20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759984 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3795 på: 29. Juli 2012, 15:17 »
Hadde Newcastle hentet Pepe hadde jeg blitt utrolig trist. Ser heller at Newcastle henter tilbake Joey Barton og Owen, samt henter Evra og Suarez enn Pepe. Ville heller hatt de fire fast på laget enn Pepe.

Haha! Da er det virkelig noe galt! :ler:

Ja takk til Williams! Utrolig god stopper!
« Siste redigering: 29. Juli 2012, 19:07 av Eriksen »

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3796 på: 29. Juli 2012, 16:10 »
Hadde Newcastle hentet Pepe hadde jeg blitt utrolig trist. Ser heller at Newcastle henter tilbake Joey Barton og Owen, samt henter Evra og Suarez enn Pepe. Ville heller hatt de fire fast på laget enn Pepe.

trist at en newcastle supporter ønsker klubben sin så vondt

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3797 på: 29. Juli 2012, 16:33 »
Sitat fra: Alan Pardew
?I think the situation is that by the end of the week ? by next Sunday ? I think we will have another player in. I?m hoping we will have two players in.?

?And I don?t want to see anybody go out and I don?t think I will. That?s my genuine feeling.?

Er vel hvertfall Debuchy det er snakk om.. Nufcblog sier at den andre er Anita.
Spennende ihvertfall :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3798 på: 29. Juli 2012, 16:58 »
Er vel hvertfall Debuchy det er snakk om.. Nufcblog sier at den andre er Anita.
Spennende ihvertfall :P
:yaoscared:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3799 på: 29. Juli 2012, 17:08 »
Skjønte den kom ;)

Men sitatet er jo fra Pards, så må jo ligge noe i det da.. :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3800 på: 29. Juli 2012, 17:12 »
Ja, men at Nufcblog spekulerer i hvem det kan være er ikke verdt å nevne engang :D Håper vi kan få på plass Debuchy-dealen denne uka. Hadde vært topp om han fikk et par matcher med laget før seriestart.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3801 på: 29. Juli 2012, 17:16 »
Neida, godt poeng forsåvidt...

Hadde jo vært gull om det var Debuchy og Remy for eksempel... ;)

Om vi hadde fått med Debuchy i de to neste kampene, hadde det vært knall ja. Bedre det, enn om han kommer inn to dager før Spurs-kampen..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3802 på: 29. Juli 2012, 17:18 »
Litt ITK:

Had a message from the same person who told me that there was no movement on Debuchy a week or so ago.

He confirmed that the club were confident of getting a couple of players in in the next 10 days. He didn't sy who though, but hinted that one of the players was a name out of the blue. We'll see. Pinch of salt and all that.

Peter

• Gjest
« Svar #3803 på: 29. Juli 2012, 17:41 »
Sitter aa ser Brasil-Hviterussland her... Neymar maa vaere det sykeste talentet jeg noensinne har sett. Han er saa overlegent bedre enn samtlige medspillere og motspillere at det er skummelt! Neymar er helt annerledes Ronaldo og Messi som spillertyper, og kommer uten tvil til aa vaere blant de 2 beste spillerne i verden de neste 10 aarene.

Peter

• Gjest
« Svar #3804 på: 29. Juli 2012, 17:55 »
Hahah, header ballen mellom beina paa den hvitrussiske spilleren, setter fart og haelsparker ballen videre til Oscar! Nydlig aa se paa!
Oscar ser ogsaa ut som en helt konge signering for Chelseas del!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3805 på: 29. Juli 2012, 17:59 »

Jaha? Mener du Pepe er bedre? Pepe er jo langt, langt, langt værre enn Joey Barton og Suarez til sammen. De to til sammen kan ikke sammenlignes med Pepe, for så forbanna ille er han. Nei takk, jeg ser heller at Newcastle spiller med Williamson enn med Pepe o.l. krek. Forbanna undermenneske som ikke burde få lov til å spille fotball.
Når det er sagt, Pepe er en fantastisk fotballspiller, for all del. Men han er en av tidenes absolutt mest usmakelige fotballspillere, og sånne krek håper jeg vil slipper å se flere av i Newcastle.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3806 på: 29. Juli 2012, 23:28 »

"Mathieu has made a very difficult decision to leave Lille but he has made the decision. Now I hope Newcastle push for Mathieu and I want them to do the deal. I spoke with him two days ago and he told me he wants to come. I hope Derek and Mike Ashley will do the business side/soon. He wants to play for Newcastle and I hope he comes to Newcastle because, of course he is my friend, but also a very good player for Newcastle."
« Siste redigering: 29. Juli 2012, 23:43 av Daniel »

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3807 på: 29. Juli 2012, 23:41 »

Jaha? Mener du Pepe er bedre? Pepe er jo langt, langt, langt værre enn Joey Barton og Suarez til sammen. De to til sammen kan ikke sammenlignes med Pepe, for så forbanna ille er han. Nei takk, jeg ser heller at Newcastle spiller med Williamson enn med Pepe o.l. krek. Forbanna undermenneske som ikke burde få lov til å spille fotball.
Når det er sagt, Pepe er en fantastisk fotballspiller, for all del. Men han er en av tidenes absolutt mest usmakelige fotballspillere, og sånne krek håper jeg vil slipper å se flere av i Newcastle.

mener at pepe er en av verdens 5 beste stoppere og kunne tatt nufc til nye høyder,mens de andre du nevner ikke hadde kommet inn på laget en gang... og kvaliteten på spilleren bør komme foran hva følelser en supporter har for spillerens personlighet

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3808 på: 29. Juli 2012, 23:53 »
Pepe er en verdensklasse stopper. Minst top5 i verden. Han kan spille stygt, men forsatt innforjævelig god.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3809 på: 29. Juli 2012, 23:59 »
Det er da fortsatt vårt privilegium som supportere å involvere følelser. Jeg syns også Pepe er en real drittfyr - så det går helt fint for min del at jeg slipper å overhodet tenke på ham i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida