20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4110 på: 06. Aug. 2012, 21:37 »
Bra du sitter med fasit da.

Jepp, bra du ikke har den :)

Hvorfor er det bra?
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4111 på: 06. Aug. 2012, 21:40 »
Bigirimana har vært veldig bra i treningskampene ja, men det vil selvfølgelig svinge i prestasjonene for en gutt på hans alder. Alikevel er jeg sikker på at han kommer til å bidra godt denne sesongen, spesielt i cupkamper.

Espelandos

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4112 på: 06. Aug. 2012, 22:33 »
Satser på at det bare er stille før stormen nå;-P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4113 på: 07. Aug. 2012, 01:21 »
It is being reported that Swansea City are lining up a £2.5 million bid for Newcastle United winger Gabriel Obertan.

http://nothingbutnewcastle.com/2012/08/blogs/should-newcastle-cut-their-losses-and-sell-to-swansea

:clap:

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4114 på: 07. Aug. 2012, 01:34 »
Gabriel Obertan:
Manchester United > Newcastle: £2.0m
Newcastle > Swansea: £2.5m

:thumbu:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4115 på: 07. Aug. 2012, 01:37 »
Han kom til oss for ca £3 mill. :thumbd: Kan fortsatt gi han et år til though, vi har dårlig nok bredde fra før av..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4116 på: 07. Aug. 2012, 01:43 »
Får vi 2.5M for Obertan, så er det tidenes letteste avgjørelse. Selg selg selg selg!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4117 på: 07. Aug. 2012, 02:03 »
Herregud, så triste dere er. Av en liten kikk på artikkelen så ser man at det ikke finnes spor av kilder til saken. Et kjapt twittersøk på "Obertan" gir dette som første resultat:

"#Swansea looking to sign Obertan from #Newcastle for a fee of around £2.5 million. #NUFC #Swans #Football"

Dette kommer fra en twitterkonto som heter Agent_ITK, som er en forholdsvis kjent twitterkonto som utelukkende poster reinspikka drit. Skal vi begynne å poste det cwarr07 presterer å gulpe ut av seg i tillegg? Vi burde ha en egen tråd for dette vrøvlet, akkurat som vi har i "Spillere vi IKKE har sjans på!".  "Piss fra ITK-kontoer på twitter, lolblogger og søndagsaviser", kan den hete. Så har folk et sted å diskutere fantasier fra sider som goal.com og caughtoffside også.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4118 på: 07. Aug. 2012, 02:18 »
Så langt denne sommeren har vi solgt for £5m (Best og Forster) og kjøpt for £1m (Bigirimana, Amalfitano (free)). Veldig betryggende.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4119 på: 07. Aug. 2012, 02:23 »
Herregud, så triste dere er. Av en liten kikk på artikkelen så ser man at det ikke finnes spor av kilder til saken. Et kjapt twittersøk på "Obertan" gir dette som første resultat:

"#Swansea looking to sign Obertan from #Newcastle for a fee of around £2.5 million. #NUFC #Swans #Football"

Dette kommer fra en twitterkonto som heter Agent_ITK, som er en forholdsvis kjent twitterkonto som utelukkende poster reinspikka drit. Skal vi begynne å poste det cwarr07 presterer å gulpe ut av seg i tillegg? Vi burde ha en egen tråd for dette vrøvlet, akkurat som vi har i "Spillere vi IKKE har sjans på!".  "Piss fra ITK-kontoer på twitter, lolblogger og søndagsaviser", kan den hete. Så har folk et sted å diskutere fantasier fra sider som goal.com og caughtoffside også.

Rolig nå seilmann! Ingen som har sagt at det er troverdighet i disse ryktene.

Denne tråden har 275 sider. Tror du alle de sidene består av confirmed stories?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4120 på: 07. Aug. 2012, 03:29 »

Rolig.. Jeg hentet mitt fra nothingbutnewcastle, en kilde jeg tidligere har brukt uten problemer, og som jeg dermed stolte på. Men om de bruker så dårlige kilder, burde jeg vel vurdere om jeg skal poste noe derfra.

Rolig nå seilmann! Ingen som har sagt at det er troverdighet i disse ryktene.

Denne tråden har 275 sider. Tror du alle de sidene består av confirmed stories?

This.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4121 på: 07. Aug. 2012, 08:16 »
Så langt denne sommeren har vi solgt for £5m (Best og Forster) og kjøpt for £1m (Bigirimana, Amalfitano (free)). Veldig betryggende.

:D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4122 på: 07. Aug. 2012, 14:12 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/7970352/Yanga-Mbiwa-Toon-still-keen

Please, please PLEASE!!!! Hadde vært en fantastisk signering!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4123 på: 07. Aug. 2012, 14:19 »
Bare jeg som mister lysten når jeg ser uttalelser som dette?

Sitat
"I know that Newcastle are also interested in me. Newcastle would be a great opportunity for me, and I would hope that eventually I could join Milan.

"Joining Newcastle before Milan would give me the chance to mature even more and gain more experience. We'll see what happens."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4124 på: 07. Aug. 2012, 14:25 »
Smart å si i media at han vil bruke NUFC som "springbrett", for å så ville gå til Milan. Slike spillere vil ikke jeg ha i laget vårt.