje begynna spela først ut i 2 omg. Eg krev at me overbevise til dei grader og viser at me er ein sjetteplass og Europspel verdig.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. Feb. 2012, 21:58 »

1. Cabaye/Tioté tilbake.
2. Hjemmekamp på SJP.

Me har vore direkte svake dei siste 5-6 kampane. Ein må tilbake til kampen mot Scums for å finna ein kamp der samtlege har prestert maks i 90+overtid, både lagmessig og individuelt.

Er heilt einig i at me ikkje skal prøva ut noko nytt i denne kampen. Her skal me vera mentalt offansive og gå ut i ein 4-4-2. Det skal køyrast på frå første spark og ikkje begynna spela først ut i 2 omg. Eg krev at me overbevise til dei grader og viser at me er ein sjetteplass og Europspel verdig.
Dette her. Nå har det vore tafatt i flere kamper på rad. Forventer og forlanger en skikkelig blø for drakta innsats, og ikke noe feigt styr der Wolves står å pumper ballen inn i feltet vårt siste fem minutt for vi leder 1-0. Hadde vore greit med noe annet enn en slite seier nok en gang.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #53 på: 13. Feb. 2012, 22:10 »
Jeg tror vi reiser oss betraktelig og vinner 9-0. Ba, Ba, Ba, Ba, Ba, Cisse, Cisse, Cisse, Cabaye.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Feb. 2012, 22:26 »
Jeg tror vi reiser oss betraktelig og vinner 9-0. Ba, Ba, Ba, Ba, Ba, Cisse, Cisse, Cisse, Cabaye.

Jeg har forresten ingenting imot geordier som stammer. Iallefall ikke når du sier det sånn  :toon:
Who else...... Alan Shearer

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Feb. 2012, 23:13 »
Håper ikke ulvene kommer til oss med noe ny trener effekt nå :\

Peter

• Gjest
« Svar #56 på: 13. Feb. 2012, 23:19 »
Det ryktes jo om Alan Curbishley som ny manager for Wolves... Kommer han kan jeg garantere seier og lite tegn til ny-manager-effekt!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 13. Feb. 2012, 23:38 »
Ellers er vi jo ganske trygge hvis det bare er assistenten som tar over mot oss. Merkelig at ikke han også har blitt sparket da de to jobbet tettere enn noen annen trenerduo i PL, så blir nok ingen store taktiske endringer...
« Siste redigering: 13. Feb. 2012, 23:46 av Andymag »

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. Feb. 2012, 17:46 »
                                                 Krul

Simpson              -   Williamson    -   Coloccini   -   Santon

Barfa/Raylor/
Guthrie/Übertan -       Tiote         -     Cabaye    -   Jonas

Ba     -     Cisse

Tipper på dette laget. Eneste usikre element er vingplassene. Tipper Jonas beholder venstrevingen. Tipper også at AP ønsker Cabaye og Tiote sentralt om de er tilgjengelig. Da gjenstår kampen om den siste midtbaneplassen. Synes Guthrie fortjener en plass på laget. Hvis Raylor er spilleklar, tror jeg likevel AP vil ha høyrefoten hans på banen. Übertan er den mest rendyrkede vingen av de, men tror ikke på han fra start. Ben Arfa vet vi jo aldri starter, så det trengs vel ikke diskuteres, eller?

Ellers forventer jeg seier hjemme mot Wolves. I tillegg håper jeg at ingen stoppere blir skadet. Det kommer jeg til å håpe på hver kamp resten av sesongen.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 14. Feb. 2012, 22:36 »
Etter begredelige kamper er det på tide å riste opp i systemet litt!
Spillere tilbake etter ANC og suspensjoner :)

Laget som BURDE drilles de neste 12 dager:
                         Krul

Santon-Willie(dessverre)-Colo-S.Ferguson

Tiote
       Guthrie               Cabaye
                    Ben Arfa

Ba - Cissé

Enig bortsett fra at Ferguson ikke bare kan spasere inn på laget selv om Simpson spiller elendig forrige kamp. Raylor eller Simpson, men Ferguson bør begynne å få hyppige innhopp. Guthrie fortjener og holde på plassen, fremfor Jonas og Obertan.

Sånn kan spille visst vi hadde hatt barcelona eller real madrid sine backer;)