20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760461 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4230 på: 12. Aug. 2012, 17:27 »
En spiss og stopper inn nå så er dette vinduet en braksuksess på papiret ihvertfall!!

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4231 på: 12. Aug. 2012, 17:53 »
Bare vi ikke signerer Judas-Carroll så er det helt greit for meg. Han ønsker jeg defintivt ikke. Carroll har bevist alt for lite for meg i Premier League til at vi skal begynne med noe tilbakekjøp av han, makan till opplegg... Vi kan få like gode spisser og vel så det for den samme prisen.  (...og PS! Ja, jeg vet man er uenig i akkurat dette :-))
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4232 på: 12. Aug. 2012, 17:58 »
Det er bare å få ut fingern og signere Guidetti så er den saken løst! Hadde vært PERFEKT, men har mine tvil til om vi får til dette. Jeg drømmer  :phui:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4233 på: 12. Aug. 2012, 17:59 »
Etter det jeg har lest på ajax og andre newcastleforum så er Anita ikke noe god og bør ikke brukes på backposisjonene.

Men i hans som defensiv holdende midtbane som setter spillet i gang for forsvarene er han vistnok enorm.

Håper vi bruker han der han passer best og kjører en

4-2-3-1 selv om det betyr at Simpson må spilles videre.

Overraskende og meget positivt kjøp, ser at flere Ajaxsupportere er meget misfornøyde med dette.
« Siste redigering: 12. Aug. 2012, 18:14 av snkz »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4234 på: 12. Aug. 2012, 18:07 »
Har størst tro på at han er tiltrnkt en midtbanerolle hos oss ja.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4235 på: 12. Aug. 2012, 18:10 »
Lukter litt Tiote-avgang? Anita og Biggie inn i sommer. Eller det betyr at Debuchy er lagt på is og Santon går over på høyre.

nei, lukter ikke. Kalles cover. Ganske sikker på det. Bigi er riktignok veldig lovende men han er ikke det finished article ... enda ;)
Tipper vi får se en midtbane bestående av tiote, Cabaye og Anita etterhvert. Også blir Jonas i enda større grad en utility player.  Vi skulle slengt inn et skambud på Van der Wiel også nå ;)

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Same old Shearer, always scoring!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4236 på: 12. Aug. 2012, 18:11 »
Ble hastverk nå som Tiote er skada og usikker til seriestarten
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4237 på: 12. Aug. 2012, 18:23 »
Litt off topic, men siden det er prat om Vurnon Anita må denne postes.

:ler:
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4238 på: 12. Aug. 2012, 18:40 »
 :lol:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4239 på: 12. Aug. 2012, 18:45 »
Me har vel att å verta einige med Anita om kontraktsvilkåra. Kan jo henda krava han stille er hinsides alt Ashley er vilige til å godta.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4240 på: 12. Aug. 2012, 18:48 »
Me har vel att å verta einige med Anita om kontraktsvilkåra. Kan jo henda krava han stille er hinsides alt Ashley er vilige til å godta.

He made ?600k with a ?300k championship bonus last year. He was offered a new ?900k a year contract at Ajax.

So Newcastle had to bid over £15k (+£5k bonus) a week to beat the Ajax contract, a rough guesstimate would be between £25k to £40k.

Bør vell være innenfor det vi kan tilby håper jeg.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #4241 på: 12. Aug. 2012, 18:51 »
Synes Arsenal ser sterkere ut enn på lenge, selv om RvP blir solgt. Spesielt om de også får inn Sahin.

Ethvert lag som mister en spiller av Robin van Persie sine kvaliteter blir svekket. Han er lagets desidert beste spiller og en "bjærebjelke" for Arsene Wenger, og har vist i flere sesonger hvor god han er. Mister Arsenal RvP tipper jeg de vil komme til å slite med å holde følge med de beste lagene, og da er veien kort ned til de antatt nest beste lagene hvor jeg håper NUFC blir å finne.

De nye kjøpene har tydeligvis vist seg veldig frem i dag, etter hva jeg leser.
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4242 på: 12. Aug. 2012, 19:00 »

Så 70 minutter av kampen. Cazorla ga meg vann i munn ved flere anledninger. Lekker spiller! Podolski var veldig usynelig, men slo til når han hadde sjansen og puttet to mål (som jeg fikk med meg), en straffe og et dødslekkert mål, og Giroud så generelt jævlig bra ut. Arsenals offensive rekker er meget spennende om dagen, gitt.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4243 på: 12. Aug. 2012, 19:11 »

Så 70 minutter av kampen. Cazorla ga meg vann i munn ved flere anledninger. Lekker spiller! Podolski var veldig usynelig, men slo til når han hadde sjansen og puttet to mål (som jeg fikk med meg), en straffe og et dødslekkert mål, og Giroud så generelt jævlig bra ut. Arsenals offensive rekker er meget spennende om dagen, gitt.

Jepp, Cazorla ser virkelig ut som ren klasse, fantastisk spiller!

Gleder meg litt til å se Arsenal i år jeg :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4244 på: 12. Aug. 2012, 19:36 »
Anita: "clubs have reached agreement, but I myself have not"

August 12, 2012

Vurnon Anita confirmed for the camera of Eredivisie Live Ajax and Newcastle United have now reached an agreement. "But I myself am not from Newcastle. That remains to be seen. If the total picture is not good, I just stay at Ajax. " Network Ajax Ajax midfielder was a proposal to open up his contract and extend. That did not lead to an agreement. "We do have a counter proposal. That Ajax has not accepted. Then you look further, "he gave Anita. Network Ajax 'A departure would be weird. I played 13 years with Ajax. That is a long and lovely period of time. I have learned a lot and am very grateful for this Ajax. To the other boys is a pity. But you know that football is so put together. "

Kan hende vi selger skinnet før bjørnen er skutt her :S